AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (11 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Inb4 tweedaagse feest :trollface:
    Blijkbaar is vandaag een feestdag in Kroatië, de sportschool is dicht.. :o Sta je daar voor een gesloten deur, uur terug gewandeld. Morgen maar weer een poging wagen. Wel onderweg naar het appartement wat rete zoete bramen en vijgen weten te scoren als intra-workout voor het wandelen.

    De rest was vandaag naar het strand, had ik geen zin meer in. 2x strand vind ik wel genoeg met 2.5 week vakantie. Was een goed moment om te sporten. Morgen maar wat eerder opstaan om vroeg te gaan.
    Op een feestdag in het buitenland zou ik kijken naar de lokale feestjes en me goed voorzien van alcoholische dranken en versnaperingen. Bent godverdomme op vakantie :D
    Al doe ik dit thuis ook, moet dringend eens terug gaan trainen ipv enkel eten en drinken
     
    Zie het dan eerder als bevrijding
    Die stress is het allemaal niet waard joh

    Sterkte man, maar uiteindelijk is het altijd ergens goed voor. Je komt vast een veel leukere partner tegen.

    Dat was het probleem.

    Nu is het allemaal even kut kerel. Veel sterkte man.
    Maar meestal als dadelijk de emoties wat zakken en je wat rustiger na gaat denken zul je erachter komen dat een relatie hebben met iemand die constant instort, suïcidaal wordt en andere lijpe dingen doet ook geen basis voor een relatie is. Meestal blijk je achteraf veel beter af te zijn zonder iemand met dat soort "uitschieters".

    Stay strong :heart:

    Val niet in een eenzaam gaat en probeer dagelijks je ritme aan te houden. Weet niet of jullie kinderen hebben, maar die staan bovenaan.

    Succes komende tijd! 👏

    Klote man, !

    Maar kop op.

    sterkte kerel, maar leef jouw leven. blijf voorlopig gewoon ff single.....jouw tijd komt echt wel weer... 💪

    Heftig jongen! Heel veel sterkte. Zorg goed voor je zelf!
    Onwijs bedankt! Heb ik veel aan. Net mn quads vermoord. Dat voelde wel goed. Vandaag verder rustig aan. Morgen 2 feesjes met nieuwe mensen. Zin in.
     
    Op een feestdag in het buitenland zou ik kijken naar de lokale feestjes en me goed voorzien van alcoholische dranken en versnaperingen. Bent godverdomme op vakantie :D
    Al doe ik dit thuis ook, moet dringend eens terug gaan trainen ipv enkel eten en drinken
    Ik ben niet van de alcohol en feestjes. :p Eergisteren een berg beklommen, morgen 2,5 uur door grotten lopen. Maar de rest van het volk hier is meer van het relaxen en weinig bewegen, wat ik dan weer niets aan vind. M'n vriendin zit er een beetje tussenin, die is met mij de berg op gegaan en zal mee de grotten in komen, maar die kan ook prima meerdere dagen aan het strand liggen. Dat vind ik dan weer niet zo boeiend, dus dan ga ik wel even sporten.

    Ik ben wel van andere genotsmiddelen, maar dat ga ik niet bij m'n bijna-schoonfamilie doen.:roflol:
     
    Ik ben niet van de alcohol en feestjes. :p Eergisteren een berg beklommen, morgen 2,5 uur door grotten lopen. Maar de rest van het volk hier is meer van het relaxen en weinig bewegen, wat ik dan weer niets aan vind. M'n vriendin zit er een beetje tussenin, die is met mij de berg op gegaan en zal mee de grotten in komen, maar die kan ook prima meerdere dagen aan het strand liggen. Dat vind ik dan weer niet zo boeiend, dus dan ga ik wel even sporten.

    Ik ben wel van andere genotsmiddelen, maar dat ga ik niet bij m'n bijna-schoonfamilie doen.:roflol:
    Je hebt geluk dat ik niet je schoonvader ben.
     
    Kheb al een week een bobbeltje onder m'n oksel. Dus gister de huisarts gebeld om een afspraak te maken.

    -Je kan vandaag om 14:00.
    -Nee sorry ik moet zo werken dus ik kan vandaag helaas niet.
    -Ja aankomende weken zitten we vol dus als jij vandaag niet wilt moet je over 2 weken maar weer bellen voor ergens na de vakantie.
    -Niet wilt? Ik zei dat ik niet kon ivm werk. Is er geen vervangende huisarts?
    -Ja maar die doet alleen spoed en dit is niet dringend genoeg.

    Heb nogal geïrriteerd opgehangen, andere huisarts gebeld, kan maandag terecht.

    Wat een bijdehande snol.
     
    Kheb al een week een bobbeltje onder m'n oksel. Dus gister de huisarts gebeld om een afspraak te maken.

    -Je kan vandaag om 14:00.
    -Nee sorry ik moet zo werken dus ik kan vandaag helaas niet.
    -Ja aankomende weken zitten we vol dus als jij vandaag niet wilt moet je over 2 weken maar weer bellen voor ergens na de vakantie.
    -Niet wilt? Ik zei dat ik niet kon ivm werk. Is er geen vervangende huisarts?
    -Ja maar die doet alleen spoed en dit is niet dringend genoeg.

    Heb nogal geïrriteerd opgehangen, andere huisarts gebeld, kan maandag terecht.

    Wat een bijdehande snol.
    Hier idem.... 3 weken wachten... :mad:
     
    Kheb al een week een bobbeltje onder m'n oksel. Dus gister de huisarts gebeld om een afspraak te maken.

    -Je kan vandaag om 14:00.
    -Nee sorry ik moet zo werken dus ik kan vandaag helaas niet.
    -Ja aankomende weken zitten we vol dus als jij vandaag niet wilt moet je over 2 weken maar weer bellen voor ergens na de vakantie.
    -Niet wilt? Ik zei dat ik niet kon ivm werk. Is er geen vervangende huisarts?
    -Ja maar die doet alleen spoed en dit is niet dringend genoeg.

    Heb nogal geïrriteerd opgehangen, andere huisarts gebeld, kan maandag terecht.

    Wat een bijdehande snol.
    Als je er al een week mee rond loopt heb je er zelf ook geen haast mee.
     
    Als je er al een week mee rond loopt heb je er zelf ook geen haast mee.
    Kdacht dat het een ingegroeide haar was en ik werk deze week 6 dagen. Dus ik dacht ik wacht het nog ff af, kijk het even aan en kijk of het vanzelf weggaat. Ipv meteen de zorg te belasten.


    Maar om nou over 2 weken terug te bellen om een afspraak te maken..
     
    Kheb al een week een bobbeltje onder m'n oksel. Dus gister de huisarts gebeld om een afspraak te maken.

    -Je kan vandaag om 14:00.
    -Nee sorry ik moet zo werken dus ik kan vandaag helaas niet.
    -Ja aankomende weken zitten we vol dus als jij vandaag niet wilt moet je over 2 weken maar weer bellen voor ergens na de vakantie.
    -Niet wilt? Ik zei dat ik niet kon ivm werk. Is er geen vervangende huisarts?
    -Ja maar die doet alleen spoed en dit is niet dringend genoeg.

    Heb nogal geïrriteerd opgehangen, andere huisarts gebeld, kan maandag terecht.

    Wat een bijdehande snol.
    Je lymfeklieren zitten daar. Die kunnen opzetten door een ontsteking (bv haartje ofzo). Meestal kan dat helemaal geen kwaad en is het met twee weken wel weer weg (want je ontsteking moet eerst weg zijn). Hopelijk is 't zoiets :)
     
    Je lymfeklieren zitten daar. Die kunnen opzetten door een ontsteking (bv haartje ofzo). Meestal kan dat helemaal geen kwaad en is het met twee weken wel weer weg (want je ontsteking moet eerst weg zijn). Hopelijk is 't zoiets :)
    Kheb net onder de douche nogmaals gecheckt, en kom er beetje tot mijn verschrikking achter, dat er boven dat kleine bobbeltje een grote bobbel van 1,5 a 2cm in doorsnee zit.

    Hmm.
     
    Voor als je het overleefd, heb je een goede arbeidsongeschiktheidsverzekering?
     
    Kheb net onder de douche nogmaals gecheckt, en kom er beetje tot mijn verschrikking achter, dat er boven dat kleine bobbeltje een grote bobbel van 1,5 a 2cm in doorsnee zit.

    Hmm.
    Ik had ook bij beide oksels 2 bulten, eentje zeker 2cm ook. Waren niet na 2 weken weg maar was een haarzakje, zalfje gekregen van de dokter.
     
    Back
    Naar boven