AndroidHealthClinic

Trainingslog PartyMarty (1 bezoeker)

Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?


  • Totaal stemmers
    37

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Kan me voorstellen dat je wat gaat experimenten 👌🏼 fijndat je dat samen met je therapeut kunt doen. Rustig aan met boxen inderdaad 😉
Nu nog kijken of ik die dikke op kan naaien om de (halve) marathon van Eindhoven mee te rennen volgend jaar :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Haha en dikke ben jezelf? Geen blessures kweken he :thumbs:
 
Fatty gaat eens snel aan de gang met wat bonus conditie opbouwen zodat ie zaterdag met Thai Boksen niet gaat kotsen.

Hardlopen.
5min 10,5kmh. 2,5min 13kmh. Intervallen. 8.5km.
Max hartslag 191 :roflol:
Wacht maar tot je erachter komt dat hardlopen helpt, maar niet genoeg :o
 
Wacht maar tot je erachter komt dat hardlopen helpt, maar niet genoeg :o
Helpt ook niet. Heb in de lockdowns buiten CrossFit gedaan met die fysio en dat was ook constant twijfelen of je eerst knock out gaat of eerst gaat kotsen. Toen liep ik 20-25km per week :roflol:

But it's something...
 
Helpt ook niet. Heb in de lockdowns buiten CrossFit gedaan met die fysio en dat was ook constant twijfelen of je eerst knock out gaat of eerst gaat kotsen. Toen liep ik 20-25km per week :roflol:

But it's something...
Je zou maar crossfit gedaan hebben :eek:

Verwacht maar sore te zijn na de 1ste paar lessen!
 
Je zou maar crossfit gedaan hebben :eek:

Verwacht maar sore te zijn na de 1ste paar lessen!
Naja eigenlijk was het gewoon parcour style training met een rekstok, dumbbells, elastieken en een weightvest.

Maarja dat is in mijn ervaring CrossFit ook. Eindeloos veel reps en rondjes afleggen :roflol:
 
Heb besloten omdat die schouder maar blijft kutten, dit de 3e keer alweer is dat ik hem voor maanden geblesseerd heb + ik dat met m'n nieuwe werk mezelf niet echt kan permitteren, dat ik ga experimenteren met andere bewegingsvormen om te kijken of die me minder blesseren.

Dus ga komende 7 dagen 1 gymnastics wod, 1 standaard wod, 1 olympic weightlifting en 1x Thai boksen proberen. Wilde sowieso al langer graag wat meer variatie dan "setje-5min rust- volgend setje", vechtsport lijkt me al jaren geweldig om te doen. Dus ga daar eens mee experimenteren :)
Ah, dat had ik ookk niet begrepen. Altijd goed om je horizon en je skills wat te verbreden. Kijken wat het wordt idd.....
 
Ah, dat had ik ookk niet begrepen. Altijd goed om je horizon en je skills wat te verbreden. Kijken wat het wordt idd.....
Precies dat, eigenlijk maakt het mij onder de streep niet zo heel veel uit wat ik doe qua sport. Zolang ik maar sport, gezond ben en me gewoon goed fit voel.
Die maat van me zei ook: je kunt wel alsmaar blijven kloten met die schouder, maar als je toch gewoon een hobbysporter bent kun je ook eens rondkijken of er wat anders is om je horizon mee te verbreden.

Ik wil gewoon niet die schouder een keer dusdanig opblazen dat het me maanden thuis laat zitten of me voor de rest van m'n leven klachten geeft. Misschien niet zo'n heel realistisch idee, maar maak me daar soms wel zorgen om aangezien dit de laatste jaren iedere keer gebeurt en iedere keer duurt de blessure langer en doet ie meer pijn. Vanuit dat punt heb ik nu ook een abonnement afgesloten waarbij het enige is wat ik niet kan doen benchen zo ongeveer is :roflol:

Qua sporten ben ik ook niet zo'n moeilijke. Ik vind hardlopen, fietsen, zwemmen, wandklimmen, bodybuilding, powerliften, olympic weightlifting, gymnastics, CrossFit en vechtsport, om er een aantal op te noemen, allemaal wel leuk om te doen. Dus misschien zit er 1 variant tussen waar ik all-in op ga, of ik ga gewoon voor wellrounded en vooral plezier maken met bewegen en mix wat van die sporten door elkaar :) Ik zie het allemaal wel.
 
Vanuit dat punt heb ik nu ook een abonnement afgesloten waarbij het enige is wat ik niet kan doen benchen zo ongeveer is :roflol:
verstandig hoor, vergeet niet dat er hele grote groepen sporters zijn die gewoon nooit benchen en gewoon een prima fysiek hebben en goed sterk zijn.
gewoon lekker je ding doen en vooral iets doen waar je plezier uit kan halen.
het hoeft niet allemaal squat, bench, deadlift te zijn.
 
Precies dit, ik heb ook nooit per se het streven gehad om zo groot mogelijk te willen worden.
Ben meerdere keren bij die vriend van me gaan kijken bij die wedstrijden CrossFit waar hij vaak aan meedoet en die mannen zagen er allemaal aardig atletisch en in shape uit.
Maar het is ook wat jij zegt. Voor mijn gevoel is m'n keuze:
1- Doorgaan met wat ik laatste jaren heb gedaan en met pech straks niet meer kunnen of echt een smerige schouderblessure pakken.
2- Wat andere dingen proberen, ik vind toch alles wel leuk, even over de drempel heen dat het iets "nieuws is" waar je weer vanaf level 0 aan begint en dan de kans hebben dat het jaren lang pijnvrij gaat.
Ik merk ook wel nu ik van baan aan het wisselen ben en heel mijn structuur overhoop gaat, dat ik niet zoveel moeite meer heb met op meerdere vlakken veranderingen door te voeren. In plaats van maar full autistisch iedere week hetzelfde te moeten doen en niks aan veranderingen door te willen voeren. Dat vechtsporten zit al jaren in mijn hoofd maar wilde niet weer qua bewegen een "beginner" zijn, terwijl ik er nu juist naar uitkijk om wat nieuws te leren :)

Ik betrapte me er laatst op dat ik de sportschool hobby ook wel echt veel te serieus aan het nemen was, dus wil het wat terug schuiven naar een hobby, wel fink met eten bezig blijven en gewoon wat meer plezier maken. Vanuit dat oogpunt vind ik het nu ook wel prima om eens een tijd samen met een (achterlijk competitieve) vriend van me te gaan sporten in plaats van altijd maar in mijn eigen veel te serieuze bubbel.
 
Precies dit, ik heb ook nooit per se het streven gehad om zo groot mogelijk te willen worden.
Ben meerdere keren bij die vriend van me gaan kijken bij die wedstrijden CrossFit waar hij vaak aan meedoet en die mannen zagen er allemaal aardig atletisch en in shape uit.
Maar het is ook wat jij zegt. Voor mijn gevoel is m'n keuze:
1- Doorgaan met wat ik laatste jaren heb gedaan en met pech straks niet meer kunnen of echt een smerige schouderblessure pakken.
2- Wat andere dingen proberen, ik vind toch alles wel leuk, even over de drempel heen dat het iets "nieuws is" waar je weer vanaf level 0 aan begint en dan de kans hebben dat het jaren lang pijnvrij gaat.

Ik betrapte me er laatst op dat ik de sportschool hobby ook wel echt veel te serieus aan het nemen was, dus wil het wat terug schuiven naar een hobby, wel fink met eten bezig blijven en gewoon wat meer plezier maken. Vanuit dat oogpunt vind ik het nu ook wel prima om eens een tijd samen met een (achterlijk competitieve) vriend van me te gaan sporten in plaats van altijd maar in mijn eigen veel te serieuze bubbel.
Jaman. Het is extreem goed voor van alles, ook voor een well rounded fysiek, om verschillende dingen te doen (dans en yoga voor je pezen, cardiosport voor je gezondheid). Denk aan Juji mufu bijvoorbeeld.
 
Jaman. Het is extreem goed voor van alles, ook voor een well rounded fysiek, om verschillende dingen te doen (dans en yoga voor je pezen, cardiosport voor je gezondheid). Denk aan Juji mufu bijvoorbeeld.
Slechter word je er hoe dan ook niet op :)
Dus ik ben eigenlijk op alle vlakken ongelofelijk hyped.
Zin in m'n nieuwe baan die maandag start. Zin in mijn nieuwe sport dingen. Ben wel tevreden met het doorvoeren van een hoop veranderingen op het moment.
 
Judo met een partner die 25kg zwaarder is. Heb je niet veel KT meer nodig :D
Grappig dat je het zegt. Vriend van me doet judo bij Jan de Rooy, was vroeger Zuid-Nederlands kampioen Judo en heeft volgens mij 2e of 3e dan, nodigde me ook uit om eens per week aan te sluiten bij een groepje die hij lesgeeft.
+-105kg, 1.78 groot. Zo was ie al op z'n 15e :roflol:
 
Grappig dat je het zegt. Vriend van me doet judo bij Jan de Rooy, was vroeger Zuid-Nederlands kampioen Judo en heeft volgens mij 2e of 3e dan, nodigde me ook uit om eens per week aan te sluiten bij een groepje die hij lesgeeft.
+-105kg, 1.78 groot. Zo was ie al op z'n 15e :roflol:
Bekende naam :D . Zit zelf al 20 jaar niet meer in die wereld maar vind het nog altijd prachtig. Kan het je wel aanraden
 
Uitslapen op de nieuwe baan :D
Gemiddelde starttijd is 06:30u. Eens per x aantal weken eenmalig om 03:00u. Gemiddeld klaar tussen 16:00-17:00u.

Voorheen kwam dit praktisch wekelijks voor...
Screenshot_2022-09-24-22-42-44-48_6012fa4d4ddec268fc5c7112cbb265e7.jpg


Wat foto's:
IMG_20220927_150509.jpg

IMG_20220927_150724.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ziet er bruut uit man die gym. Ga je ook vechtsport erbij pakken?
Yep, voor nu is het plan:
1x per week normale WOD
1x per week Gymnastics WOD (wil graag die muscle-up nog eens leren)
1x per week Muay Thai
1x per week Olympic Weightlifting

Die balans ga ik verschuiven als ik bepaalde dingen leuker vind dan de andere dingen.
Vanavond eerste lesje Olympic Weightlifting met een 6-voudig Nederlands kampioen -70kg :flex:
 
Laatst bewerkt:
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven