AndroidHealthClinic

Trainingslog PartyMarty (1 bezoeker)

Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?


  • Totaal stemmers
    37

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Als jij het nu ff snel leert kan je het mij uitleggen :D
Power snatch + overhead squat.
Kan een prima manier zijn om naar diepte te leren gaan. Geen idee of het beter is om eerst te staan en dan OHS, of vanuit catch. Sowieso: complexes en combo's FTW!
Ik ga gewoon 1x per week die Weightlifting lessen volgen en zelf nog 1x per week oefenen met de stof van die les
Is een prima manier, sluit ook het beste aan bij wat je doet. Het enige is dat jouw lesje niet als een beginnersklasje klinkt Je kan overwegen om huiswerk aan je trainer te vragen: in de vorm van specifieke oefeningen, voor thuis met de bezemsteel, voor mobiliteit. Vooral mobiliteit is een punt van aandacht.
dan heb ik dat zo door ga ik vanuit.
Het verbaasde mij wel hoe snel iemand in het algemeen de basis kan leren, maar voor mezelf sprekend is het "easy to learn, but takes a lifetime to master".

Het is vooral leuk om het enthousiasme is je posts te lezen! :thumb:
 
Is een prima manier, sluit ook het beste aan bij wat je doet. Het enige is dat jouw lesje niet als een beginnersklasje klinkt Je kan overwegen om huiswerk aan je trainer te vragen: in de vorm van specifieke oefeningen, voor thuis met de bezemsteel, voor mobiliteit. Vooral mobiliteit is een punt van aandacht.
Ga denk ik eerst eens kijken of ik met wat 3x30min Yoga in de week wat kan doen, meestal werd mijn mobiliteit daar echt in no-time enorm veel beter op.
Je hebt ook nog speciale apps die daar goeie oefeningen voor hebben (GOWOD bijvoorbeeld).

Ik was al aardig trots dat ik die ATG behind-the-neck press gedaan kreeg :p
Het verbaasde mij wel hoe snel iemand in het algemeen de basis kan leren, maar voor mezelf sprekend is het "easy to learn, but takes a lifetime to master".

Het is vooral leuk om het enthousiasme is je posts te lezen! :thumb:
Ik vind dat snatchen tot nu toe geweldig. Maar wil ook wel flink ermee aan de gang gaan, over een tijdje ga ik veel trainen met die maat van me dus als ik nu redelijk veel tijd investeer in het leren vandie oefeningen dan kan ik ook eerder leuk mee trainen met hem.
 
Man wat heb ik belachelijk veel spierpijn in m'n traps en onderarmen van dat snatchen :roflol:
Wilde eigenlijk morgen weer een rondje snatches gaan oefenen in de gym, maar denk dat ik een rust/cardio dagje pak, zaterdag 75min beginnerscursus CrossFit (moet verplicht anders mag ik niet mee doen met Gymnastics, WODs en OpenGym) en daarna nog even 75min Muay Thai.

Zondag weer snatchen denk ik :flexing:
 
Lekker toch, van alles wat...

Is plyometric jump weer uit? Op zo'n blok of kast springen, dat zag je een tijdje terug ook overal.
 
Lekker toch, van alles wat...

Is plyometric jump weer uit? Op zo'n blok of kast springen, dat zag je een tijdje terug ook overal.
Boxjumps? Die zijn wel nice om te doen.
Volgens mij gaat m'n maat ons inschrijven voor een wedstrijd begin januari :roflol: Een buddy wedstrijd... :p
 
Boxjumps? Die zijn wel nice om te doen.
Volgens mij gaat m'n maat ons inschrijven voor een wedstrijd begin januari :roflol: Een buddy wedstrijd... :p
Ha ha, leuk. Is wel goeie ondersteuning voor oly liften volgens mij.
 
Ha ha, leuk. Is wel goeie ondersteuning voor oly liften volgens mij.
Die dick heeft ons beide ingeschreven voor een buddy CrossFit wedstrijd in Den Bosch :roflol:
Ik moet leren touwtje springen en toes to bar komende weken. Aangezien de kwalificatie in december is.

"zodat je zeker de transitie maakt"
 
Beetje kloten.
Sets-reps-gewicht.

Parcourtje:
10x5x120kg deadlift
10x5xbw ring pull-ups
10x25 touwtje springen

5x5x100 pause squats.

10min airdyne
Om te kotsen.
 
Laatst bewerkt:
Man wat heb ik belachelijk veel spierpijn in m'n traps en onderarmen van dat snatchen :roflol:
Wilde eigenlijk morgen weer een rondje snatches gaan oefenen in de gym, maar denk dat ik een rust/cardio dagje pak, zaterdag 75min beginnerscursus CrossFit (moet verplicht anders mag ik niet mee doen met Gymnastics, WODs en OpenGym) en daarna nog even 75min Muay Thai.

Zondag weer snatchen denk ik :flexing:
Lol, je beantwoordt wel je eigen vraag zo: al die gasten bij die wedstrijd zaten aan de Mexicaanse supplementen.
 
Lol, je beantwoordt wel je eigen vraag zo: al die gasten bij die wedstrijd zaten aan de Mexicaanse supplementen.
Natuurlijk. Denk je dat ik die wedstrijd clean ga doen? Opzich heeft dit forum me goed getraind in het herkennen van AAS.

Die maat van me moet wel :roflol: Gaat werken bij de politie.
Stakker.
 
Laatst bewerkt:
Begon jij met muscle-ups en ging je toen pull-ups doen?
Ik leerde wel eerst met twee benen squatten...

De eigenlijke vraag was of je al zo ver was met je bekering dat je je niet eens hoefde te afvragen waar DU voor staat.

Die heb je zojuist positief beantwoord! :roflol:
 
Ik heb zoveel spierpijn in m'n onderarmen dat ik amper m'n telefoon ontgrendeld krijg.

Laatste week regelmatig met Ano_081222 wat aan het sleutelen geweest aan z'n Deadlift.
Mijne ook maar weer een gefilmd, dus hier weer eens wat beeldmateriaal.
1x160kg. Niks speciaals, ging makkelijk. Wel tevreden over hoe ie eruit zag, nek mag misschien wat neutraler maar dat is het wel. Niet verder gepusht omdat ik morgen nog 2,5u aan trainingen geboekt heb en daar al 10 sets van 5x120 achter de rug had.
 
Ik heb zoveel spierpijn in m'n onderarmen dat ik amper m'n telefoon ontgrendeld krijg.

Laatste week regelmatig met Ano_081222 wat aan het sleutelen geweest aan z'n Deadlift.
Mijne ook maar weer een gefilmd, dus hier weer eens wat beeldmateriaal.
1x160kg. Niks speciaals, ging makkelijk. Wel tevreden over hoe ie eruit zag, nek mag misschien wat neutraler maar dat is het wel. Niet verder gepusht omdat ik morgen nog 2,5u aan trainingen geboekt heb en daar al 10 sets van 5x120 achter de rug had.
Onderrug?
 
Vind dat prima voldoende, vooral als je meeneemt dat mijn 1RM +-180kg is en dit 160 was.
Heb sowieso een ietwat bolle rug en kreeg tijdens de opleiding de neutrale positie nagenoeg niet gevonden zonder, voor m'n gevoel, extreem hol te trekken.
Sowieso boeit een ietwat gebolde rug niet met deadliften, het gaat er voornamelijk om dat je onderrug niet van positie veranderd.
Zolang je zorgt dat je zo min mogelijk/geen glijdende kracht krijgt op je ruggengraat is er vaak niet zoveel aan de hand.
 
Had hm ook nog even aan de fysio doorgestuurd omdat ik natuurlijk meteen begon te twijfelen van je bericht :p
Hij vond het een prima nette rep en op het commentaar "onderrug" was zijn mening "ach flikker toch op" :roflol:

En hij stuurde deze post als belangrijke uitleg over waarom hier niets mis mee is:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven