AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (13 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Hartslag was prima het is als ik slaap. Bloeddruk was te laag.
    Dan heb ik slecht nieuws voor je, aan een te lage bloeddruk is buiten dik worden zo goed als niets te doen.
     
    Dan heb ik slecht nieuws voor je, aan een te lage bloeddruk is buiten dik worden zo goed als niets te doen.
    Das waar. Ik ben ook om medische redenen vadsig geworden. Traplopen gaat wat misschien wat lastiger en en je jongeheer groeten kan alleen nog als je net wakker bent, maar hey, je gezondheid gaat voor.
     
    Creep in de gym die me voor minimaal een uur zonder te knipperen zit aan te staren.

    Als ik niet meer post dan weet je waarom. Hou van jullie internetvriendjes
     
    Over lage hartslag gesproken
    E1F403A3-B499-446C-BF3E-9860D19D3B1A.jpeg


    :p
     
    Creep in de gym die me voor minimaal een uur zonder te knipperen zit aan te staren.

    Als ik niet meer post dan weet je waarom. Hou van jullie internetvriendjes
    En je hebt er een uur lang niks van gezegd?

    Niet heel alpha van je. Je stelt me teleur.
     
    En je hebt er een uur lang niks van gezegd?

    Niet heel alpha van je. Je stelt me teleur.
    Ik doe mij alleen hier alpha voor, anders vinden jullie mij niet stoer.

    Maar zulke psychopaten moet je niet aanspreken. Ik had ook zo;n lijpo in mijn vorige gym en die zei dat stemmen in zijn hoofd zeiden dat ze mij moesten neersteken.
     
    Ik doe mij alleen hier alpha voor, anders vinden jullie mij niet stoer.

    Maar zulke psychopaten moet je niet aanspreken. Ik had ook zo;n lijpo in mijn vorige gym en die zei dat stemmen in zijn hoofd zeiden dat ze mij moesten neersteken.
    Das waar. Maar dan moet je ook niet dit soort verhalen plaatsen, geeft toch wel een deuk in je imago. De concurrentie is hier moordend, voor je het weet is Steks weer de grootste alpha van het forum.

    Maar wel leip. Dus iemand zat naar je te staren, en toen sprak je diegene hier op aan en toen zei hij dat? Of hoe moet ik dat zien? En wat deed je toen? Daarom maar van gym geswitched? Wat voor iemand was het? Ben nu wel geïnteresseerd naar het hele verhaal.
     
    Das waar. Maar dan moet je ook niet dit soort verhalen plaatsen, geeft toch wel een deuk in je imago. De concurrentie is hier moordend, voor je het weet is Steks weer de grootste alpha van het forum.

    Maar wel leip. Dus iemand zat naar je te staren, en toen sprak je diegene hier op aan en toen zei hij dat? Of hoe moet ik dat zien? En wat deed je toen? Daarom maar van gym geswitched? Wat voor iemand was het? Ben nu wel geïnteresseerd naar het hele verhaal.
    weer
     
    Creep in de gym die me voor minimaal een uur zonder te knipperen zit aan te staren.

    Als ik niet meer post dan weet je waarom. Hou van jullie internetvriendjes
    Noem mij geen creep
     
    Ik doe mij alleen hier alpha voor, anders vinden jullie mij niet stoer.

    Maar zulke psychopaten moet je niet aanspreken. Ik had ook zo;n lijpo in mijn vorige gym en die zei dat stemmen in zijn hoofd zeiden dat ze mij moesten neersteken.
    Stemmen in zijn hoofd of haar hoofd?
     
    Stemmen is meervoud dus ze is correct.
    Stemmen kunnen alleen niet echt iemand neersteken, dus ze verwezen waarschijnlijk naar de persoon die de stemmen hoorde: enkelvoud.
     
    Stemmen kunnen alleen niet echt iemand neersteken, dus ze verwezen waarschijnlijk naar de persoon die de stemmen hoorde: enkelvoud.
    Ja, laten we logisch beredeneren over een geestesziek iemand die stemmen hoort waarbij deze zeggen dat ze random mensen moeten neersteken.

    Maar het waren de stemmen in zijn hoofd die zeiden dat ze hem moesten neersteken, misschien dachten die stemmen wel dat ze dat daadwerkelijk konden. Je weet het niet.

    Meervoud. Het is grammaticaal gewoon correct, totdat je aan die stemmen vraagt wie ze bedoelen en ze zeggen dat het enkelvoud is.
     
    Ja, laten we logisch beredeneren over een geestesziek iemand die stemmen hoort waarbij deze zeggen dat ze random mensen moeten neersteken.

    Maar het waren de stemmen in zijn hoofd die zeiden dat ze hem moesten neersteken, misschien dachten die stemmen wel dat ze dat daadwerkelijk konden. Je weet het niet.

    Meervoud.
    Eens, je weet het maar nooit met die lijpos. Alle stemmen in mijn hoofd zijn het daar ook wel unaniem over eens.
     
    Eens, je weet het maar nooit met die lijpos. Alle stemmen in mijn hoofd zijn het daar ook wel unaniem over eens.
    True. Ik wilde ook helemaal niet je boek kopen maar ze bleven maar in aan mijn hoofd zeuren.
     
    Galen zullen wij samen een boek schrijven?
     
    Galen zullen wij samen een boek schrijven?
    Bonds
    Anaalbole
    Steroïde
    Gebruikers

    Wat zijn de anabole effecten van anale vernedering tijdens vastzitten?

    In samenwerking met ervaringsdeskundige Henk123456

    Informatie over het boek
    Anale vernedering is een gevoelig onderwerp, met name voor de kringspier, waarover objectieve, correcte en overzichtelijk gepresenteerde informatie schaars is. Bonds Anaalbole Steroïde gebruikers (ISBN: 978-90-824123-0-7) biedt de lezer een schat aan wetenschappelijk onderbouwde informatie omtrent dit controversiële onderwerp. Het is tevens het enige in zijn soort en kaliber beschikbaar in de Nederlandse taal.


    Ik zou het kopen.
     
    Back
    Naar boven