Fitness Seller

forum trollen (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

chrisk

Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
24 aug 2009
Berichten
19.950
Waardering
11.162
Hoi,

Kan er wat gedaan worden aan de trollen die denken dat het normaal is om mensen continu te gaan zitten beledigen met persoonlijke aantijgingen en achterliijke verdraaiingen van berichten enzo? Sommigen hebben zich mentaal nooit voorbij de basisschool ontwikkelt lijkt het, hoewel veel kinderen van die leeftijd al een stuk normaler kunnen doen.

Ik weet niet alle namen maar volgens mij zijn er ten minste een aantal die niet eens trainen en hier alleen maar de hele dag domme beledigingen posten tegen mensen die ze niet mogen of niet begrijpen.

Anderen zitten continu leden belachelijk te maken alsof ze nog steeds pestkoppen op de basisschool zijn, ik denk dan aan ak, vntl, pren, en ik weet niet wie er allemaal steeds zaten te kutten tegen metalNdeadlifts en die andere jongen met z'n stage? rippedmeeuw? Het gaat me ook niet perse om gezeik op mij want ik vind het wel best om te laten weten dat ze mongolisch bezig zijn, hoewel dat ook weer zonde is van topics, maar eigenlijk is bijna het hele forum lezen gewoon vervelend door die lui. Overal continu provoceren en achterlijke opmerkingen plaatsen terwijl mensen gewoon hun dingen delen.

Persoonlijk zou ik zulke leden gewoon permanent verbannen, je mist er toch niks aan, eventueel na een enkele waarschuwing maar die hebben bovengenoemden inmiddels al wel jarenlang genoeg gehad. Hebben inmiddels ook al wel genoeg leden verjaagd denk ik zo, en ik zou als ik nieuw was of dit forum voor het eerst ontdek ook wel naar elders afwijken met zulk achterlijk gedrag hier.

Ik hou niet alles op het forum bij dus heeft iemand misschien nog aanvullingen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kan er wat gedaan worden aan de trollen die denken dat het normaal is om mensen continu te gaan zitten beledigen met persoonlijke aantijgingen en achterliijke verdraaiingen van berichten enzo? Sommigen hebben zich mentaal nooit voorbij de basisschool ontwikkelt lijkt het, hoewel veel kinderen van die leeftijd al een stuk normaler kunnen doen.
:thinking:
 
Als er je iets stoort kan je het toch rapporteren? In topics van nieuwe leden (als die er al zijn want het forum is semi-dood :emo:) wordt er sowieso niet echt getrollt of mis ik iets..
 
Hoi,

Kan er wat gedaan worden aan de trollen die denken dat het normaal is om mensen continu te gaan zitten beledigen met persoonlijke aantijgingen en achterliijke verdraaiingen van berichten enzo? Sommigen hebben zich mentaal nooit voorbij de basisschool ontwikkelt lijkt het, hoewel veel kinderen van die leeftijd al een stuk normaler kunnen doen.

Ik weet niet alle namen maar volgens mij zijn er ten minste een aantal die niet eens trainen en hier alleen maar de hele dag domme beledigingen posten tegen mensen die ze niet mogen of niet begrijpen. Ik denk dan aan Steks en Mentat bijvoorbeeld.

Anderen zitten continu leden belachelijk te maken alsof ze nog steeds pestkoppen op de basisschool zijn, ik denk dan aan ak, vntl, pren, en ik weet niet wie er allemaal steeds zaten te kutten tegen metalNdeadlifts en die andere jongen met z'n stage? rippedmeeuw? Het gaat me ook niet perse om gezeik op mij want ik vind het wel best om te laten weten dat ze mongolisch bezig zijn, hoewel dat ook weer zonde is van topics, maar eigenlijk is bijna het hele forum lezen gewoon vervelend door die lui. Overal continu provoceren en achterlijke opmerkingen plaatsen terwijl mensen gewoon hun dingen delen.

Persoonlijk zou ik zulke leden gewoon permanent verbannen, je mist er toch niks aan, eventueel na een enkele waarschuwing maar die hebben bovengenoemden inmiddels al wel jarenlang genoeg gehad. Hebben inmiddels ook al wel genoeg leden verjaagd denk ik zo, en ik zou als ik nieuw was of dit forum voor het eerst ontdek ook wel naar elders afwijken met zulk achterlijk gedrag hier.

Ik hou niet alles op het forum bij dus heeft iemand misschien nog aanvullingen?
Jammer dat je er namen bij noemt. Duidelijk iets persoonlijks en niet iets voor een algemeen forum. Daarbij noem je namen van lui die mij wel degelijk goed geholpen hebben (incl jij zelf ;) ).
Vrijheid blijheid, als iets of iemand je niet aanstaat negeer je het toch gewoon, of ben jij nu aan het trollen:rolleyes:
 
Hoi,

Kan er wat gedaan worden aan de trollen die denken dat het normaal is om mensen continu te gaan zitten beledigen met persoonlijke aantijgingen en achterliijke verdraaiingen van berichten enzo? Sommigen hebben zich mentaal nooit voorbij de basisschool ontwikkelt lijkt het, hoewel veel kinderen van die leeftijd al een stuk normaler kunnen doen.

Ik weet niet alle namen maar volgens mij zijn er ten minste een aantal die niet eens trainen en hier alleen maar de hele dag domme beledigingen posten tegen mensen die ze niet mogen of niet begrijpen. Ik denk dan aan Steks en Mentat bijvoorbeeld.

Anderen zitten continu leden belachelijk te maken alsof ze nog steeds pestkoppen op de basisschool zijn, ik denk dan aan ak, vntl, pren, en ik weet niet wie er allemaal steeds zaten te kutten tegen metalNdeadlifts en die andere jongen met z'n stage? rippedmeeuw? Het gaat me ook niet perse om gezeik op mij want ik vind het wel best om te laten weten dat ze mongolisch bezig zijn, hoewel dat ook weer zonde is van topics, maar eigenlijk is bijna het hele forum lezen gewoon vervelend door die lui. Overal continu provoceren en achterlijke opmerkingen plaatsen terwijl mensen gewoon hun dingen delen.

Persoonlijk zou ik zulke leden gewoon permanent verbannen, je mist er toch niks aan, eventueel na een enkele waarschuwing maar die hebben bovengenoemden inmiddels al wel jarenlang genoeg gehad. Hebben inmiddels ook al wel genoeg leden verjaagd denk ik zo, en ik zou als ik nieuw was of dit forum voor het eerst ontdek ook wel naar elders afwijken met zulk achterlijk gedrag hier.

Ik hou niet alles op het forum bij dus heeft iemand misschien nog aanvullingen?
Huh ik ben nooit beledigt ofzo? Of hebben jullie stiekem een groep aangemaakt om over mij te roddelen?🧐
 
Prima laat ik je het voordeel van de twijfel geven. Laat maar een aantal posts van mij zien waardoor jij vind dat ik permanent verbannen zou moeten worden.

O en ik help je even met het taggen van de andere pesters.
ak vntl Pren Mentat
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Prima laat ik je het voordeel van de twijfel geven. Laat maar een aantal posts van mij zien waardoor jij vind dat ik permanent verbannen zou moeten worden.

O en ik help je even met het taggen van de andere pesters.
ak vntl Pren Mentat
🫣🫠
 
Jammer dit, niet verwacht.

Hopelijk heeft je vriendin je account overgenomen ofzo.
 
Graag wil ik je erop attenderen dat jij de eerste en (vooralsnog) de enige in dit topic bent, die beledigt. En in ieder geval in mijn geval zonder aanleiding, want de enige aanvaring die wij hebben gehad, is inmiddels alweer +/- een maand geleden. Toen was jij overigens ook de eerste, die - zonder aanleiding - begon te beledigen. Dus ik heb geen flauw idee waarom je dit nu weer oprakelt of mij hierbij betrekt.
 
Jammer dat je er namen bij noemt. Duidelijk iets persoonlijks en niet iets voor een algemeen forum. Daarbij noem je namen van lui die mij wel degelijk goed geholpen hebben (incl jij zelf ;) ).
Vrijheid blijheid, als iets of iemand je niet aanstaat negeer je het toch gewoon, of ben jij nu aan het trollen:rolleyes:
Nou trollen en advies geven sluit elkaar niet uit, hoewel ik de namen die ik noem vooral erg slechte info heb zien geven die totaal niet klopt. Idk of daar wat aan gedaan moet worden, gezien sommige info zelfs gevaarlijk kan zijn en je niet continu alles kan lopen verbeteren.

Ohja ik dacht ook nog aan de lui die het nodig vonden om iemand in z'n oude logs belachelijk te maken om een psychologische aandoening. Maar ik weet niet goed alle namen precies, ben niet zo goed in die onthouden. Tot nu toe genoemd is simpelweg wat me nu even bijstaat.
 
Huh ik ben nooit beledigt ofzo? Of hebben jullie stiekem een groep aangemaakt om over mij te roddelen?🧐
Oh wellicht haal ik je door de war met iemand anders. Niet door kameel en z'n matties toen steeds?
 
Graag wil ik je erop attenderen dat jij de eerste en (vooralsnog) de enige in dit topic bent, die beledigt. En in ieder geval in mijn geval zonder aanleiding, want de enige aanvaring die wij hebben gehad, is inmiddels alweer +/- een maand geleden. Toen was jij overigens ook de eerste, die - zonder aanleiding - begon te beledigen. Dus ik heb geen flauw idee waarom je dit nu weer oprakelt of mij hierbij betrekt.
Weet je zeker dat je wilt dat ik iedereen ga wijzen op hoe jij mij uit het niets begon te beledigen? Of kun je je geheugen zelf even gaan opfrissen in het badoo topic? Nja goed jullie zullen ook wel een plaat voor de kop hebben dat wat je zelf begint allemaal normaal is. En dat was zeker niet de enige keer jij zit al te kutten zolang je hier lid bent, alleen ging dat eerst ooit nog over trainen.

Ik dacht dat dat soort ongein beter paste in dat topic dat er een tijdje terug voor is aangemaakt. Hoe heette dat ook alweer? Wat is daar trouwens mee gebeurt?
 
Prima laat ik je het voordeel van de twijfel geven. Laat maar een aantal posts van mij zien waardoor jij vind dat ik permanent verbannen zou moeten worden.

O en ik help je even met het taggen van de andere pesters.
ak vntl Pren Mentat
Mij het voordeel van de twijfel geven? Waarover? ???

Het was niet mijn intentie met dit topic om individuele voorvallen aan te gaan wijzen of om jullie input te vragen.

Ik ben meer benieuwd naar wat er aan gedaan kan worden, en input van de mensen die wel normaal doen. Ik weet ook niet alles wat hier gebeurt dus er zullen nog veel namen missen die toegevoegd kunnen worden.
 
Homer Simpson Cartoon GIF
 
Als er je iets stoort kan je het toch rapporteren? In topics van nieuwe leden (als die er al zijn want het forum is semi-dood :emo:) wordt er sowieso niet echt getrollt of mis ik iets..
Ik doe het niet vaak alleen als er in een informatief topic van een nieuw lid meteen werd beledigd enzo, maar laatst had ik iets tegen mij gerapporteerd en werd er niks mee gedaan. Dat hoefde van mij ook niet weg maar misschien oppschonen naar dat topic wat er een tijdje terug voor is gemaakt. Sinds toen daar harder tegen opgetreden zou worden zijn nieuwe leden en informatieve topics ook wel beter, maar inderdaad is er weinig instroom overgebleven.

Maar ik bedoel vooral dat het buiten dat nog wel een stuk beter kan. En sommige leden continu afgezeken laten worden gluipt er ook makkelijk steeds weer in omdat een grote groep dat allemaal wel normaal en grappig vind. Zie ook wie hier nu mijn beklag belachelijk maakt en denkt dat het om mij persoonlijk gaat terwijl ik het nog heel veel meer heb zien gebeuren en ik verre van het hele forum bezoek.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven