AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Momenteel onmogelijk voor mij om met CC te betalen, krijg een nietszeggende foutmelding van Mollie. Zal het later vanavond nog eens met iDeal proberen, verwacht daarmee geen problemen.
ok dat is minder, vanuit NL? kan je mogelijk een screenshot delen via email of pm? rene@xxlnutrition.nl
 
Was inderdaad gewoon vanuit NL, geen gekke fratsen. Zal wel iets van onderhoud zijn geweest wellicht. Heb gisteren de bestelling afgerond met iDeal, heb geen screenshot.
 
Was inderdaad gewoon vanuit NL, geen gekke fratsen. Zal wel iets van onderhoud zijn geweest wellicht. Heb gisteren de bestelling afgerond met iDeal, heb geen screenshot.
ok duidelijk, fijn dat het toch gelukt is.
 
Nu t strandseizoen weer over is komt de advanced pwo weer terug.

Maar... Is de smaak/formule veranderd?

Tropical fruit was prima te doen, nu smaakt het als een soort melig Taxi pakje. Niet best. :o
 
Nu t strandseizoen weer over is komt de advanced pwo weer terug.

Maar... Is de smaak/formule veranderd?

Tropical fruit was prima te doen, nu smaakt het als een soort melig Taxi pakje. Niet best. :o

Ik mis die bessensmaak van vroegah nog steeds...
 
Nu t strandseizoen weer over is komt de advanced pwo weer terug.

Maar... Is de smaak/formule veranderd?

Tropical fruit was prima te doen, nu smaakt het als een soort melig Taxi pakje. Niet best. :o

Moet ik navragen en op terugkomen. Was wel iets mee aan de hand dat veranderd moest worden. Ik laat er maandag naar kijken.
 
Moet ik navragen en op terugkomen. Was wel iets mee aan de hand dat veranderd moest worden. Ik laat er maandag naar kijken.
Moesten jullie toch de methamfetamine eruit halen vam de voedselwaren autoriteit?
 
Kunnen we binnenkort nog een kortingsactie - zoals 15% op alle eiwitproducten - verwachten?
 
Kunnen we binnenkort nog een kortingsactie - zoals 15% op alle eiwitproducten - verwachten?
Die is recent geweest. Verwacht niet op korte termijn een nieuwe algehele kortingsactie of een korting op eiwitten.
 
Wanneer gaat de rode rijstgist 10mg eruit? Heb snel nog wat besteld. of is het als de voorraad op is helemaal klaar?
 
Wanneer gaat de rode rijstgist 10mg eruit? Heb snel nog wat besteld. of is het als de voorraad op is helemaal klaar?
Denk dat laatste.... weten nog niets of we het laten terugkomen met een lagere dosering daarna.
 
XXL Nutrition zijn jullie softgels (Omega 3 Ultra Pure Softgels) halal toevallig? Er staat gelatine maar niet welke soort: runder, varken, plantaardig?
 
Yes yes, mijn grootste bestelling tot nu toe ook weer binnen! :D Ik kan voorlopig vooruit.
20220921_184040.jpg


Bedankt Rene voor de gebruikelijke uitmuntende service ;)
 
Back
Naar boven