MuscleMeat

Amper 1 kilo aangekomen halverwege kuur. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gast 172983

Novice
Lid geworden
8 okt 2022
Berichten
24
Waardering
4
Goedemorgen allemaal,

Ik ben bezig met een kuur van 13 weken. Maar na 8 weken ben ik net aan 1 kilo aangekomen. En ik snap niet waar het aan ligt ik ben qua kracht er ook niet heel veel op vooruit gegaan.

Hier wat informatie;

Leeftijd: 28
Lengte: 179cm
Start gewicht: 83kg
Gewicht nu: 83.7 (in de ochtend)
Bf: 17 +-

Kuurplan 14 weken: w1-6 400 mg test e 2x per w pin. W6-13 500 mg test e. W8-15 anavar 50 mg. En dan een na kuur met nolva.

Train ervaring: van 22 jaar tot heden met een 2 jaar pauze van 2,5 jaar door schouder blessure en corona.

Trainschema (meestal): MA borst triceps, DI rug bicep, WO schouder benen, DO borst tricep biceps, VR rust, ZA rug schouders benen, ZO rust

Dieet: 3200 kcal, 360 koolhydraten, 280 eiwit en 70 gram vet. Verspreid over de hele dag. 6 x per dag

Ik heb ooit een keer 6 weken sarms gebruikt daar ging me kracht wel duidelijk van omhoog maar ik merk van de Test E vrij weinig en ik zie ook weinig resultaat al zeg ik het zelf.

Andere personen die mij lang niet hebben gezien zeggen wel dat ik ben gegroeid maar als ik bijvoorbeeld mijn armen meet is het nog steeds het zelfde als voor de kuur (40,5 cm) dus qua kracht, omvang en gewicht veranderd er eigenlijk vrij weinig.

Me bloed onderzoek was 5 weken in de kuur op 400 mg als test op echtheid.

Hopelijk is het allemaal een beetje duidelijk en ben benieuwd wat jullie bevindingen zijn.

Groetjes Tim
 

Bijlagen

  • Screenshot_20221008_103205_Drive.jpg
    Screenshot_20221008_103205_Drive.jpg
    121,2 KB · Weergaven: 219
Kom je niet aan moet je meer eten, je vet mag ook wel omhoog in bulk. als je wilt bulken snap ik de Anavar niet op het eind.
Koolhydraten ook omhoog. Je trainschema wat je hier post is geen schema maar indeling.

* Train als een eindbaas, eet als een Os en slaap als een baby
 
Me plan was om een soort van lean bulk te doen ik zit nu zeker 500 kcal in de plus. Duw me nu nek nu al aardig vol. Qua trainen doe ik elke spiergroep 4/5 oefeningen dus 8/10 perdag en dan 4 sets 10 reps. En dat 5 dagen

Maar als ik het zo hoor moet ik dus nog meer eten en nog meer sporten, ik train nu al tot ik op ben, elke dag, dus weet niet of ik daar nog veel meer uit kan halen maar kan het proberen. Het eten had ik juist op 3200 gezet om niet te veel vet aan te komen en ik had aardig wat interviews gelezen van top bodybuilders die 3500/ 4000 aten dus vond me 3200 niet heel gek 😅.
 
  • Haha
Waarderingen: ACE
Me plan was om een soort van lean bulk te doen ik zit nu zeker 500 kcal in de plus. Duw me nu nek nu al aardig vol. Qua trainen doe ik elke spiergroep 4/5 oefeningen dus 8/10 perdag en dan 4 sets 10 reps. En dat 5 dagen

Maar als ik het zo hoor moet ik dus nog meer eten en nog meer sporten, ik train nu al tot ik op ben, elke dag, dus weet niet of ik daar nog veel meer uit kan halen maar kan het proberen. Het eten had ik juist op 3200 gezet om niet te veel vet aan te komen en ik had aardig wat interviews gelezen van top bodybuilders die 3500/ 4000 aten dus vond me 3200 niet heel gek 😅.
niet aankomen is structureel ELKE DAG boven onderhoud gaan eten, TRACK ALLES en ben eerlijk. Wat jou onderhoud is had je al voor je kuur moeten weten en dat jan/piet x aantal kcal dagelijks eet is echt puur zinloze data voor jou.
 
niet aankomen is structureel ELKE DAG boven onderhoud gaan eten, TRACK ALLES en ben eerlijk. Wat jou onderhoud is had je al voor je kuur moeten weten en dat jan/piet x aantal kcal dagelijks eet is echt puur zinloze data voor jou.
Ja dat snap ik, ik eet elke die 500 + er boven ik track elke dag al 2 jaar lang mijn eten schrijf alles op in een app dus weet precies hoeveel ik eet de afgelopen 2 jaar 2700 is voor mij steady. En ik snap dat ik me zelf niet moet vergelijken met andere maar ik moest toch ergens beginnen dus ik had een aantal gasten gewoon als referentie punt gebruikt.

Maar goed ik als ik het zo hoor moet ik dus gewoon nog meer eten in me nek schuiven.
 
Ik snap niet dat wanneer je twijfelt, en bij 5 weken je bloed doet, nu nog 3 weken doorgaat op dezelfde wijze. Van meer vet eten alleen gaat je vetpercentage niet omhoog
 
Ik snap niet dat wanneer je twijfelt, en bij 5 weken je bloed doet, nu nog 3 weken doorgaat op dezelfde wijze. Van meer vet eten alleen gaat je vetpercentage niet omhoog
Ik heb die test gedaan om te checken of het echt was, en ben door gegaan omdat je niet gelijk veranderingen ziet dus wou het meer tijd geven,, was ook van Jan tot juni aan het afvallen op 2100 dus vond 3200 al sws aardig veel maar blijkbaar dus niet genoeg, ik heb nog 5/7 weken over dus zal die laatste weken meer kcal oppakken.
 
Bedankt voor jullie meningen iig ik ga daar wat mee doen aangezien iedereen het zelfde zegt is het wel duidelijk dat ik dus meer moet eten.
 
Bedankt voor jullie meningen iig ik ga daar wat mee doen aangezien iedereen het zelfde zegt is het wel duidelijk dat ik dus meer moet eten.
Het verhaal is super simpel.
Eet je meer dan je verbruik --> kom je aan.
Minder dan je verbruik --> val je af.

Ben je aan het bulken en kom je niet aan. Moet je dus meer eten.
Moeilijker dan dat is het eigenlijk niet :p
 
Het verhaal is super simpel.
Eet je meer dan je verbruik --> kom je aan.
Minder dan je verbruik --> val je af.

Ben je aan het bulken en kom je niet aan. Moet je dus meer eten.
Moeilijker dan dat is het eigenlijk niet :p
Ja idd, maar daarom vond ik het raar dat ik niet afval of aankom bij 2600/2700 maar met 3200 kom ik ook niet aan... Maar goed zal dus me kcal uppen.
 
Ik betwijfel of je met de juiste intensiteit traint..

Ook vind ik je rustdagen bizar kort op elkaar.. ben je op omdat je gewoon moe bent van je oefeningen uit te voeren of op qua intensiteit.. ik zie vaak mensen zeggen dat ze alles hebben gegeven op squats bv en dan dwing ik hun tot failure te gaan.. wat blijkt ze knallen nog 6 reps uit de tank zonder failure..

Ofwel is je trainingschema ruk maar ik betwijfel dat dat de case was met de juiste intensiteit kom je al ver
 
Ik betwijfel of je met de juiste intensiteit traint..

Ook vind ik je rustdagen bizar kort op elkaar.. ben je op omdat je gewoon moe bent van je oefeningen uit te voeren of op qua intensiteit.. ik zie vaak mensen zeggen dat ze alles hebben gegeven op squats bv en dan dwing ik hun tot failure te gaan.. wat blijkt ze knallen nog 6 reps uit de tank zonder failure..

Ofwel is je trainingschema ruk maar ik betwijfel dat dat de case was met de juiste intensiteit kom je al ver
Nee het is niet omdat ik moe ben, train bijna altijd met pre workout en ga bij veel oefeningen door tot failure. Als je tegen mij zou zeggen bench nog 3 reps voor 1000 euro dan gaan die gewichten nog niet omhoog, snap je. Ik heb vrijdag en zondag als rustdagen. Omdat ik vrijdag van me werk naar huis reis en kan dan niet sporten en zondag heb ik ook geen tijd.
 
Waarom ga je met zo weinig kennis lopen kloten met hormonen
 
Hoe is je slaap
 
Waarom ga je met zo weinig kennis lopen kloten met hormonen
Vanwaar ik kwam heb ik aardig gegaind, en toen ben ik me meer gaan verdiepen in dit soort dingen, ik weet niet aan welk niveau ik moet voldoen om dit te kunnen doen kon nergens een toets er voor vinden ofzo,, dus zo'n 3 kwart jaar later veder ben ik dus met eerste cycle begonnen (nu dus)
Soms moet je dingen ook gewoon onder vinden. Alleen het aankomen,, waar ik overigens voorheen nooit problemen mee had gaat nu dus opeens minder hard als ik had verwacht dus vandaar dat ik hier toch nog even advies kwam vragen.

Heb wel mensen in mijn omgeving die dit ook doen maar die eten echt geen 4k kcal dus vandaar me twijfels.

Veder is er niet zo veel hand op een paar puistjes na op de rug gaat het prima met me.
 
4 dagen deload en smijt maar 500 calorieën boven het dagelijkse dat je nu eet :)

Ben benieuwd als alles wat je verder zegt 100% klopt is het teveel aan volume en te weinig aan voeding wss de oorzaak..
But I aint no expert
 
4 dagen deload en smijt maar 500 calorieën boven het dagelijkse dat je nu eet :)

Ben benieuwd als alles wat je verder zegt 100% klopt is het teveel aan volume en te weinig aan voeding wss de oorzaak..
But I aint no expert
Ja als ik de rest zo hoor was ik van plan om naar de 3600/3700 kcal te gaan
 
Post je voedingsschema eens
 
Ja als ik de rest zo hoor was ik van plan om naar de 3600/3700 kcal te gaan
Als je GEMIDDELD pw meer dan 0.4kg aankomt zou ik toch die +500kcal pd verlagen, anders gain je echt veel vet. Persoonlijk zou ik zelfs nog minder willen aankomen in een bulk gemiddeld en de bulk LANGER doortrekken. Weegschaal gewicht is een illusie wat niet het eerlijke beeld altijd weerspiegelt.
 
Back
Naar boven