Fitness Seller

'Microdoseren' met Test E/P (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

60/0.0347
En dan dacht ik het ml gehalte hebben dus heb ik het /10 gedaan.. (173 ng/dl)
Maar moest dat dus geen 10 x verkleinen
Moest niet. nmol/L = ng/dl x 0,0347. Enkel voor testosteron. Voor iedere verbinding is dat een andere berekening. Hangt van de molmassa. Voor estradiol is dat pmol/L = ng/dl x 36,7 bijvoorbeeld.
 
Woutenknaller666
welke waarde zit je nu op, en hoeveel gebruik je nu ?
dat is je uitgangspunt.
Maakt het uit op hoeveel nmol ik van nature zit?
Ik snap dat het persoonsgebonden is op basis van lichaamsgewicht & lengte. En misschien hoe snel je lichaam test afbreekt.
Maar lijkt mij dat als je corrigeert voor de eerste 2 je altijd een dosis kan berekenen waarmee een willekeurig persoon uiteindelijk rond de 60nmol/L komt toch?
 
Meten is weten. Dosering van nu aanpassen en over 6 weken weer meten. Je mag het noemen wat jij wilt, maar het is geen TRT natuurlijk !
 
Meten is weten. Dosering van nu aanpassen en over 6 weken weer meten. Je mag het noemen wat jij wilt, maar het is geen TRT natuurlijk !
Ja dat was m'n 2e oplossing idd.
Gebruik nu nog niks en vroeg me dus af of ik van tevoren al kon berekenen hoeveel ik zou moeten gebruiken.

Is het sowieso aan te raden om bij een relatief lage dosis als dit alsnog elke paar maanden bloed te laten testen?
Zo ja, zijn er specifieke dingen om op te letten?
 
Nee, je weet het pas na testen
 
Is niet echt te berekenen volgens mij
Tenzij je enkele waardes hebt van je niveaus op een dosis die al opgebouwd is..

Ik moet al bij de 500mg zitten om dat te halen..
 
Als je letterlijk kunt verdubbelen dan zou het voor mij zijn:
135 mg = 26.4 nmol/l = 762 ng/dl
307 mg = 60 nmol/l = 1731 ng/dl
358 mg = 70 nmol/l = 2020 ng/dl
 
Als je van nature al hoog zit, zou ik niet eens beginnen.
 
Dit ik brew mijn sustanon op 300mg/ml enzet 36mg EOD. Met slin pins werkt prima als je al met met insuline spuit kun je beter test e of sustanon zetten omdat je dan nauwelijks olie in je been hoeft te rammen. Vooral met 300mg ml
Heb je de Test/ Sust weleens subcutaan via een insuline naaldje in het buikvet geprobeerd?
 
Heb je de Test/ Sust weleens subcutaan via een insuline naaldje in het buikvet geprobeerd?
Ja maar na een tijdje heb ik gewoon gekozen om t in mijn been te doen. EoD is makkelijker nooit ergens last van gehad subq kan soms beetje branden en voel ik een beetje meer bij t zetten. Been is makkelijker voor mij.

Enhanced TRT vind ik wel een enorme misleidende benaming, dit heeft natuurlijk niets met TRT te maken en is gewoon kuren.
De meeste die ik ken die trt+ doen zetten 200mg testosterone en doen daar beetje mast ofzo bij heb zelf 100mg test per week gedaan met 5mg ment perdag. Maar nu niet meer.. 126mg sustanon perweek is meer dan genoeg
 
Back
Naar boven