Fitness Seller

forum trollen

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

chrisk

Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
24 aug 2009
Berichten
20.322
Waardering
11.348
Hoi,

Kan er wat gedaan worden aan de trollen die denken dat het normaal is om mensen continu te gaan zitten beledigen met persoonlijke aantijgingen en achterliijke verdraaiingen van berichten enzo? Sommigen hebben zich mentaal nooit voorbij de basisschool ontwikkelt lijkt het, hoewel veel kinderen van die leeftijd al een stuk normaler kunnen doen.

Ik weet niet alle namen maar volgens mij zijn er ten minste een aantal die niet eens trainen en hier alleen maar de hele dag domme beledigingen posten tegen mensen die ze niet mogen of niet begrijpen.

Anderen zitten continu leden belachelijk te maken alsof ze nog steeds pestkoppen op de basisschool zijn, ik denk dan aan ak, vntl, pren, en ik weet niet wie er allemaal steeds zaten te kutten tegen metalNdeadlifts en die andere jongen met z'n stage? rippedmeeuw? Het gaat me ook niet perse om gezeik op mij want ik vind het wel best om te laten weten dat ze mongolisch bezig zijn, hoewel dat ook weer zonde is van topics, maar eigenlijk is bijna het hele forum lezen gewoon vervelend door die lui. Overal continu provoceren en achterlijke opmerkingen plaatsen terwijl mensen gewoon hun dingen delen.

Persoonlijk zou ik zulke leden gewoon permanent verbannen, je mist er toch niks aan, eventueel na een enkele waarschuwing maar die hebben bovengenoemden inmiddels al wel jarenlang genoeg gehad. Hebben inmiddels ook al wel genoeg leden verjaagd denk ik zo, en ik zou als ik nieuw was of dit forum voor het eerst ontdek ook wel naar elders afwijken met zulk achterlijk gedrag hier.

Ik hou niet alles op het forum bij dus heeft iemand misschien nog aanvullingen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tsja dat is ook maar hoe je het opvat natuurlijk, dat jij daardoor beledigt bent kun je mij niet aanrekenen.
Ja, dat is dus precies het verschil. Ik ben er niet door beledigd. Maar ik kan desondanks herkennen dat die opmerking wel als beledigend bedoeld is. De kern van die opmerking is namelijk hetzelfde als die ene keer dat je mijn logje ging doorspitten om te kijken of je daar een venijnige opmerking over kon maken. Maar ook hier geldt weer dat ik er niet wakker van lig. Ik wijs je enkel op je hypocrisie.
 
Steks heb jjj een samenvatting over wat nou het probleem is?
 
Aangezien het op de man is is het gewoon feitelijk een ad hominem, en het is niet wat ik zelf van dingen heb gezegd dus een verdraaiing, en aangezien je uit het niets op mij reageert is het ongeprovoceerd. Feiten heten dat. Verder veel geblaat, ik weet niet wat je denkt te gaan verwachten met je onzin over bewijs of excuses en gejank uit de bijbel. Het bewijs is daar, en jaren aan post geschiedenis inderdaad. Veel lees plezier zou ik zeggen.



Dit is als ik het goed begrijp hoe niet getriggert zijn er uitziet? Omdat ik vroeg of je te hard rijden stoer vond?
Niet grtriggerd nee meer verbaasd hoe iemand zo verknipt kan zijn of epic troll. :roflol:
 
chrisk zullen we binnenkort fikkkie stoken in het bos? Tentje mee wat eten en drinken. Hier in de Emmerdennen? 💯
 
Ja op zich kan mij daar ook wel in vinden, maar dan zijn mijn reacties dus ook geen probleem en dan blijft alles gaan zoals het gaat. Het is soms gewoon vermoeiend dat als je een mening ergens over post er weer een handjevol mongolen denigerend op gaan zitten doen.
Ik volg het allemaal niet zo, ik begrijp overigens ook niet hoe iedereen zoveel tijd heeft om die pagina's na pagina's met discussies te voeren en te lezen in sommige topics. Maar goed, dat moet iedereen voor zichzelf weten. Ik weet dus ook niet zo goed waar deze frustraties allemaal vandaan komen. Ik zie in dit topic weinig tot geen 'bewijs' langskomen van je aantijgingen en ik vind dat je zelf ook regelmatig behoorlijk hard uit de hoek kan komen van wat ik hier en in andere topics lees. Wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten. De hypocrisie straalt er van af.

Alhoewel ik het regelmatig hartgrondig met je oneens ben, hield ik je altijd voor een heel redelijk figuur als het aan kwam op vrijheid van meningsuiting en gewoon all round not giving a fuck over wat iemand van jou of van jouw mening denkt. Dit topic doet daar wel echt behoorlijk afbreuk aan. Blijkbaar kun je niet meer iets zeggen tegen jou want je wordt achteraf door het slijk gehaald. Er zit erg veel opgekropte frustratie in met name je beginpost. Ik vind dat sowieso die namen in de OP weggehaald zouden moeten worden, als het niet door jou is dan wel door een mod. Je hebt hiermee trouwens ook elke discussie waar je nog aan gaat deelnemen in de nabije toekomst min of meer doodgeslagen want niemand heeft denk ik zin om in dergelijk gejank achteraf meegenomen te worden.

Verder is het zo dat dit forum al jarenlang aan het doodbloeden is. De spoeling wordt steeds dunner en veel mensen met verstand van zaken of met een bepaald niveau binnen hun sport zijn daarmee ook vertrokken en komen niet meer terug. Daardoor is het hier een beetje een in-crowd geworden van een paar groepjes posters en enkele eenlingen die elkaar in sommige gevallen al jaren online en regelmatig ook irl kennen. Sommigen proberen elkaar nog wat te motiveren waardoor enkele trainingslogs nog vrij actief blijven maar het grootste deel van de activiteit vindt volgens mij plaats in de 'allerlei'-sectie en is een beetje gelul in de ruimte. Tinder, politiek, auto's, overige sporten, wat maakte je dag goed etc. Niet echt bb of krachtsport gericht dus. Wat je dan niet moet doen in mijn ogen is die sectie ook nog eens de das om doen door dit soort topics te openen en iedereen en zijn moeder te betichten van pesterijtjes en beledigingen omdat ze iets zeiden wat jij niet leuk vindt. Zo heeft niemand er meer zin in. Rapporteer het, negeer leden en topics.
 
tymboo Je slaat de spijker op z'n kop.

Het forum was echt toegewijd aan de sport bodybuilding en krachttraining (strongman, powerlifting). Er werd veel informatie gedeeld, besproken en natuurlijk ook discussie's.
Maar het ging voornamelijk om trainen.

Er waren ook grote/grotere namen die professionele meningen en tips gaven.
Ook zijn er aardig wat dames weg "gepest" die ook serieus trainde.
 
Dat je überhaupt de tijd er voor hebt om zo een lang kut verhaal te schrijven

Ga eens een boek lezen ofzo
 
Ik heb hier vroeger wel eens mee gelezen, toen was het niet anders.

Nieuw forumlid die aan anabolen wil beginnen.

Hey man, je groeit nog genoeg op broodjes met Pindakaas. Als je 78kg weegt bij 1.73m ga niet niet kuren, helemaal Leip ofzo ?
Volgende opmerking; Steek gelijk 500mg test er in en knallen.


Dan is het tegenwoordig wel; wat vriendelijker en meer gericht advies. Velen denken maar dat het vroeger beter was, maar hebben dan ook selectief gelezen.

btw; dit is toch wel een monster topic https://forum.bodybuilding.nl/topics/give-dora-a-new-face.433826/

Oja, waar ik de tijd vandaan haal ?

Werk van achter mijn PC, dus niet fysiek in de fabriek aan lopende band of voor de klas of op een bouwplaats.
 
Laatst bewerkt:
Voor mij hoeft al die sugarcoating niet, liever zoals sommige leden gewoon rechttoe rechtaan. Daar haal je resultaten mee, niet met lief zijn voor elkaar. En niemand is toch verplicht om hier lid te zijn?
Ik vermaak me hier verder prima en krijg genoeg relevante info, zie het probleem niet zo.
 
Ik herken wel dat er nauwelijks nog nuttige informatie wordt gedeeld. Maar ik vind dat persoonlijk ook weer te makkelijk om te zeggen, want ik voel zelf ook niet de behoefte om artikelen te schrijven o.i.d. Al waardeer ik het wel enorm als anderen dat wel doen. Vooral m.b.t. programming valt voor veel leden (mezelf incluis) nog veel winst te behalen.
 
Forums an sich is toch gewoon een dooie bedoeling niet alleen hier? Waarom zou je nog uren in het creeren van text stoppen en 20 mensen hebben die het lezen itt andere social media platforms waar je veel meer aan hebt.
En ik denk ook niet da veel jongeren er nog op zitten te wachten. Die kijken liever tik tok tutorials how to bench press en weet ik veel wat.
Dan kan je overnight miljoenen clicks krijgen en op die manier weer geld verdienen.
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Ik heb hier vroeger wel eens mee gelezen, toen was het niet anders.

Nieuw forumlid die aan anabolen wil beginnen.

Hey man, je groeit nog genoeg op broodjes met Pindakaas. Als je 78kg weegt bij 1.73m ga niet niet kuren, helemaal Leip ofzo ?
Volgende opmerking; Steek gelijk 500mg test er in en knallen.


Dan is het tegenwoordig wel; wat vriendelijker en meer gericht advies. Velen denken maar dat het vroeger beter was, maar hebben dan ook selectief gelezen.

btw; dit is toch wel een monster topic https://forum.bodybuilding.nl/topics/give-dora-a-new-face.433826/

Oja, waar ik de tijd vandaan haal ?

Werk van achter mijn PC, dus niet fysiek in de fabriek aan lopende band of voor de klas of op een bouwplaats.
En waarom precies val je nu mij ineens aan?
Mag er niets luchtig meer gepost worden?
 
En waarom precies val je nu mij ineens aan?
Mag er niets luchtig meer gepost worden?
Kijk dat bedoel ik nu, iemand voelt zich al gelijk aangevallen tegenwoordig !

Wie zegt dat het aanvallend bedoelt is, en nog wel van mij. Ik reageer vaak aardig luchtig toch ?
:fart:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven