XXL Nutrition

Hey (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

akrep

Novice
Lid geworden
9 sep 2022
Berichten
9
Waardering
2
Lengte
1m74
Massa
70kg
Vetpercentage
5%
Hallo mensen ...
Ik ben hier nieuw .
Ik injecteerde me altijd met het groene naald maat is 0.8.40mm maar elkeer had II zwaar pijn en kost kie slape en moelijk stappen zelfs lopen ging niet.... altijd die pijn dus wou stoppen .gisteren brengde mijn vriend een grijze naald . En injecteerde me via me kont zoals altijd en nu heb ik geen pijn voel me top !!! Maar de vraag is .mag het met een grijze naald? Want blijkbaar is grijze naald voor int schouder ? En groene voor ass laat aub info weten groetjes allemaal
 
27g grijs 19mm kan wel voor je billen, als je laag vetpercentage hebt.
harpoen als 21g 40mm kun je beter voor optrekken gebruiken
 
Het waren grijze naalden niet zo lang .
Met die groene had kk altijd pijn ....door die pijn elkeer wou ik nietmeer verder tot gy gisteren let grijze naaldjes kwam. Het waren grijze naald maar de juiste maat weet ik niet
En ik weeg nu 70 kilo droog spiermassa niks van vet idd mss door dzt kk weinig vet hebt zoals je zeg... en trenbolone dee ook altijd pijn mss door die groene naaldjes of mss 't zwaar voor mij want kost.nie slapen enzo snachts door pde pijn enzo voort dus gisteren heb ik bildenone gekocht samen met test .nu niks van pijn kan.je me juiste
 
Het was deze naald denk ik
 
Met deze korte naald in je ass ??
 
Denk deze dat voor schouder is
 
Mag ik je nr ? Zal u via whatsap strn amigo
 
Ik ben nog 26j wil leren van iemand die alles.al perfect weet
 
Naast lengte zit er ook een belangrijk verschil in dikte. Zo heb je opzuignaalden, maar ook naalden voor verschillende emulsies
 
Naast lengte zit er ook een belangrijk verschil in dikte. Zo heb je opzuignaalden, maar ook naalden voor verschillende emulsies
Je wilt idd niet met een roze naald zetten dat laat letterlijk een gat achter.

Meeste aas gaan prima door 0.4 tot 0.8 al ligt het er ook aan welke olie je gebruikt etc.
 
Hey . Normaal gebruikte ik altijd groene naalden voor injectie inde bil.
Maar elkeer had ik pijn!!!
Via via ben ik gekomen aan grijze naalden injectie in de bil ... maar is dat dip genoeg met deze naalden heb ik egt geen pijn ?
 
Hee,
Als je intramusculair injecteert minimaal met een naald van 25mm, aan te raden is 30/40. Een grijze naald is te kort, omdat de spier diep ligt.

Ik weet niet of je aspireert voor je de vloeistof inspuit? Bij injectie intramusculair gluteus maximus aan te raden ivm de glutiealis superior die ook in de buurt zit en het hoge risico op het aanprikken van een bloedvat (Naald iets optrekken wanneer je denkt in de spier te zitten. bloed? Dan zit je fout, normaal vaak te diep dan kun je de naald iets omhoog halen en opnieuw checken. Opnieuw bloed? altijd nieuwe injectie plek en naald).

Spieren aanprikken is altijd wat gevoeliger, maar meer als wat beurs zou het niet moeten voelen de volgende dag.

Mogelijk dat je niet juist injecteerde?
Net als ik het been altijd bovenste buitenste kwadrant spuiten, handig is je spier voor de locatie even aan te spannen en vast te pakken, maar wel goed ontspannen als je de locatie hebt en gaat injecteren. Net als een dartpijltje loodrecht, dan de naald zo inbrengen dat hij heel iets zichtbaar is en vervolgens de vloeistof heel langzaam injecteren. Ook niet wrijven als je geïnjecteerd hebt.

Je zou ivm de diameter, want dat maakt de roze naald waarschijnlijk pijnlijk, het beste kunnen kiezen voor een zwarte naald ivm de diepte en dikte van de spieren. Evt kan blauw ook maar, dit wat minder sterk en moeilijker bij het inbrengen van vloeistof.

Blauw 25/30mm 0,6 diameter 23g
Zwart 25/30mm 0,7 diameter 22G
 
Laatst bewerkt:
Hee,
Als je intramusculair injecteert minimaal met een naald van 25mm, aan te raden is 30/40. Een grijze naald is te kort, omdat de spier diep ligt.

Ik weet niet of je aspireert voor je de vloeistof inspuit? Bij injectie intramusculair gluteus maximus aan te raden ivm de glutiealis superior die ook in de buurt zit en het hoge risico op het aanprikken van een bloedvat (Naald iets optrekken wanneer je denkt in de spier te zitten. bloed? Dan zit je fout, normaal vaak te diep dan kun je de naald iets omhoog halen en opnieuw checken. Opnieuw bloed? altijd nieuwe injectie plek en naald).

Spieren aanprikken is altijd wat gevoeliger, maar meer als wat beurs zou het niet moeten voelen de volgende dag.

Mogelijk dat je niet juist injecteerde?
Net als ik het been altijd bovenste buitenste kwadrant spuiten, handig is je spier voor de locatie even aan te spannen en vast te pakken, maar wel goed ontspannen als je de locatie hebt en gaat injecteren. Net als een dartpijltje loodrecht, dan de naald zo inbrengen dat hij heel iets zichtbaar is en vervolgens de vloeistof heel langzaam injecteren. Ook niet wrijven als je geïnjecteerd hebt.

Je zou ivm de diameter, want dat maakt de roze naald waarschijnlijk pijnlijk, het beste kunnen kiezen voor een zwarte naald ivm de diepte en dikte van de spieren. Evt kan blauw ook maar, dit wat minder sterk en moeilijker bij het inbrengen van vloeistof.

Blauw 30mm 0,6 diameter 25/30G
Zwart 30mm 0,7 diameter 22G
Grijs is de dikte, niet de lengte. die heb je in 19mm en 13mm. Iemand met 5% vet kan die prima gebruiken.
Blauw = 23G, niet 25 of 30G
Ik heb wel geinjecteert met slinspuitje 29g 12.7mm lang(niet in me bil) voordeel van dunne naald is minder schade, en je drukt niet te snel de vloeistof er in.
 
Hee,
Als je intramusculair injecteert minimaal met een naald van 25mm, aan te raden is 30/40. Een grijze naald is te kort, omdat de spier diep ligt.

Ik weet niet of je aspireert voor je de vloeistof inspuit? Bij injectie intramusculair gluteus maximus aan te raden ivm de glutiealis superior die ook in de buurt zit en het hoge risico op het aanprikken van een bloedvat (Naald iets optrekken wanneer je denkt in de spier te zitten. bloed? Dan zit je fout, normaal vaak te diep dan kun je de naald iets omhoog halen en opnieuw checken. Opnieuw bloed? altijd nieuwe injectie plek en naald).

Spieren aanprikken is altijd wat gevoeliger, maar meer als wat beurs zou het niet moeten voelen de volgende dag.

Mogelijk dat je niet juist injecteerde?
Net als ik het been altijd bovenste buitenste kwadrant spuiten, handig is je spier voor de locatie even aan te spannen en vast te pakken, maar wel goed ontspannen als je de locatie hebt en gaat injecteren. Net als een dartpijltje loodrecht, dan de naald zo inbrengen dat hij heel iets zichtbaar is en vervolgens de vloeistof heel langzaam injecteren. Ook niet wrijven als je geïnjecteerd hebt.

Je zou ivm de diameter, want dat maakt de roze naald waarschijnlijk pijnlijk, het beste kunnen kiezen voor een zwarte naald ivm de diepte en dikte van de spieren. Evt kan blauw ook maar, dit wat minder sterk en moeilijker bij het inbrengen van vloeistof.

Blauw 30mm 0,6 diameter 25/30G
Zwart 30mm 0,7 diameter 22G
Jij bent verpleegster zeker? Aspireren hoeft niet.

Naald dikte is ook afhankelijk van de spuit. Met een 1ml spuit kan je makkelijk met een bruine of oranje naald injecteren (grijs lukt ook nog wel, maar moet je hard drukken).

2ml/3ml spuit paars of blauw gebruiken.
 
Jij bent verpleegster zeker? Aspireren hoeft niet.

Naald dikte is ook afhankelijk van de spuit. Met een 1ml spuit kan je makkelijk met een bruine of oranje naald injecteren (grijs lukt ook nog wel, maar moet je hard drukken).

2ml/3ml spuit paars of blauw gebruiken.

Ik begrijp dit nooit zo goed. Nee het hoeft niet en ja de kans dat je tijdens het injecteren de naald iets verder of minder ver je spier in beweegt, die is ook vrij groot. Maar ik weet niet of iemand weleens een halve ML in een ader heeft weggeduwd, geloof me dat is echt geen pretje voor je longen. Daarom vind ik het toch altijd wel fijn om te weten of ik niet precies in een ader zit met de uiteinde van een naald. Maar goed, ieder zijn ding. Als je van propjes houdt in je longen of je brein, go ahead :D
 
Back
Naar boven