AndroidHealthClinic

Anavar bijwerkingen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gym123

Novice
Lid geworden
18 aug 2022
Berichten
7
Waardering
1
Beste forumleden,

ik ben nu 3 dagen begonnen met Anavar. merk wel wat bijwerkingen die eigenlijk weinig van terugvinden.
Vrij duizelig en hoofdpijn. is dit kwestie van wennen aan het middel?

heeft iemand ervaring hiermee?

eerste dag 40mg 20 - 20 inname
tweede dag 60mg 20-20-20 inname
derde dag 30mg 10-10-10 (ivm duizelig voelt minder erg)



ik ben een man. 1.86m 21jaar 100 kilo. aantal jaar geleden al een kuur gedaan alleen dit was injectie''s
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zou sowieso op één dosis blijven. als je 100kg weegt bij 1.86m, ben je al 'een monster' of veel te dik.
Var doet ook weinig op deze dosis. Kijk in het Log van Ano_110723 met 70kg op 60mg/pd. Zonde van je geld.

* Hoe is je bloeddruk eigenlijk, en je bloedwaarden vooraf ?
 
Beste forumleden,

ik ben nu 3 dagen begonnen met Anavar van Long Yi Yao. merk wel wat bijwerkingen die eigenlijk weinig van terugvinden.
Vrij duizelig en hoofdpijn. is dit kwestie van wennen aan het middel?

heeft iemand ervaring hiermee?

eerste dag 40mg 20 - 20 inname
tweede dag 60mg 20-20-20 inname
derde dag 30mg 10-10-10 (ivm duizelig voelt minder erg)



ik ben een man. 1.86m 21jaar 100 kilo. aantal jaar geleden al een kuur gedaan alleen dit was injectie''s
Ik heb op 70kg 60mg ingenomen voor 3-4weken. Ik heb geen bijwerkingen gehad. Verder deed 60mg mij ook vrij weinig, merkte beetje toenname in kracht (kan placebo zijn) en betere spierconditie.

Denk hierom ook niet dat dit jou veel goeds zal opleveren, vooral niet als je nu al en op een relatief lage dosis al bijwerkingen merkt
 
Zou sowieso op één dosis blijven. als je 100kg weegt bij 1.86m, ben je al 'een monster' of veel te dik.
Var doet ook weinig op deze dosis. Kijk in het Log van Ano_110723 met 70kg op 60mg/pd. Zonde van je geld.

* Hoe is je bloeddruk eigenlijk, en je bloedwaarden vooraf ?
Ik train nu jaar of 5 actief.

Ik ben geen kleine jongen al mag dat zeggen.
Mijn vetpercentage vind ik veelste hoog 18%

Daarom de anavar

Bloedruk is in orde vandaag gemeten
 
Om te cutten heb je niets nodig, evt cafeïne tabje(s). als je toch wat wilt nemen, zou ik 200mg Test EW nemen ipv Var.
Cutten = minder eten en meer bewegen.
1500Kcals(per week) onder je gem. van afgelopen weken begin je mee. bij 1.86m zou ik vet op 50g zetten en eiwit op 160/170g de rest koolhydraten.
 
Bedankt voor jullie reacties

Ik eet nu ongeveer tussen 2100 en 2300
150+ eiwitten

Dat is zeker 500 onder mijn onderhoud
Ik wil niet te weinig eten ivm verlies van spiermassa.

Goede belans tussen cardio krachtraning volg ik

Ik wilde anavar nemen om boost te krijgen tijdens het cutten. Ik me zeker veel ingelezen over dit middel. Ik vond zelf niet verstandig om gelijk dag 1 met 90mg te beginnen

Terugkomende op de eerste vraag.
Komt de bijwerking jullie bekend voor? Of het ook even wennen.
 
Terugkomende op de eerste vraag.
Komt de bijwerking jullie bekend voor? Of het ook even wennen.
Nee.
Wij doen geen Annavar.
Wij zouden het advies van Wovano opvolgen.
 
Bedankt voor jullie reacties

Ik eet nu ongeveer tussen 2100 en 2300
150+ eiwitten

Dat is zeker 500 onder mijn onderhoud
Ik wil niet te weinig eten ivm verlies van spiermassa.

Goede belans tussen cardio krachtraning volg ik

Ik wilde anavar nemen om boost te krijgen tijdens het cutten. Ik me zeker veel ingelezen over dit middel. Ik vond zelf niet verstandig om gelijk dag 1 met 90mg te beginnen

Terugkomende op de eerste vraag.
Komt de bijwerking jullie bekend voor? Of het ook even wennen.

in theorie ligt je onderhoud op ~2600Kcals zonder toeslag voor training. 2100 is best laag zo ineens, dat kun je beter afbouwen. Verder kan de 1 afvallen op 3000kcals en de ander op 2200. niet iedere man van 1.86m en 100kg is hetzelfde
 
Back
Naar boven