AndroidHealthClinic

Bloedresultaten halverwege 1ste Test E/Tren ACE kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hellraiser87

Cool Novice
Lid geworden
12 aug 2022
Berichten
91
Waardering
34
Lengte
1m70
Massa
69kg
Vetpercentage
5%
Hallo iedereen,

Met dat dit mijn eerste kuur is en ondanks ik wel een beetje mijn huiswerk heb gedaan vraag ik het liever hier aan de meer ervaren personen onder jullie. Ik train nu een jaar of 13 bijna en heb besloten om 7 weken geleden mijn eerste kuurtje te beginnen. 600mg Test E/350mg Tren ACE. Hierbij gebruik ik Arimidex 0.25mg om de 4 dagen (moet wel vermelden dat ik de Ari pas vorige week begonnen ben door late bezorging hier van en ik dus de volgende keer wacht om te beginnen tot ik dit achter de hand heb). Dus het ziet er zo uit

Week 1-12: Test E 600mg
Week 1-10: Tren ACE 350mg
Ari: 0.25mg E4d

Ik ben door werkongeval een 17 tal kg verloren (stond toen aan 80kg en ongeveer 10% vet) en na al de jaren me in te houden qua denken aan eerste kuur dacht ik waarom niet let's give it a shot...

Mijn stats nu zijn: 35 jaar,1m71, 69kg, +-5% bf
Het gewicht gaat nu stilletjes aan omhoog (ongeveer 4kg de laatste 2 weken) na mijn macros wat te manipuleren en meer te gaan eten. Heb altijd al meer aanleg gehad om droog te worden dan massa te nemen.


Nu is mijn vraag, ik heb gisteren bloed laten nemen en dus hier de resultaten bijgevoegd maar zou de ervaren personen me kunnen zeggen of er iets verontrustend bij zit qua waardes en of ik me moet druk maken al qua HDL/LDL, leucocyten en andere waardes die verhoogd of verlaagd zijn?


Screenshot_20220812-094124__01__01.jpg

Screenshot_20220812-094118__01__01.jpg


De verhoogde prolactine zal sowieso waarschijnlijk de tren zijn en zal hier caber voor beginnen nemen, wat best qua dosis en frequentie?

Alvast bedankt voor de hulp 💪🏼








 
Laatst bewerkt:
je adres staat nog in de bijlagen Hellraiser87 Paar waarden zijn wat hoog, maar zie zo niks extreem. Je zou met Rode rijstgist kunnen beginnen om je LDL te verlagen. verder gehele ei verhoogd HDL
 
Heeft tren/test ook zo'n invloed op je ijzer? Die waardes vond ikzelf het meest opvallend eigenlijk.
 
Heeft tren/test ook zo'n invloed op je ijzer? Die waardes vond ikzelf het meest opvallend eigenlijk.
Ik kan niet met zekerheid zeggen of dat de oorzaak is want mijn nachtrust is echt slecht (4-5 uurtjes per dag) en ik weet niet, kan misschien ook er mee te maken hebben maar vroeger nooit echt ijzer tekort vastgesteld geweest.
 
HDL/LDL ziet er gewoon netjes uit! Mijn ervaring met tren is dat het HDL verlaagt en LDL verhoogt ongeacht je voeding.
Verder vind ik de dosis tren best wel hoog, waarom niet beginnen met 200mg?
 
HDL/LDL ziet er gewoon netjes uit! Mijn ervaring met tren is dat het HDL verlaagt en LDL verhoogt ongeacht je voeding.
Verder vind ik de dosis tren best wel hoog, waarom niet beginnen met 200mg?
Ja ik had ldl veel hoger verwacht dus aangenaam verrast. Ik wou eigenlijk initieel beginnen met 150 á 200mg maar heb me laten overtuigen dat met de test aan 600mg per week 300 á 350 mg effectiever zou zijn maar hoe onderbouwd dit is heb ik een beetje men twijfels over. Volgende keer doe ik gewoon tren lager en eens tren E proberen dan.
 
Ja ik had ldl veel hoger verwacht dus aangenaam verrast. Ik wou eigenlijk initieel beginnen met 150 á 200mg maar heb me laten overtuigen dat met de test aan 600mg per week 300 á 350 mg effectiever zou zijn maar hoe onderbouwd dit is heb ik een beetje men twijfels over. Volgende keer doe ik gewoon tren lager en eens tren E proberen dan.
Dosering van beiden compound kan rustig door de helft en een volgende kuur hoeft ook niet persee met tren te zijn.
 
Om te beginnen met Ace, kun je het best eerst 30mg eod nemen, en dat evt.verhogen afhankelijk van of en hoe je de sides ervaart. 375 test en 150 ace is een mooi kuurtje.
 
Heeft tren/test ook zo'n invloed op je ijzer? Die waardes vond ikzelf het meest opvallend eigenlijk.
Ik heb ondertussen ontdekt dat het hoogst waarschijnlijk door de arimidex komt. Meerdere mensen melden een ijzer tekort/anemie

Dit artikel praat over auto-imuun hepatitis veroorzaakt door anastrozole en het ander artikel waar de persoon in kwestie zijn klachten van ijzertekort ophielden na het stopzetten van anastrozole dus zou misschien wel een link kunnen zijn.



Ik stop alvast met de ari voor de komende 2 weken en doe nog een bloedtest als ik terug ben van reis en kijk of er verbetering in is tegen dan.
 
Laatst bewerkt:
Na 1-2 x ari .25 denk je dat je ijzer zo is. Waarom neem je dat uberhaupt, heb je al lichte vorm van gyno, of zomaar voor de zekerheid ? Zou dan eerder je dosis roids verlagen
 
Precies. Na een weekje zou ik niet verwachten dat het aan arimidex ligt.
En in week 7 nog preventief arimidex nemen slaat ook nergens op. Op de foto’s lijkt het ook alsof je door glas kunt snijden met je tepels. Zie niks van gyno
 
Na 1-2 x ari .25 denk je dat je ijzer zo is. Waarom neem je dat uberhaupt, heb je al lichte vorm van gyno, of zomaar voor de zekerheid ? Zou dan eerder je dosis roids verlagen
Zou inderdaad wat vroeg zijn maar blijkbaar is arimidex echt wel effectief en ervoor had ik nooit ijzer tekort, ook men laatste test tijdens de kuur voor ik de ari starte. Ik kan niet met zekerheid zeggen maar het lijkt me wel iets om in rekening te houden. Ik dacht inderdaad ook aan verlaging maar zou dit verstandig zijn om de laatste weken te verlagen?
 
Zou inderdaad wat vroeg zijn maar blijkbaar is arimidex echt wel effectief en ervoor had ik nooit ijzer tekort, ook men laatste test tijdens de kuur voor ik de ari starte. Ik kan niet met zekerheid zeggen maar het lijkt me wel iets om in rekening te houden. Ik dacht inderdaad ook aan verlaging maar zou dit verstandig zijn om de laatste weken te verlagen?
Zou nu niet verlagen. Gewoon paar weekjes door en daarna cruisen
 
Precies. Na een weekje zou ik niet verwachten dat het aan arimidex ligt.
En in week 7 nog preventief arimidex nemen slaat ook nergens op. Op de foto’s lijkt het ook alsof je door glas kunt snijden met je tepels.
Precies, daarom dat ik de arimidex begon omdat ik rare nipple toestanden begon te merken en het om prolactine verhoging gaat inplaats van de gewoonlijke gyno door aromatase.
 
Precies, daarom dat ik de arimidex begon omdat ik rare nipple toestanden begon te merken en het om prolactine verhoging gaat inplaats van de gewoonlijke gyno door aromatase.
In principe is ari dan niet raar om te doen. Lijkt me op 0.25mg 2x per week ook prima om erin te houden als je idd gevoeligheid merkt.
 
Back
Naar boven