AndroidHealthClinic

Jarenlang PIP (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Klopt. Maar veel merken wereldwijd hebben problemen met PIP van Test E, probleem ligt waarschijnlijk bij de Test E grondstof. Is overigens al wel ruim een jaar zo
Ik las iets over de ester die niet gebonden is of half, iig zoiets.
 
Jaa klopt +-6 jaar PIP van Test E… laat ons hopen op het beste misschien is het toch de ester… zoniet de olie/alcohol misschien. Dat heb ik ook al gehoord dat er daar allergisch kan op gereageerd worden…
Ik kan persoonlijk tegen geen één ester van test, ook al jaren.
 
Ik kan persoonlijk tegen geen één ester van test, ook al jaren.
Je hebt ze allemaal uitgetest & je krijgt ook bij elke injectie PIP voor een paar dagen?
 
06X30 ging voor mij het best voor quads/glutes niet te dik en niet te lang. De groene zijn verschrikkelijk, altijd PIP.
06x25 voor schouders.
De oranje naalden ook gehad, omdat de blauwe op waren in 3 verschillende apothekers. Kreeg de olie er altijd maar met moeite door dus ook geen aanrader.
 
Je hebt ze allemaal uitgetest & je krijgt ook bij elke injectie PIP voor een paar dagen?
Yes, enige wat werkt is mixen met andere compounds dan valt het enigszins mee. Heb het al jaren, injectiespot zwelt helemaal op etc.
 
06X30 ging voor mij het best voor quads/glutes niet te dik en niet te lang. De groene zijn verschrikkelijk, altijd PIP.
06x25 voor schouders.
De oranje naalden ook gehad, omdat de blauwe op waren in 3 verschillende apothekers. Kreeg de olie er altijd maar met moeite door dus ook geen aanrader.
Ja lijkt mij inderdaad het beste zo voor mij ook 😉
 
Yes, enige wat werkt is mixen met andere compounds dan valt het enigszins mee. Heb het al jaren, injectiespot zwelt helemaal op etc.
Jaa, vanaf nu ga ik mijn test tijdens mijn blast bij minimum dosis houden en mengen met een ander compound. Voor mijn cruise ben ik dan wel verplicht om enkel test aan te houden dusja… klote man dit probleem!
 
Beetje MastE erbij mengen dan.
 
Van waar de keuze voor Mast e?
Als je alleen TestE gebruikt, kun je best mengen met wat MastE. Het gaat maar om beetje. Als je blast met Deca, trek je er sowieso al Deca bij(of tren wat je gebruikt)
 
Als je alleen TestE gebruikt, kun je best mengen met wat MastE. Het gaat maar om beetje. Als je blast met Deca, trek je er sowieso al Deca bij(of tren wat je gebruikt)
Ik ben van plan om mijn hoeveel test niet meer te verhogen en gewoon op +-1ml cruise dosis houden en dan een ander compound te gebruiken in mijn blast en die dan steeds iets wat verhogen. Om dan zo mijn pip hopelijk te minimaliseren…
Ik ga mij zeker verder inlezen over die Mast e als jij dit een goede combinatie vind.
Ik dacht persoonlijk boldenone te combineren mede voor de honger en beetje te verhogen 😁
 
Ik ben van plan om mijn hoeveel test niet meer te verhogen en gewoon op +-1ml cruise dosis houden en dan een ander compound te gebruiken in mijn blast en die dan steeds iets wat verhogen. Om dan zo mijn pip hopelijk te minimaliseren…
Ik ga mij zeker verder inlezen over die Mast e als jij dit een goede combinatie vind.
Ik dacht persoonlijk boldenone te combineren mede voor de honger en beetje te verhogen 😁
Dat helpt weinig je eetlust te verhogen op .2ml
 
Dat helpt weinig je eetlust te verhogen op .2ml
Voor echt een honger effect te krijgen gebruik ik soms ook GHRP-6 werkt zeer goed voor een tijdje 😉
 
Geen last op 3iu HGH ED. Cruise op 200mg cyp en 100mg MastE nu. bevalt primo uhh prima
 
Geen last op 3iu HGH ED. Cruise op 200mg cyp en 100mg MastE nu. bevalt primo uhh prima
Ziet er goed uit!

Je houd dus jouw mast constant erbij op jouw cruise? Non stop?

Heb je daar geen slechte bloedwaarden van dan? & wat bedoel je juist met jouw laatste zin over primo?
 
Ziet er goed uit!

Je houd dus jouw mast constant erbij op jouw cruise? Non stop?

Heb je daar geen slechte bloedwaarden van dan? & wat bedoel je juist met jouw laatste zin over primo?
Nee, gaat prima. en wissel af met Primo na halve vial.
 
Ik ben van plan om mijn hoeveel test niet meer te verhogen en gewoon op +-1ml cruise dosis houden en dan een ander compound te gebruiken in mijn blast en die dan steeds iets wat verhogen. Om dan zo mijn pip hopelijk te minimaliseren…
Ik ga mij zeker verder inlezen over die Mast e als jij dit een goede combinatie vind.
Ik dacht persoonlijk boldenone te combineren mede voor de honger en beetje te verhogen 😁
Heb ook eens gelezen van Big Cat indertijd dacht ik, dat een bepaalde hoeveelheid Bold, test kan 'vervangen'. Maar is ook al wat jaren terug dus geen idee wat het jusit was en of dit ondertussen misschien reeds ontkracht is of niet.
 
Heb ook eens gelezen van Big Cat indertijd dacht ik, dat een bepaalde hoeveelheid Bold, test kan 'vervangen'. Maar is ook al wat jaren terug dus geen idee wat het jusit was en of dit ondertussen misschien reeds ontkracht is of niet.
Als ik logisch nadenk denk ik niet dat er 1 compound is die test kan vervangen, aangezien testosteron ook natuurlijk in het lichaam word aangemaakt… daardoor dat we normaal gezien enkel op test cruisen…
 
Back
Naar boven