XXL Nutrition

Kathlinoo's Log 🍑 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Alphalete amplify leggings. Heb er zo'n aantal en zitten echt super goed :clap:
(Over twee dagen is er weer een launch, zijn vrij snel uitverkocht altijd 💸)
Influencer
 
Nog net geen Kath10 voor 10% off erachter
Nah, gewoon *issues* ✨
IMG_20220804_121229.jpg
 
Welke kleur doe ik vandaag aan, roze.... onee die zit niet zo lekker.... groen past vandaag niet bij me nagellak :roflol:
 
Heel mooi hoor zo een outfit heb je dat ook voor mannen?
 
Heel mooi hoor zo een outfit heb je dat ook voor mannen?
Hier. Speciaal voor jou. Vind jou ook wel echt zo'n Gymshark fitfluencer.
 
Alphalete amplify leggings. Heb er zo'n aantal en zitten echt super goed :clap:
(Over twee dagen is er weer een launch, zijn vrij snel uitverkocht altijd 💸)
Ah daar heb ik al wel 1 van, maar die is inmiddels niet meer te dragen🙃 Ik ga even kijken!
 
Alphalete amplify leggings. Heb er zo'n aantal en zitten echt super goed :clap:
(Over twee dagen is er weer een launch, zijn vrij snel uitverkocht altijd 💸)
Hoe duur zijn die nieuw, want op vinted zag ik ze voor rond de 100 euro🤪🤑
 
Hoe duur zijn die nieuw, want op vinted zag ik ze voor rond de 100 euro🤪🤑
De laatste keer waren ze 65 euro (december 2021), tijdje daarvoor 54 euro. Geen idee of ze ondertussen nog duurder zijn geworden, het zou me niet verbazen iig 😅

Profiteren ze van omdat ze altijd meteen uitverkocht zijn, is met NVGTN ook altijd zo op Vinted.
 
ik zou er ook wel 1 willen proberen, waar bestel je ze?
ff zitten googelen maar volgens mij alleen vanuit Engeland of Amerika? pfoe.. das niet makkelijk retouren dan?
en hoe vallen ze qua maat?
Je moet op de UK site bestellen idd, shippen ook alleen nog maar van daar uit voor Europa.
Alphalete
Nog nooit iets retour gestuurd dus geen ervaring mee 😅 Vind ze wel true to size, alleen soms een beetje kort voor lange mensen. Draag zelf een S.
 
Ok welke maat zou ik moeten hebben ?
 
Je moet op de UK site bestellen idd, shippen ook alleen nog maar van daar uit voor Europa.
Alphalete
Nog nooit iets retour gestuurd dus geen ervaring mee 😅 Vind ze wel true to size, alleen soms een beetje kort voor lange mensen. Draag zelf een S.
Ik ga eens gluren.
Heb je nog een voorkeur voor een bepaald type?
Ik twijfel dan tussen xs en s aangezien ik natuurlijk meer moet vreten en aan wil komen maar blijf voor alsnog steken op rond de 57 bij 1.67..
 
Ik ga eens gluren.
Heb je nog een voorkeur voor een bepaald type?
Ik twijfel dan tussen xs en s aangezien ik natuurlijk meer moet vreten en aan wil komen maar blijf voor alsnog steken op rond de 57 bij 1.67..
Amplify sowieso, Surface power zit ook wel goed, van de OG Revival en Pulse niet echt fan (vallen ook kleiner). Godver ik mag niet meer op die site kijken want m'n vingers kriebelen :roflol:

Ze stretchen wel goed, zeker amplify. Daar geraak ik in met zowel 60 kg als 70 kg :eyes:
 
  • Love
Waarderingen: LJ
Back
Naar boven