MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Geen vannamei garnalen meer???
Star Wars No GIF
 
Is er nog iets bekend over de comeback van de zalmfilet met huid?? De zalm blokjes voldoen maar de filet is veel beter. ;)
 
Hoe zit het met de sate smaak van de roasted kipfiletblokjes? Vorige keer wou ik m ook al bestellen maar sindsdien nog geen bericht dat hij weer op voorraad is, m'n voorraad begint al aardig op te raken :o
 
Gisteren mijn bestelling gehad volgens de nieuwe verzendmethode, zonder droogijs, complimenten hiervoor, alles nog netjes bevroren, jullie hebben er een vaste klant bij 💪
 
Geen vannamei garnalen meer???
Star Wars No GIF

Is er nog iets bekend over de comeback van de zalmfilet met huid?? De zalm blokjes voldoen maar de filet is veel beter. ;)

Crisis op de zalm en garnalen markt. Hoop het over 2 weken te hebben, excuses!

Hoe zit het met de sate smaak van de roasted kipfiletblokjes? Vorige keer wou ik m ook al bestellen maar sindsdien nog geen bericht dat hij weer op voorraad is, m'n voorraad begint al aardig op te raken :o

Komen morgen bij ons binnen!

Gisteren mijn bestelling gehad volgens de nieuwe verzendmethode, zonder droogijs, complimenten hiervoor, alles nog netjes bevroren, jullie hebben er een vaste klant bij 💪

Top :) fijn om te horen. Doen het nu 3 weken de nieuwe verzendmethode en geen klachten.
 
The Dutch Giant ik heb je vorige week een PM gestuurd, kan je even kijken?

Alvast bedankt.
 
Crisis op de zalm en garnalen markt. Hoop het over 2 weken te hebben, excuses!



Komen morgen bij ons binnen!



Top :) fijn om te horen. Doen het nu 3 weken de nieuwe verzendmethode en geen klachten.
Maak niet uit. Komt wel weer een keer. Afgelopen zaterdag hebben mijn vriendin en ik weer een bestelling gedaan bij jullie (komt morgen binnen als het goed is) Gaan dit keer voor die kiploempia's en we gaan eens zien hoe snel die torpedo garnalen zijn. :hedbang:
 
The Dutch Giant ik heb je vorige week een PM gestuurd, kan je even kijken?

Alvast bedankt.

Done!

Maak niet uit. Komt wel weer een keer. Afgelopen zaterdag hebben mijn vriendin en ik weer een bestelling gedaan bij jullie (komt morgen binnen als het goed is) Gaan dit keer voor die kiploempia's en we gaan eens zien hoe snel die torpedo garnalen zijn. :hedbang:
Top! Bedankt voor je bestelling :).
 
Is de 2.5 kg broccoli er weer? Heb snijbonen genomen maar brocoli heeft de voorkeur.
 
Is de 2.5 kg broccoli er weer? Heb snijbonen genomen maar brocoli heeft de voorkeur.
Er is een broccoli crisis op het moment. Toen de boeren stopete in Oekraine met granen door de oorlog, vonden veel broccoli boeren het een goed idee dat te gaan verbouwen wegens graan schaarste. Met als gevolg nu een broccoli schaarste. Nieuwe oogst is pas November.
 
Laatst bewerkt:
Zijn jullie onlangs van leverancier van de kipdijfilet veranderd? De huidige lijkt een stuk minder vet (pluspunt vind ik).
 
Zijn jullie onlangs van leverancier van de kipdijfilet veranderd? De huidige lijkt een stuk minder vet (pluspunt vind ik).
6 maanden ongeveer dus relatief nieuw. Fijn om te horen! Ik betaal extra om randvet weg te snijden. Vet tussen spiervezels blijft.
 
Net (na aanbeveling van de mensen van het forum hier) zo'n high protein loempia achter me kiezen. Nou niet te doen meer zo.
Elke keer als mijn vriendin en ik hier iets bestellen komen we er weer achter dat het ene product lekkerder is dan het andere.
En we hebben nog zoveel te ontdekken.
Cartoon Confundida GIF by CNLA
 
Net (na aanbeveling van de mensen van het forum hier) zo'n high protein loempia achter me kiezen. Nou niet te doen meer zo.
Elke keer als mijn vriendin en ik hier iets bestellen komen we er weer achter dat het ene product lekkerder is dan het andere.
En we hebben nog zoveel te ontdekken.
Cartoon Confundida GIF by CNLA
Haha leuk! Was bereiden beetje te doen? Wat ik doe is even ontdooien in magnetron en dan bruin bakken beide kanten in pan en klaar.
Op het moment ben ik bezig met kant-en-klaar gekruid rundergehakt te ontwikkelen. Net als de kant en klare kipzakken lijkt mij dit super handig en snel.
Hopen dat het lukt :).
 
Haha leuk! Was bereiden beetje te doen? Wat ik doe is even ontdooien in magnetron en dan bruin bakken beide kanten in pan en klaar.
Op het moment ben ik bezig met kant-en-klaar gekruid rundergehakt te ontwikkelen. Net als de kant en klare kipzakken lijkt mij dit super handig en snel.
Hopen dat het lukt :).
Dat zou nice zijn
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Haha leuk! Was bereiden beetje te doen? Wat ik doe is even ontdooien in magnetron en dan bruin bakken beide kanten in pan en klaar.
Op het moment ben ik bezig met kant-en-klaar gekruid rundergehakt te ontwikkelen. Net als de kant en klare kipzakken lijkt mij dit super handig en snel.
Hopen dat het lukt :).
Ik stem op meer ultimate producten :D

Lekker krokant uit de fryer
 
Haha leuk! Was bereiden beetje te doen? Wat ik doe is even ontdooien in magnetron en dan bruin bakken beide kanten in pan en klaar.
Op het moment ben ik bezig met kant-en-klaar gekruid rundergehakt te ontwikkelen. Net als de kant en klare kipzakken lijkt mij dit super handig en snel.
Hopen dat het lukt :).
Had de loempia in de airfryer gedaan nadat we hem een dagje ontdooid hadden in de koelkast. Voor 7 min op 200 graden. Ongeveer om de 2 min even omdraaien. Kwam er goed uit.
Lekker krokant en zelf het vlensje was een beetje bruin geworden. Mijn vriendin heeft er nog 2 ik nog 1 ( we delen alles wat we bestellen bij jullie) Ik zal bij de volgende even een foto maken van
het resultaat.
 
The Dutch Giant en, zijn ze geleverd? Vriezer begint eng leeg te raken ;)
Garnalen zijn vandaag binnen gekomen en online gezet.
Zalm producent mailde dat door personeel te kort mijn order 2 weken later komt :(. Excuses. Het had ook vandaag binnen moeten komen maar nu dus pas over 14 dagen, drama.
 
Garnalen zijn vandaag binnen gekomen en online gezet.
Zalm producent mailde dat door personeel te kort mijn order 2 weken later komt :(. Excuses. Het had ook vandaag binnen moeten komen maar nu dus pas over 14 dagen, drama.
Het kan altijd erger. Heb dakpannen in bestelling staan. 8 weken te laat met een levertijd van 12 weken. Nog steeds onbekend wanneer ze komen.
 
Back
Naar boven