AndroidHealthClinic

Mr B's bad ass gains

Bezoekers in dit topic

Misschien dat ik morgenvroeg Ido Portal beweging ga doen. Fucking vroeg opstaan en gaan dansen. Okay niet extreem vroeg, maargoed. Eventjes mijn lijf uittesten. Bodybuilding doe ik uiteindelijk om weer sterk genoeg te zijn om te kunnen doen wat ik wil met mijn lichaam. Al ben ik BB echt super tof gaan vinden en ga ik er nooit mee ophouden, vroeger deed ik dans (van modern tot tango), yoga, vechtsport, capoeira, etc..
 
Training vandaag!! Supernice!!!

Deadlift:
7 minuten rust tussen sets. Laatste 3 reps 137 mixed grip
135 x 6
137,5 x 6
137,5 x 7

Pull ups bw:
3 x 5
8
En wat chin ups

Abs:
Elastiek met fysiobal tussen benen geklemd 10 reps x 2
Side plank 10 x 2
Gravity boots 6 x 2kg, 6 x bw

Floreio art Ido Portal, eerste 3 sequenties oefenen:

Floreio improvisatie

Stretchen

Afgelopen zaterdag:
Een soort natuurlijke beweging -push training gedaan, bijvoorbeeld dit:

Evolution van Ido Portal, ging perfect.
 
Okay dit is allang geen cut log meer. Daarom heb ik ook een nieuwe titel nodig. Deze macro's vind ik daarentegen wel mooi.
20220704_230652.jpg
 

Bijlagen

  • Voedingslogboek maandag 04.PDF
    82 KB · Weergaven: 53
  • Like
Waarderingen: LJ
Als ik echt goed heb getraind kan ik amper terug fietsen. Allemaal ouwe mensen op e-bikes die chagrijnig een file achter me vormen dan. Heerlijk.
 
Als ik echt goed heb getraind kan ik amper terug fietsen. Allemaal ouwe mensen op e-bikes die chagrijnig een file achter me vormen dan. Heerlijk.
Ik verwacht een filmpje 😂
 
Ik verwacht een filmpje 😂
Ja lache. Dit is niet overdreven. Ga ik doen de volgende keer. Volgende week na benen trainen ofzo..

Pull training vandaag:
Weighted Pull ups
3 x 5reps 106 kg (bw+12)

Gorilla rows
10 x 45kg x 3 per kant.
Superset met 1 arm lat pully 8 x stand 12

Eten

Superset x 3 EZ Bar 31 kg
wide grip slow curls
31 kg x 7
7 x EZ bar skull crushers +stretch

Triple set x 3
Weighter curls
8 x 27,5
Hammer curls
8 x 9 kg
1 arm trycep extension pompje
3 x 10 x standje 5

Flexen
20220707_155018.jpg

20220707_155449.jpg

(Contrast beetje verhoogd want vage afbeelding)
20220707_155201.jpg

Bw chin ups 2x5

Stretchen

Push training gisteren (wo 6 juli):
Bench:
6 x 73,5
6 x 73,5
6 x 73,5

Volgende x 2
Handstand push up x 3
4 x handstand
(Strict) overheadpress
5 x 40

10 x 40 kg ohp

2 supersets Db incline bench 7 x 25 kg slow reps, dan bw dips tot fail, dan 1 arm cable crossover x 10 (standje 18)

Megaset schouder parcoursding x 2
-Facepulls (ringen) 8 x bw
-9 kg Rear delt db fly's, 4 zittend,
-8 staand
-side delt raises 9 kg x 8
-rotatorcuff

3 x hanging abs slow, control: 13 x bw

Stretchy time
 
Als ik echt goed heb getraind kan ik amper terug fietsen. Allemaal ouwe mensen op e-bikes die chagrijnig een file achter me vormen dan. Heerlijk.
Dat moet dan ook een heel smal paadje zijn als ze je niet voorbij kunnen steken :P
 
Komende tijd heb ik soort van vakantie. Ik kan niet stoppen met trainen voor mn rug. Maar dacht 1 dag trainen, 1 dag rust te doen in plaats van bijna elke dag. Dit programma sluit er wel op aan.


Eerst een 8 weken full body primer periode (3 workouts) met daarna een paar weken isolatie oefeningen voor het totaalplaatje.

Ajeto.
 
Ik ga een weekje weg. En het gaat erg goed met mijn rug, maar alleen als ik blijf trainen. Daarom heb ik een homegym selectie bij me:
-Weight vest van 21 kg.
-Één 15 kg DB
-Elastieken voor pompen en fysio
-Push up handels(mwah, misschien niet nodig)
-Roller
-Hardloopspullen
-yogamat

In totaal maar zo'n 35 kg. Best okay toch? Ik ga met een auto naar Zeeland tussen de oude mensen zitten om een boek af te schrijven. Zeer BB verantwoord.

IMG-20220717-WA0002.jpeg
 
Lekker hoor..... en doe je best :p
 
Ik ga een weekje weg. En het gaat erg goed met mijn rug, maar alleen als ik blijf trainen. Daarom heb ik een homegym selectie bij me:
-Weight vest van 21 kg.
-Één 15 kg DB
-Elastieken voor pompen en fysio
-Push up handels(mwah, misschien niet nodig)
-Roller
-Hardloopspullen
-yogamat

In totaal maar zo'n 35 kg. Best okay toch? Ik ga met een auto naar Zeeland tussen de oude mensen zitten om een boek af te schrijven. Zeer BB verantwoord.

Bekijk bijlage 562684
Wat voor boek?
 
Wat voor boek?
Van verhalen die je niet zou geloven. Maar ik heb tot nu toe alleen random andere kunstzinnige shit uitgekraamd, bijvoorbeeld:

Ik lag te woele
onder dikke dekens
wol en gewoelens
leven zich wreekte
eindigde doelloos
ochtenden spacend
niemand begreep het
en ik nog het minste

Dat is de start van een nieuw gedicht, of toneeltekst, ik zie nog.
 
Ik doe het iiieeetsje rustiger aan. Afgelopen weken meer om de dag getraind. Veel minder cardio. Veel crap gegeten en bier gezopen. Zat zo'n 500 kcal p dag hoger voor 2 of 3 weken gemiddeld.

En ik ben in totaal een halve kilo afgevallen. Slaat nergens op dit.

92,75 kg. Ongeveer precies.
 
Effect van bier drinken.
Vaak na goed zuipen ben je de dag erna lichter :roflol:
 
Ik ga denk ook aan dit dieet beginnen :D
 
Nou, ik had een realisatie die ik echt even op moest schrijven hier, maar nu heb ik geen idee meer wat dat was. Mindfart.
 
Nou, ik had een realisatie die ik echt even op moest schrijven hier, maar nu heb ik geen idee meer wat dat was. Mindfart.
Cliffhanger als een natte scheet hoor, sorry :(
 
Cliffhanger als een natte scheet hoor, sorry :(
Sorry men. De realisatie was deze. Ik heb misschien wel 500 gr koolhydraten nodig om genoeg energie te hebben en beter te herstellen. Het ging over een advies van een trainer bij mij op de sportschool. Hij vind dat ik 5000 kcal zou moeten eten, waarvan 500 gr koolhydraten.

Dat is zelfs voor mijn doen met alleen gezonde dingen een flinke kluif. Gister uitgeprobeerd. Maar echt super veel energie gehad vandaag en goeie training gehad.

3999 kcal
121 gr vet
493 gr carbs
238 gr proteïne

Training vandaag:
Bench:
77,5 x 1
75 x 5 x 2 dropset:
65 x 8

OHP:
40 × 5
45 × 5
50 × 3
55 × 1
45 × 3
40 × 3
20 × 20

Incline DB bench:
22,5 x 8
27,5 x 3
Incline chain fly's
27,5 x 3
Incline chain fly's

3d schouder complex met face pulls

Deficit push ups tot fail
 

Bijlagen

  • Voedingslogboek maandag 01 1.PDF
    72,7 KB · Weergaven: 29
Hij vind dat ik 5000 kcal zou moeten eten, waarvan 500 gr koolhydraten.
O vindt hij dat. Als je teveel eet wordt je moddervet op den duur en moet je weer gaan cutten. Rustdagen, beter slapen en regelmaat kunnen je ook beter laten voelen.
 
O vindt hij dat. Als je teveel eet wordt je moddervet op den duur en moet je weer gaan cutten. Rustdagen, beter slapen en regelmaat kunnen je ook beter laten voelen.
Thanks! Ik ga mezelf vandaag pijn doen in de gym. Mn relatie is uit. Ik zou manipuleren, genieten van haar pijn en haar allemaal regels opleggen. Ik heb gezegd dat we maar even afstand moeten nemen. Ik heb 100% voor haar gezorgd. In het begin niet alleen mentaal en koken, maar ook financieel. Zij kon niet van bier afblijven om daarna steeds helemaal in te storten en lijp te gaan op mij. En dan moest ik de psychotische rotzooi opruimen. En dan ook nog horen dat ik een klootzak ben. Ja dag!
 
Back
Naar boven