XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Screenshot_20220804-160309_Instagram.jpg
     
    Zijn die ook een beetje stevig? Dus niet dat je er in 2-3 maanden weer uitscheurt?
    Heb er meerdere en geen een is er kapot gegaan. Prijs/kwaliteit is gewoon goed.
     
    Heb er meerdere en geen een is er kapot gegaan. Prijs/kwaliteit is gewoon goed.
    Nee. Als je ook maar een klein beetje buffe poten hebt scheur je er nog wel rap een keer uit.
    Ga er maar eens een proberen, neem aan dat er flink wat stretch in zit? Heb nog geen broek gevonden waar ik langer dan 3 maanden mee kan doen op een broek na van fathersons. Maar toen ik daar later nog eens een broek bestelde in diezelfde maat was het weer een compleet ander model dus paste niet en dan heb je weer zo'n gedoe met retourneren.
     
    • Like
    Waarderingen: ak
    Heb er meerdere en geen een is er kapot gegaan. Prijs/kwaliteit is gewoon goed.
    Kan ik ook premark proberen? Die zullen vast ook wel stretch hebben. Of is dat echt goedkoop duurkoop?e

    Dacht er vandaag nog aan, maar is allemaal zo duur dus moet mijn geld nuttig besteden. Kappers zonnebank voeding lol deze lifestyle kan je best duur maken
     
    Primark heeft soms wel goede shirtjes dus waarom niet.
     
    Kan ik ook premark proberen? Die zullen vast ook wel stretch hebben. Of is dat echt goedkoop duurkoop?e

    Dacht er vandaag nog aan, maar is allemaal zo duur dus moet mijn geld nuttig besteden. Kappers zonnebank voeding lol deze lifestyle kan je best duur maken
    Primarkt broeken hebben niet die “stretch”.
     
    Soms stel jij echt rare vragen
    Hahaha vertel waarom? :P ik vind het gewoon wel leuk om zo elkaars ideeën uit te wisselen over een bepaald onderwerp. Iedereen hier op DBB wilt zijn body op zon goed mogelijke manier showen, dus kleding hoort daar dan ook bij. Waar je je goed in voelt tenminste.
     
    Primarkt broeken hebben niet die “stretch”.
    Heeft die stretch een benaming, je zei sting heeft ze ook. Maar zijn het skinny jeans of is het wat anders?
     
    Heeft die stretch een benaming, je zei sting heeft ze ook. Maar zijn het skinny jeans of is het wat anders?
    Qua pasvorm zijn the sting broeken van daily aesthetikz slim fit (of skinny als je geen dikke benen hebt) qua pasvorm wel chill. Als een broek stretch heeft staat er bij materiaal elastaan. 2% of meer is meestal wel prima.
     
    ak cutten gaat lekker man !
     
    • Like
    Waarderingen: ak
    Back
    Naar boven