AndroidHealthClinic

Testo enanthate +duo deca hoeveel mg van elk per week voor goeie massakuur?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Yves

Novice
Lid geworden
8 aug 2022
Berichten
10
Waardering
3
Lengte
1m83
Massa
72kg
Vetpercentage
5%
Beste
Ik ben net begonnen met testo enanthate en duo deca als massakuur momenteel 250mg testo enanthate en 200mg duo deca is dit voldoende 1xper week of moet ik hoger gaan en zoja hoeveel hoger? En 2xper week zetten da'n?
 
2x 125mg (ma-do) voor een betere bloedspiegel dan eens per week. Hogere dosis hoeft niet
 
Thanks man heb vrijdag 250 test enanthate gezet en 200mg duo deca wanneer zou ik volgende zetten??
En is het een goed idee om na bepaalde tijd trenbolone erbij te gaan nemen en laatste 4weken winstrol?
 
Thanks man heb vrijdag 250 test enanthate gezet en 200mg duo deca wanneer zou ik volgende zetten??
En is het een goed idee om na bepaalde tijd trenbolone erbij te gaan nemen en laatste 4weken winstrol?
vrijdag en nee
 
Thanks man heb vrijdag 250 test enanthate gezet en 200mg duo deca wanneer zou ik volgende zetten??
En is het een goed idee om na bepaalde tijd trenbolone erbij te gaan nemen en laatste 4weken winstrol?
Hoe kom je daar bij ?
 
Thanks man heb vrijdag 250 test enanthate gezet en 200mg duo deca wanneer zou ik volgende zetten??
En is het een goed idee om na bepaalde tijd trenbolone erbij te gaan nemen en laatste 4weken winstrol?
Goede vragen wel, jij bent goed bezig
 
Dacht winstrol voor vocht weg te werken
 
Vrij-Ma-Do-Zo enz(E3D)
125mg Test(.52ml)
100mg Deca (.52ml duo)

Beste
Ik ben net begonnen met testo enanthate en duo deca als massakuur momenteel 250mg testo enanthate en 200mg duo deca is dit voldoende 1xper week of moet ik hoger gaan en zoja hoeveel hoger? En 2xper week zetten da'n?
 
Yves Hoop niet dat jij dit bent in je profielfoto, dan zou ik flink gaan cutten

inmiddels nieuwe profiel foto
 
Laatst bewerkt:
Goeie research gedaan abi,

Zorg ervoor dat je dagelijks genoeg durum eet dan groei je wel 👏
 
Screenshot_20220830-194652_Chrome.jpg
lol vent zeg geen domme shit aub je cycle design is gewoon dom dus gedraag je niet als een knakworst
 
Thanks man heb vrijdag 250 test enanthate gezet en 200mg duo deca wanneer zou ik volgende zetten??
En is het een goed idee om na bepaalde tijd trenbolone erbij te gaan nemen en laatste 4weken winstrol?
Snap niet wat je bedoeld met bepaalde tijd winstrol te nemen. Als je in een snijcyclus zit kan ik mij voorstellen dat je in week 4 ongeveer dianabol gaat nemen om de boel eens goed te laten exploderen. Dat is wat ikzelf 1x per jaar doe maar dan praat ik over Trenbolone Acetaat Testosteron Propionaat & Masteron.
 
Hoe gaat het met vorderingen?
 
Zeer goed op 1maand plus 7kg massa erbij dus perfecte combinatie
 
Zeer goed op 1maand plus 7kg massa erbij dus perfecte combinatie
Kan beter man... ik ben in mijn vakantie van 14 dagen al 5 kg massa aangekomen..
Volgende maand moet 10kg wel lukken!
 
Ja maar niet enkel van test e 375mg en duo deca 300 mg /week
 
Nee oke daar heb je gelijk in,
Op deze manier kun je wel een record zetten met massa aankomen in een kuur, voor hoeveel ga je?
 
Nog een 10kg MAX ERBIJ dan weeg. Ik 90kg ben gestart op 73kg superdroog vet percentage van 5% had ik maar
 
Back
Naar boven