XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (3 bezoekers)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    54

Bezoekers in dit topic

  • C289C665-5475-458B-B921-D4423AC50397.jpeg



    Eindstand
    B66724AA-3A36-486F-9DED-46553F5E6A53.jpeg
    😌
     
    Is inderdaad kipshoarma.
    Altijd moeiteloos vegetarisch gegeten, maar sinds die TRT laatste maanden constant vlees cravings. Paar maandjes geleden opgevangen door 1-2x per week wat vis toe te voegen. Werkte daar gelukkig prima tegen. Nu al de hele week beetje half fit, slaap meh en echt 0 honger maar al dagen zin in kip. Als ik al een tijd zin heb in een bepaald ding dan gun ik het mezelf meestal na een tijdje maar gewoon met het idee: 'm'n lichaam zal het vast ergens voor nodig hebben als ie er constant om vraagt'. Varken en rund komt er daarentegen nog steeds niet in. Heb ook gruwelijk veel spierpijn van gisteren dus prop nu met tegenzin 2 maaltijden per dag naar binnen en probeer vanuit die 2 maaltijden nog wel zo'n 150g eiwit te halen.
    Ik ben echt trots.
     
    "Krijg niks weg" bestelt daarna 2 mega pizza's.

    Geniet er van kerel! :meal:
    ja weer zon bak havermout gaat hem gewoon niet worden. of nog meer rijst. dus, of de keuze: niks eten en krimpen, of pizza gains. Ik kies pizza gains :flexbiceps:
     
    ja weer zon bak havermout gaat hem gewoon niet worden. of nog meer rijst. dus, of de keuze: niks eten en krimpen, of pizza gains. Ik kies pizza gains :flexbiceps:
    Brinta kwark zoetstof 👌
     
    ja weer zon bak havermout gaat hem gewoon niet worden. of nog meer rijst. dus, of de keuze: niks eten en krimpen, of pizza gains. Ik kies pizza gains :flexbiceps:
    ik heb jou nog nooit normaal zien eten. Altijd frikandelbroodjes en pizza:p

    Eet je normaal havermout? ???
     
    ik heb jou nog nooit normaal zien eten. Altijd frikandelbroodjes en pizza:p

    Eet je normaal havermout? ???
    Jawel, maar men heeft een selectief geheugen. Heb hier talloze clean maaltijd geupload.

    En ja, eet dagelijks havermout en ik ben het he-le-maal zat. Maar wanneer ik weer topfit ben, komt het wel weer goed denk ik. Of ik ga even een week flexible dieting doen en dan kan ik er weer tegenaan.
     
    ik heb jou nog nooit normaal zien eten. Altijd frikandelbroodjes en pizza:p

    Eet je normaal havermout? ???
    Jawel, maar men heeft een selectief geheugen. Heb hier talloze clean maaltijd geupload.

    En ja, eet dagelijks havermout en ik ben het he-le-maal zat. Maar wanneer ik weer topfit ben, komt het wel weer goed denk ik.
    Broccoli soep altijd +1.
    Ja maar dan wel met kaas toch? Dit is groente + groente + peulvrucht
     
    Back
    Naar boven