Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • Maar wel heel mooi afgemonteerd en behoorlijk duur. Een trainingsmaat die slechts 68kg woog brak er 3 en kocht toen maar een Specialized. Op de club moesten ze lachen toen ik met mijn indertijd 95kg er ook 1 kocht.
    Ik mountainbike niet hè. Is mijn werk fiets 🙂
     
    Normaal ben ik nooit in de middag in de sportschool. Maar wat is de basic-fit een pracht plek in de middag.
    Hoop bimbo's die praktisch naakt van die duckface selfies aan het maken zijn voor de insta, sommige zelfs met hele camera stellages. Jochies van 50kg die lopen alsof ze 2 tv's onder hun armen hebben. Ego lift technieken die nog nooit eerder vertoond zijn..

    Mooi man :roflol:
    Morgen gelukkig gewoon weer in m'n uppie.
     
    Ik mountainbike niet hè. Is mijn werk fiets 🙂
    Wordt tijd dan. Met de interval training die je in het terrein doet door er alleen maar te rijden, krijgt je extra kracht en conditie, een geweldige boost voor je basissnelheid.
     
    Normaal ben ik nooit in de middag in de sportschool. Maar wat is de basic-fit een pracht plek in de middag.
    Hoop bimbo's die praktisch naakt van die duckface selfies aan het maken zijn voor de insta, sommige zelfs met hele camera stellages. Jochies van 50kg die lopen alsof ze 2 tv's onder hun armen hebben. Ego lift technieken die nog nooit eerder vertoond zijn..

    Mooi man :roflol:
    Morgen gelukkig gewoon weer in m'n uppie.
    Bij mij is het Basic Fit publiek serieuzer. De dames blijven in hun cardio ho(e)k en er trainen veel natty's die niet irritant miezerig of slap zijn.
     
    Bij mij is het Basic Fit publiek serieuzer. De dames blijven in hun cardio ho(e)k en er trainen veel natty's die niet irritant miezerig of slap zijn.
    Hier is de middag een andere ervaring. Er had serieus een wijf zo'n camera tripod bij zich en 2 fucking lampen om betere foto verlichting te hebben :roflol:
     
    Hier is de middag een andere ervaring. Er had serieus een wijf zo'n camera tripod bij zich en 2 fucking lampen om betere foto verlichting te hebben :roflol:
    Ik weet niet of ik moet lachen of huilen
     
    Ik weet niet of ik moet lachen of huilen
    Ik heb echt de billen uit m'n string gelachen in de sportschool. Als ik er iedere dag tussen zou moeten trainen had ik zeker een andere gym gepakt. Maar zo eenmalig een keertje in de dierentuin rondlopen was echt magisch :roflol:
     
    Ik heb echt de billen uit m'n string gelachen in de sportschool. Als ik er iedere dag tussen zou moeten trainen had ik zeker een andere gym gepakt. Maar zo eenmalig een keertje in de dierentuin rondlopen was echt magisch :roflol:
    Okay ik ben vandaag lui, want feesje gehad dit weekend. Maar nu moet ik echt ff een sportje plegen. Hoe komt t dat je voor basic fit kiest en niet iets meer hardcore barbell georiënteerd? Ben best benieuwd eigenlijk :). Of kun je daar ook prima door het plafond gaan met vrije gewichten enzo als je wil?
     
    Paper met de endocrinologen van de anabolenpoli net gepubliceerd

    Is dit ook gratis in te zien zonder account?
     
    Is dit ook gratis in te zien zonder account?
    Als jij mij een e-mailadres PMt dan e-mail ik hem naar je. (Als ik hem hier deel gaat Wolters Kluwer mij de moeder aanklagen.)
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Geen kinderen. Alleen het vrouwtje en een kist sigaren bij. Schuldgevoel dat me kinderen niet mee zijn koop ik wel af. Eerste keer in jaren een nacht zonder dat er kinderen bij zijn. Even goed kunnen rekken in bed te blijven tot 5:30 ipv 4 uur Daarna heerlijk met een capucino van het ochtendglorie genoten in alle stilte
    20220809_055116.jpg
     
    Die windmolens zijn wel echt een partijtje horizonvervuiling, niet te zuinig :(
     
    Verschrikkelijk uitzicht inderdaad. Kun je nagaan hoeveel kabels op de zeebodem daar ook liggen. Lekker duurzaam toch? :dunno:
     
    Back
    Naar boven