XXL Nutrition

Hoesten na uithalen van spuit (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Stoppen met Tren en nog 2-3 weken verder op test enkel ? 2ml of 1 ml ?

Lezen is ook een vak. Waar komt die nieuwe optie vandaan die geen onderdeel was van het beste antwoord in het topic? :dunno:
 
Stoppen met de tren. Vanaf nu elke week 1.5ml test per week en het daarbij houden voor de rest van je kuur. Je voeding direct op orde brengen en nakuren twee weken na je laatste injectie.
 
zal voor deze avond zijn, ben op werk.
0C60171A-9973-4749-A935-E76A3C6D7A53.jpeg
 
kerel...500 mg test e +400mg trenbolone + anavar?
ALS EERSTE KUURTJE?

ben je wel helemaal goed in je hoofd?

tren heeft helemaal niks te zoeken in een 1e kuurtje...ook niet in een 2e kuurtje....
 
Stoppen, aangezien je verstand 0.0 is en je jezelf serieus wat schade “kan” toebrengen die onherstelbaar is.

Drop eens een fysiek foto voor je kuur/nu
Ik ben het helemaal met je eens!
Ik zat met stom verbazing te lezen dat de TS niet begrijpt wat de verhouding MG en ML betekenen. Daarbij had TS beter Tren niet in de eerste kuur moeten doen.

@TS


En check op youtube eventueel “greg doucette”


Ik wens je succes met de kuur!
 
hallo,

WK1-2 : 1ml tren e 1ml test e per week.
WK3-4-5 : 2ml tren e 2ml test e per week.
+ anavar 40mg elk dag.

Ik zit nu in mijn week 5 gisteren laatste spuitje laten zetten in de bil voor deze week.
Maar hoe ze de spuitje uithaalden moest ik keihard 3-4 minuten lang hoesten ?
Wat is dit ?

zal ik mijn dosis verlagen ? zal ik anders 2ml test 1ml tren doen per week ?
week 8 of week 10 ben ik van plan om te stoppen.

Ik heb deze week ook mijn bloed laten afnemen, alles was oke nieren lever etc,... alleen cholestorol was iets hoger.

alvast bedankt voor jullie hulp!

Rosuvastatine aan je huisarts vragen om je cholesterol te verlagen, verder is alles al gezegd cq geschreven mbt Tren.
 
Rosuvastatine aan je huisarts vragen om je cholesterol te verlagen, verder is alles al gezegd cq geschreven mbt Tren.

Ik zit (helaas) aan de rosvastutine voorgeschreven door mijn cardioloog.
Ik kan je zeggen dat het echt een vervelende medicatie is.
Ik persoonlijk krijg las van mijn maag en is het niet zo dat het je natuurlijke test levels verlaagd vanwege het omlaag brengen van je cholesterol?

Uiteraard in een kuur zal dat denk ik geen probleem vormen m.b.t. je test level.
 
Je zegt het al in de kuur zal het idd weinig uithalen. Zijn cholesterol gehalte was omhoog gegaan door de kuur die hij gebruikt. Er is overal wel een middel voor om alle bijwerkingen te drukken wat ik toejuich hoor en als je na het kuren alles kunt normaliseren dan lijkt mij er niet aan de hand. Op naar de volgende kuur..
 
Ik zit (helaas) aan de rosvastutine voorgeschreven door mijn cardioloog.
Ik kan je zeggen dat het echt een vervelende medicatie is.
Ik persoonlijk krijg las van mijn maag en is het niet zo dat het je natuurlijke test levels verlaagd vanwege het omlaag brengen van je cholesterol?

Uiteraard in een kuur zal dat denk ik geen probleem vormen m.b.t. je test level.
Je hebt 5t/m40mg rosuvastatine, evt. kun je er omeprazol voor aanvragen.
 
Back
Naar boven