MuscleMeat

Creatine met smaakje

Bezoekers in dit topic

Fruitbeker

Novice
Lid geworden
13 nov 2018
Berichten
6
Waardering
5
Lengte
1m89
Massa
101kg
Vetpercentage
21%
Ik ben eindelijk door de kilozak creatine monohydraat (blue raspberry) van MyProtein heen. Heeft met alle lockdowns toch wel ruime 2 jaar geduurd. Nu blijkt dat MyProtein (tijdelijk) geen creatine monohydraat meer met een smaakje verkoopt. Heeft een van jullie een suggestie voor een ander merk? Kon zo snel niet iets vinden dat schappelijk geprijsd is.
 
XXL Nutrition heeft creatine monohydraat in de smaken lemon en orange.


Wat vind je schappelijk geprijsd? Bij XXL mag je erop vertrouwen dat de kwaliteit goed is. En aangezien grondstoffen fors duurder geworden zijn zul je nergens echt goedkope creatine meer vinden.. :o
 
Ik ben eindelijk door de kilozak creatine monohydraat (blue raspberry) van MyProtein heen. Heeft met alle lockdowns toch wel ruime 2 jaar geduurd. Nu blijkt dat MyProtein (tijdelijk) geen creatine monohydraat meer met een smaakje verkoopt. Heeft een van jullie een suggestie voor een ander merk? Kon zo snel niet iets vinden dat schappelijk geprijsd is.
Waarom met een smaakje ? Dan heb je altijd dezelfde smaak
Je kunt het met allerlei sappen mixen oa druivensap. Creapure 600g 26,90
 
Waarom met een smaakje ? Dan heb je altijd dezelfde smaak
Je kunt het met allerlei sappen mixen oa druivensap. Creapure 600g 26,90

Meer gemakzucht om het snel klaar te maken en op te drinken. Heb een tijdje zonder smaak opgelost in water wat echt niet lekker was. Stimuleert niet echt om consequent Creatine te nemen.

Thanks voor de suggesties. Ik ga even kijken wat het beste past :)
 
Scheutje slimpie erbij.
Gewoon in de koffie doen. Merk je niets van.
 
Ik ga de hippe jonge zijn maar ik pleur 5 gram creatine op mijn tong en drink een glas water leeg. Anders bloat ik en is het idd niet echt lekker.
 
Ik ben eindelijk door de kilozak creatine monohydraat (blue raspberry) van MyProtein heen. Heeft met alle lockdowns toch wel ruime 2 jaar geduurd. Nu blijkt dat MyProtein (tijdelijk) geen creatine monohydraat meer met een smaakje verkoopt. Heeft een van jullie een suggestie voor een ander merk? Kon zo snel niet iets vinden dat schappelijk geprijsd is.
schappelijke prijs ga je niet meer vinden helaas, inflatie enzo, je-weet-wel
maar neem gewoon de goedkope smaakloze monohydraat crea, en mik het in een onderdeel van je maaltijden.
 
Meer gemakzucht om het snel klaar te maken en op te drinken. Heb een tijdje zonder smaak opgelost in water wat echt niet lekker was. Stimuleert niet echt om consequent Creatine te nemen.

Thanks voor de suggesties. Ik ga even kijken wat het beste past :)
Je drinkt toch wel meer dan alleen water ?
Met druivensap heb je ook en goed transport van de Creatine door de druivensuiker. Je kunt het ook door je shake mengen of wat ook. Zou zelf geen 30,- betalen voor 500g met smaakje.
 
Zou zelf geen 30,- betalen voor 500g met smaakje.
Ik zou dat sowieso niet meer betalen. In 2019 betaalde ik een tientje voor een kilo, mijn laatste kilo die ik opmaak gekocht voor 30 euro. Onderhand bijna 50 euro. Dan vraag je je wel af waar je het nog voor doet, met die 1 a 2% winst die het oplevert.
 
Ik ga de hippe jonge zijn maar ik pleur 5 gram creatine op mijn tong en drink een glas water leeg. Anders bloat ik en is het idd niet echt lekker.
Dit.
Ik doe zelf een lepel crea met een slokje water ff in het glas draaien en hoppa, weg istie :flexbiceps: . Proef er geen zak van.
Optie drie, pleur het in je ochtendshake, kwark/yoghurt..
Flavourdrops als je helemaal freaky wil gaan!
 
Ik zou dat sowieso niet meer betalen. In 2019 betaalde ik een tientje voor een kilo, mijn laatste kilo die ik opmaak gekocht voor 30 euro. Onderhand bijna 50 euro. Dan vraag je je wel af waar je het nog voor doet, met die 1 a 2% winst die het oplevert.
Tja, veel beginners lezen erover en kopen het, net als whey
 
Krijg zelf alleen maar bloat problemen van creatine en merk het verschil (behalve op de weegschaal) totaal niet.
Maar 60 euro per kilo (XXL) betaal ik zeker niet voor dat spul.
Betaalde voorheen 14eu per kilo voor creatine. Exact dezelfde zak kost nu 48 euro :roflol:
 
X is nog niet uitgewerkt merk ik 🫠
yo dawg GIF
 
Hoezo een vieze smaak, creatine is smaakloos :rolleyes:

Ik doe het standaard in fruitsap.
 
Ooit was whey een van de goedkoopste eiwit bronnen :o
klopt, en is het nog steeds eigenlijk
Afval product ja. Tijdens maken van kaas dacht ik
een bijproduct wat overblijft bij de productie van kaas idd, en nu zullen de productiekosten best (veel) hoger zijn geworden en de vraag zal best zijn toegenomen, maar de grootste prijsverhoging moeten we echt zoeken bij onze supplementen leveranciers. en dat is echt gewoon winstmarge verhogen alleen omdat het kan. same voor creatine
 
klopt, en is het nog steeds eigenlijk

een bijproduct wat overblijft bij de productie van kaas idd, en nu zullen de productiekosten best (veel) hoger zijn geworden en de vraag zal best zijn toegenomen, maar de grootste prijsverhoging moeten we echt zoeken bij onze supplementen leveranciers. en dat is echt gewoon winstmarge verhogen alleen omdat het kan. same voor creatine
Werd vroeger gebruikt voor veevoer en in rivella. Had weinig waarde, totdat de supplementenindustrie het goedkoop opkocht en verder bewerkte tot het wheypoeder van nu. Vraag is steeds groter omdat er meer producten op de markt komen met melkwei.
 
Back
Naar boven