AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Poos niets gezien van hem maar hij is er niet kleiner op geworden 😂

 
  • Like
Waarderingen: BB_
Nog geen 10min bezig en nu al problemen 😂😂
 
Nee keuken plaatsen. Probleem twee is er inmiddels bij. Dan tel ik probleem 3 nog niet mee 😂😂

Oja en ik ben zelf een probleem
Dat is standaard, je moet niet raar opkijken als er allerlei spullen ontbreken of niet passen en ze pas volgende week terug komen om het af te maken.
 
Dat is standaard, je moet niet raar opkijken als er allerlei spullen ontbreken of niet passen en ze pas volgende week terug komen om het af te maken.
Of in de kasten moeten zaten om het passend te maken probleem 4 😂😂😂
 
Een collega van mij heeft een half jaar na het plaatsen nog steeds “leen” handgrepen en een wasbak.
 
Dat is standaard, je moet niet raar opkijken als er allerlei spullen ontbreken of niet passen en ze pas volgende week terug komen om het af te maken.
Ik verkoop keukens maar het blijft me altijd een raadsel hoe ze het weten te verneuken bij het bestellen er van :emo:
 
Nee keuken plaatsen. Probleem twee is er inmiddels bij. Dan tel ik probleem 3 nog niet mee 😂😂

Oja en ik ben zelf een probleem
Beter een probleem zijn dan problemen hebben. Dat hebben ze mij toch altijd gezegd. Als je problemen hebt, moet je ze zien op te lossen. Als je het probleem bent, moet iemand anders het oplossen.
Follow me for more inspirational quotes :thumb:
 
Beter een probleem zijn dan problemen hebben. Dat hebben ze mij toch altijd gezegd. Als je problemen hebt, moet je ze zien op te lossen. Als je het probleem bent, moet iemand anders het oplossen.
Follow me for more inspirational quotes :thumb:
Op Instagram? :trollface:

Schiet al mooi op boven bij de afzuigkap had ik een kleine lekkage 🫠

182F9BF3-9090-45EF-B28A-8461819094BA.jpeg
38284225-C76E-4E46-83F2-DE1EE47BCF5A.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Zag laatst een RS4, rijden en deed even kentekencheck omdat ik niet helemaal kon plaatsen welke versie het was. Leek niet helemaal te kloppen.

Volgens kenteken gewoon de goedkoopste uitvoering A4 met de kleinste benzinemotor van net 100pk :roflol:

Na goed kijken zag ik uiteindelijk ook waarom ik het niet kon plaatsen, waren gewoon RS bumpers en uitlaten op een A4.
 
Zag laatst een RS4, rijden en deed even kentekencheck omdat ik niet helemaal kon plaatsen welke versie het was. Leek niet helemaal te kloppen.

Volgens kenteken gewoon de goedkoopste uitvoering A4 met de kleinste benzinemotor van net 100pk :roflol:

Na goed kijken zag ik uiteindelijk ook waarom ik het niet kon plaatsen, waren gewoon RS bumpers en uitlaten op een A4.
Wat voor figuur zat erin
 
Zag laatst een RS4, rijden en deed even kentekencheck omdat ik niet helemaal kon plaatsen welke versie het was. Leek niet helemaal te kloppen.

Volgens kenteken gewoon de goedkoopste uitvoering A4 met de kleinste benzinemotor van net 100pk :roflol:

Na goed kijken zag ik uiteindelijk ook waarom ik het niet kon plaatsen, waren gewoon RS bumpers en uitlaten op een A4.
Er rijden ook gestolen auto,s rond met vals kenteken of compleet omgebouwd.
Weet nog goed dat mijn buurjongen een BMW535i had, maar het was in werkelijkheid een M5. Ook rijden er dsl auto’s met kenteken van benz, en type aanduiding.
C180 was vieze stink dsl.
 
Ik kom thuis van werk, parkeer de auto, omstreeks 00:15, ik stap uit en zie een vel licht in mijn ooghoek. Ik kijk omhoog en zie een bizar grote meteoor de hemel doorkruisen.

Kheb misschien wel 100 vallende sterren gezien, maar geen 1 zoals deze. Hij bleef maar gaan, allemaal stukken brokkelde af. Gaf bijzonder veel licht.

Kon em iets van 5 hele secondes volgen alvorens hij achter gebouwen verdween. Denk dat ie nog wel een tijdje is doorgegaan.

Vette shit.
 
Back
Naar boven