Fitness Seller

Juiste bericht (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
27 sep 2022
Berichten
14
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
101kg
Hallo allemaal,

Ik denk dat jullie mijn vorige bericht verkeerd interpreteren, en zag een fout in aantal mg, dat zou niet best zijn, en had ik denk ik al een keer in het UMCG moeten liggen, echter ken ik trainmaatjes die het veelvoudige gebruiken.
Ik gebruik nu sinds paar maanden steroiden en ga nu mijn derde stack in 400mg tren en 750mg testo E per week(misschien lijkt het hoog maar ga er wel goed op) en op trainingsdagen 40mg anavar.
Laatste stack was 3ml testo E en 2ml deca, en traindagen dianabol.
Ik groei echter te weinig, terwijl ik genoeg eet en voldoende calorieën.
Verder spuit ik elke dag 3iu HGH

Nogmaals, iemand nog tips?

MvG,
René
 
Hallo allemaal,

Ik denk dat jullie mijn vorige bericht verkeerd interpreteren, en zag een fout in aantal mg, dat zou niet best zijn, en had ik denk ik al een keer in het UMCG moeten liggen, echter ken ik trainmaatjes die het veelvoudige gebruiken.
Ik gebruik nu sinds paar maanden steroiden en ga nu mijn derde stack in 400mg tren en 750mg testo E per week(misschien lijkt het hoog maar ga er wel goed op) en op trainingsdagen 40mg anavar.
Laatste stack was 3ml testo E en 2ml deca, en traindagen dianabol.
Ik groei echter te weinig, terwijl ik genoeg eet en voldoende calorieën.
Verder spuit ik elke dag 3iu HGH

Nogmaals, iemand nog tips?

MvG,
René
Je bent 47 wat verwacht je? Verder zou ik je echt afraden om op jouw leeftijd zoveel aas te gebruiken.
 
Je zult veel slechter herstellen van de Tren op deze leeftijd. Ik ben 52j en gebruik ook niet meer zulke dosissen. op 1.90m 3iu HGH gaat wel, ik ben net terug van 3iu naar 2.6.
Om te bulken moet je wel meer dan 3000Kcals eten. Ikzelf zou de Tren op 200mg zetten en Test op 500mg.

Ben wel benieuwd wat je woog voor:3ml testo E en 2ml deca, en traindagen dianabol. (750mg-400mg-..mg dbol)
Anavar is ook weggegooid geld op deze dosis en in deze kuur
 
Je zult veel slechter herstellen van de Tren op deze leeftijd. Ik ben 52j en gebruik ook niet meer zulke dosissen. op 1.90m 3iu HGH gaat wel, ik ben net terug van 3iu naar 2.6.
Om te bulken moet je wel meer dan 3000Kcals eten. Ikzelf zou de Tren op 200mg zetten en Test op 500mg.

Ben wel benieuwd wat je woog voor:3ml testo E en 2ml deca, en traindagen dianabol. (750mg-400mg-..mg dbol)
Anavar is ook weggegooid geld op deze dosis en in deze kuur
Anavar mee gestopt want heeft op olie Asia totaal geen zin,.
 
Waarom niet, wil gewoon met mijn trainingen meer resultaat
Het is geen wondermiddel en zelfs met kost het tijd. Daarnaast ben je ook al 47 dus je kan niet echt meer verwachten dat je oppeens nog de gains van je leven gaat maken.
 
Ben je van plan nog ooit off te gaan?
 
750mg test -500 deca en nog dbol op je 47ste...
Ben benieuwd of die ballen ooit nog fatsoenlijk op gang gaan komen :roflol:

Ook twijfel ik best wel of het niet gewoon een mega troll is. Wie begint er nou op zijn 47ste nog aan dit soort overantwoorde shit? Vind dit meer zo'n kuurtje die een 22 jarige doet die geprikt wordt door z'n gymbro zonder enig flauw idee te hebben wat ze nou precies aan het inspuiten zijn bij elkaar aangezien de potjes van een of andere andere random gymbro komen :)
 
750mg test -500 deca en nog dbol op je 47ste...
Ben benieuwd of die ballen ooit nog fatsoenlijk op gang gaan komen :roflol:

Ook twijfel ik best wel of het niet gewoon een mega troll is. Wie begint er nou op zijn 47ste nog aan dit soort overantwoorde shit? Vind dit meer zo'n kuurtje die een 22 jarige doet die geprikt wordt door z'n gymbro zonder enig flauw idee te hebben wat ze nou precies aan het inspuiten zijn bij elkaar aangezien de potjes van een of andere andere random gymbro komen :)
lijkt mij ook een e-troll
 
Back
Naar boven