Fitness Seller

Natural Krachttrainen - Is dat het waard? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Het kan onder meer misselijkheid, slaperigheid en een verminderde concentratie veroorzaken. Dus als ie geen Tramadol had genomen had Quintana De Tour gewonnen.
:p
 
Is een pijnstiller. Maar waarschijnlijk ga je ook te laat remmen enzo...

Zou kunnen, of je blijft doorrijden omdst je de pijn niet of minder voelt, met mogelijkmeer schade aan het lichaam?

De UCI laat weten dat het niet om een dopingovertreding gaat, maar om een overtreding van de medische reglementen, waarvan het doel is om de veiligheid en gezondheid van renners te waarborgen. Quintana wordt daarom niet geschorst. "Aangezien het om een eerste vergrijp gaat, kan Quintana in competitie blijven", meldt de UCI.
 
Niemand gebruikt doping, allemaal clean want ze testen.

Hij had een Amerikaanse Steak gegeten, zat wat Zeranol in. Stout SteakHouse 😂
 
Het kan onder meer misselijkheid, slaperigheid en een verminderde concentratie veroorzaken. Dus als ie geen Tramadol had genomen had Quintana De Tour gewonnen.
:p
Voor duursporten is onderdrukking van pijn een manier om beter te presteren. Leuk boek om te lezen gaat hier is over : Endure. Van Hurchinson.
 
Hij had een Amerikaanse Steak gegeten, zat wat Zeranol in. Stout SteakHouse 😂
Groeien die beesten niet op tren? Ik dacht zelfs dat dat bedacht was om vleeskoeoen sneller en groter te laten groeien.
 
Dat is voor paarden die wedstrijden willen winnen met astma
ook, maar ook voor kuchend vleesvee
heb in mijn jonge jaren als veearts assisent vele shotjes gezet bij ''kuchende'' dikbillen
 
dat is clenbuterol :)
Nee. Finaplix (trenbolone pallets) worden of werden gebruikt in amerika. Of het nog zo is geen idee, niet dat het uitmaakt want al zou het in je vlees zitten breekt je lever het wel af.

Paarden wordt equipose bij gebruikt.
 
Groeien die beesten niet op tren? Ik dacht zelfs dat dat bedacht was om vleeskoeoen sneller en groter te laten groeien.
Finaplix idd voor als ze naar de slacht gaan.
 
Ah ok, maar niet om te groeien
dat was het gewenste neven effect, behandelen tegen luchtweginfectie was in die tijd eigenlijk standaard.
echte reden was dat deze dieren op een gegeven moment zo zwaar werden dat ze moeite kregen met opstaan. van clenbuterol werden ze sterker en fitter, en ''produceerden'' meer vlees dat ook nog van een betere kwaliteit was.
 
Ik vroeg me af hoe de naturel athleten erover denken. Of je nou crossfit, bodybuilding of powerlifting doet, naturel kan je de resultaten meestal niet halen van de 'enhanced' athleten.
Al doe je dezelfde training, eet je hetzelfde en slaap je hetzelfde, dus met andere woorden dezelfde moeite (bloed, zweet en tranen), je eindresultaat is niks vergeleken bij de enhanced.

Waarom zou je dan nog de moeite ervoor doen of er uberhaupt mee beginnen? Wat is de motivatie als je in de schaduw blijft van de succesvolleren athleten en waarvoor zou je gaan trainen?
Kan je beter stoppen en/of wat anders gaan doen of is het het toch waard om te trainen ?
Natuurlijk is het waard om naturel te trainen, ik train voor mezelf en niet voor anderen, en ik geef om me gezondheid, en als je met anabolen groter wordt, lekker belangrijk!!
 
Back
Naar boven