MuscleMeat

Bezoekers in dit topic

Quad death on thrash metal:

Leg extensions
4 x 15 x (opbouwend 15 tot 20 kg) super slow reps, laatste 5 sec hold.

BB Back squat
5 x 90
4 x 5 x 100 (easy PR)

Split squats
8 x bw
8 x 10 kg db
Dropset: 4 x 20, 2 x 10, 2 x bw

Super slow bw squat tot failure.

Loaded carry 110 kg 4(of 5) x 100 m

Hanging abs graviyy boots

Stretchen
 
Thanks! Ik ga mezelf vandaag pijn doen in de gym. Mn relatie is uit. Ik zou manipuleren, genieten van haar pijn en haar allemaal regels opleggen. Ik heb gezegd dat we maar even afstand moeten nemen. Ik heb 100% voor haar gezorgd. In het begin niet alleen mentaal en koken, maar ook financieel. Zij kon niet van bier afblijven om daarna steeds helemaal in te storten en lijp te gaan op mij. En dan moest ik de psychotische rotzooi opruimen. En dan ook nog horen dat ik een klootzak ben. Ja dag!
Dat is niet fijn.
Even (of permanent) afstand nemen geeft je weer wat rust en vrede denk ik. Sterkte met alles!
 
Ik heb me al preventief ingesmeerd met magnesium olie. Oh oh. Spierpijn gaat lokaal, maar intens zijn.
 
🍺 bier heb je dr nummer nog?
 
Vandaag wat bw training gedaan. Mui bien.

Ook effe met mn ouders gebeld. Mijn hart gaat kapot namelijk. Ik heb zoveel aan die mensen.

Zodalijk lekker bier drinken okay doei.
 
Eerst goed nieuws. Ik heb een ticket naar Thailand geboekt. Ik ga na een paar jaar eindelijk ff weg. Eind oktober, anderhalve maand. Even op avontuur daaro. Trainings gewijs gaat ie wat minder opeens.

Okay, die shit met mn vriendin heeft me volgens mij meer gekost dan ik dacht. 2 weken geleden was ik wat minder sterk, vorige week nog veel minder. Mijn hele linker schouder is vandaag slappe was. Bij duwen èn trekken. Het is dus vooral vermoeidheid om wat voor reden dan ook denk ik. Ik hou het deze week even op fysio achtige oefeningen. En doe techniek oefenen met bw en half gewicht. Is best okay een keertje. En als over een week mijn schouder nog niet goed is, dan ga ik naar de fysio.

Verder kreeg ik 3600 a 4000 kcal niet echt meer op. Daarom ben ik naar 3100 a 3200 gegaan. Macro's vandaag ongeveer:
Proteïne: 216
Koolhydraten: 325
Vet: 83

Volgende week ga ik denk weer trainingen loggen. Ook zal ik aan het cutten zijn komende tijd. Had deze zomer buikspieren zichtbaar willen hebben, maar ik had teveel problemen om me heen. Die ben ik aan t oplossen zodat ik mijn energie aan mezelf kan besteden.

Mijn doel was denk ik 10% bf. Schat dat ik nu 17% ben. Dat haal ik niet in 8 weken denk ik, maar let's see what happens. 7% zal wat, 10 kg zijn inclusief water en glycogen zijn? Ik ga voor max 1 kg p week, maar ben geen ster in cutten.
 
Ja. Na een paar dagen op 3200 kcal kon ik natuurlijk opeens niet slapen. Honger was denk ik één van de redenen. Na een halve magere rookworst en wat vla met oreo ontbijt dingen sliep ik eindelijk rond 05 u.

Gewicht was deze week sinds start 3200 kcal:
93
93
93
93
94
93
92,5
 
Mooi vooruitzicht, Thailand. Even er uit :thumb:
 
Yow! Zou gister training loggen, maar er is weinig te loggen. Schouder is nog steeds slap. Misschien is het mijn linker lat aanhechting wel...

Heb zaterdag knees over toes guy houding oefeningen gedaan en rotatorcuff/schouder fysio oefeningen. Gister ook zoiets.

Dalijk gaat mn superfysio me ff checken. Heb wel weer zin om hard te gaan. Dus ff kijken wat gebeurt?
 
Het is vocht in mijn schouder die op een zenuw drukt. Niks ernstigs. Eventjes door met deloaden en fysio. Binnenkort weer knallen!
 
Acné soort van onder controle(!). Zonder Roa! 😄 Wel veel littekens volgens mij. Moet ook maar is een paar foto'svan mn rug schieten binnenkort. Ietsje minder calorieën voelt wel goed. Kan niet zo snel herstellen van hardlopen alleen.

Ik denk dat het komt, omdat ik wat bewuster vetten uit olijfolie en de rest van gezonde vetten ben gaan halen. Ik eet wel kippenvel en gewoon gehakt enzo, maar best 'clean', op een bakje vla met suiker ontbijt granen als oreo's ofzo. En onwijs veel dadels voor carbs. Zou dat helpen? Misschien heb jij hier ook wat aan Vypaw !

Met blote rug in de zon hardlopen en na veel zon insmeren met vitamine E olie deed ik ook.

Heb een tijdje wat meer gegeten. Toen kreeg ik al minder last, behalve als ik teveel dierlijke vetten binnen kreeg. Over 180 gr totaal vet per dag volgens mij. Mik op deze macro's:
P Minstens 220
K minstens 300 (liever 4 of 500)
V 90 - 120

Toen ik wat meer at was het gemiddeld:
Screenshot_20220901-202947_FatSecret.jpg


Nu probeer ik rond dit te blijven:
Screenshot_20220901-202741_FatSecret.jpg

Ik haal de kcal eerst van vetten af, daarma van carbs.

Training vandaag, 3e week deload, schouder sucks, pff:
Hip thrusts, banded 2 x 15 x 5 sec hold
Squats opbouwen tot 80 kg, max 5 herhalingen
3 dropsets split squats van:
4 x 16, 4 x 8, 4 x bw

3 sets verschillende buikspieroefeningen
 
Wat zijn al die kleurtjes?

Volgens mij is vooral de combo varkensvetten met acne slecht. Maar misschien is niet iedereen daar hetzelfde in.
 
Wat zijn al die kleurtjes?

Volgens mij is vooral de combo varkensvetten met acne slecht. Maar misschien is niet iedereen daar hetzelfde in.
Kleur per maaltijd?
Ontbijt lunch diner en tussendoor?
Ik vraag me eigenlijk hetzelfde af. Maar de grafiek laat het gemiddelde ook zien, dus daarom relevant dacht ik.
 
Vanavond weer optredentje als presentator en dichter!
 
Ik vraag me eigenlijk hetzelfde af. Maar de grafiek laat het gemiddelde ook zien, dus daarom relevant dacht ik.
als er zaterdag maar 2 maaltijden waren en de meeste dagen 4, dan zal dat het wel zijn....
en het totaal per dag is natuurlijk ook het belangrijkst ;)
 
als er zaterdag maar 2 maaltijden waren en de meeste dagen 4, dan zal dat het wel zijn....
en het totaal per dag is natuurlijk ook het belangrijkst ;)
Ik eet meestal 5 x p dag. Om dat helemaal representatief te laten overkomen moet ik betalen voor die app. Is niet nodig. Echter, ik voer alles soms bij 1 maaltijd in. Bijvoorbeeld havermout pre en post workout schrijf ik op als 1 maaltijd. Scheelt me tijd met loggen. Maar de macro's en kcals kloppen over de dag wel.
 
Kcal nog hetzelfde, ongeveer 3200. Gewicht:
92,5
92,5
(Paar dagen vergeten te wegen)
92
92

Rest trainingen afgelopen week:
8,5 km hardlopen

Gister- en eergisteren:
houding er recovery oefeningen.
Core werk
Liezen
Minstens een uur stretchen per dag. Dat doe ik al een aantal weken.
Bicep curls (Belangrijkste compound van de dag, superset met bicep curls) :roflol:
Oefeningen op 50 tot 70% en meer op TUT
 
Niet echt op mn macro's gelet vandaag.
Screenshot_20220907-234122_FatSecret.jpg

Superchill!
Ik mag ook nog iets vam 750 kcal en wil nog wat vet bij eten. Daarnaast zou ik ook nog moeten stretchen. Hmmm... bitterballen? Terwijl ik stretch en star wars kijk? Goed idee.

Vandaag
60% pull training:
5 x 5 deadlift 115 kg
Bw ring rows 2 sets
Biceps en triceps
Fysio pull Oefeningen
Abs
Rope curls

7,5 km hardlopen en stretchen vanavond.

Eergisteren een lichte borst en schouders workout. Mag ff weinig push doen van fysio.
 
Back
Naar boven