AndroidHealthClinic

Waarde van Carb Cycling (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vypaw

On a so called medicine
Elite Member
Lid geworden
24 aug 2020
Berichten
9.110
Waardering
18.157
Lengte
1m72
Massa
80kg
Vetpercentage
15%
Buiten dat het mentaal voordelen heeft

Kan ik nergens onderzoeken vinden dat Carb Cycling daadwerkelijk toegevoegde waarde heeft

Ik heb wel een video gevonden die zegt dat het metabolisme kan verbeteren maar daar worden nergens studies naar gelinked

Hoe denken jullie hierover?
Ik dacht dat het wellicht toegevoegde waarde mbt insuline gevoeligheid kon hebben maar kan niet veel vinden
 
Buiten dat het mentaal voordelen heeft

Kan ik nergens onderzoeken vinden dat Carb Cycling daadwerkelijk toegevoegde waarde heeft

Ik heb wel een video gevonden die zegt dat het metabolisme kan verbeteren maar daar worden nergens studies naar gelinked

Hoe denken jullie hierover?
Ik dacht dat het wellicht toegevoegde waarde mbt insuline gevoeligheid kon hebben maar kan niet veel vinden
Doordat je enkele dagen hebt waarbij je meer koolhydraten nuttigt zul je niet zo snel plat raken. En naar mijn ervaring gaat het cutten veel harder wanneer ik carb cycling doe ipv zelfde kcals elke dag maar daar zijn inderdaad geen onderzoeken naar gedaan.
 
naar mijn ervaring gaat het cutten veel harder wanneer ik carb cycling doe ipv zelfde kcals elke dag maar daar zijn inderdaad geen onderzoeken naar gedaan.
Enig idee waarom dat zou zijn?
 
Back
Naar boven