Fitness Seller

Terug naar de gym (maar twijfels vanwege corona) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Newton

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
19 jul 2010
Berichten
465
Waardering
50
Lengte
1m79
Massa
73kg
Hallo,

Tijdens de corona pandemie / lockdown periode heb ik net zoals veel andere mensen thuis getraind en voor cardio gaan lopen en fietsen.
Toen het wat versoepelde heb ik met een groep mensen buiten getraind (pushups, burpees, lunges, etc…)
De gyms zijn ondertussen al een tijdje terug geopend, maar ik train nog steeds thuis.
Ik hou het altijd super-voorzichtig.

Maar ondertussen wordt het wel een beetje saai.

Ik zou voor de verandering eens willen deelnemen aan een groepsles ‘bootcamp’ training.
Ik kan dit doen in een kleine gym met een beperkt aantal mensen (ongeveer 5-6 mensen), maar ben wel een beetje bezorgd vanwege corona en twijfel enorm.

Afstand houden gaat niet altijd en er is altijd wel iemand die high five wil doen enz.
Ik ben wel recent gevaccineerd, maar toch…
Hoe denken jullie hierover?
 
Ha - Ha - Hatsie . sorry was niet in me elleboog
 
Ondertussen ga ik iedere week met een groep van 26 man kickboxen waar je iedere 3 minuten van tegenstander wisselt en ook mee moet clinchen :roflol:
 
Ondertussen ga ik iedere week met een groep van 26 man kickboxen waar je iedere 3 minuten van tegenstander mist en ook mee moet clinchen :roflol:
We zullen je missen.
 
  • Haha
Waarderingen: Pren
Beste blijf je thuis trainen...better be safe than sorry
 
Corona gaat toch niet meer weg.
Net als griep....
Ga je de rest van je leven binnen zitten?
Hoe doe je de boodschappen? Online?
Ga je nog ergens wel naar toe? Familie? Sluiten die zich ook zo op? Of geef je die ook geen hand meer?
 
Corona gaat toch niet meer weg.
Net als griep....
Ga je de rest van je leven binnen zitten?
Hoe doe je de boodschappen? Online?
Ga je nog ergens wel naar toe? Familie? Sluiten die zich ook zo op? Of geef je die ook geen hand meer?
Ik heb geen Corona maar dit klinkt wel verdomd goed 😂
 
Ik kreeg een oproep voor een griepvaccinatie, maar ik twijfel of die wel veilig is :thinking:
Hoe denken jullie hierover?
p.s ik train thuis...
 
En dan, als je corona krijgt? Waar ben je bang voor?
 
Hallo,

Tijdens de corona pandemie / lockdown periode heb ik net zoals veel andere mensen thuis getraind en voor cardio gaan lopen en fietsen.
Toen het wat versoepelde heb ik met een groep mensen buiten getraind (pushups, burpees, lunges, etc…)
De gyms zijn ondertussen al een tijdje terug geopend, maar ik train nog steeds thuis.
Ik hou het altijd super-voorzichtig.

Maar ondertussen wordt het wel een beetje saai.

Ik zou voor de verandering eens willen deelnemen aan een groepsles ‘bootcamp’ training.
Ik kan dit doen in een kleine gym met een beperkt aantal mensen (ongeveer 5-6 mensen), maar ben wel een beetje bezorgd vanwege corona en twijfel enorm.

Afstand houden gaat niet altijd en er is altijd wel iemand die high five wil doen enz.
Ik ben wel recent gevaccineerd, maar toch…
Hoe denken jullie hierover?
Als je je niet tot de medisch zwakkere behoort, zou ik me geen zorgen maken.
De laatste variant heeft mij 3dagen verkoudheid bezorgd en verhoging/koorts. Niks bijzonders dus als verder gezond bent. Nog niet erg als Rhinovirus
 
Maar toch wat?
Dan kan je het nog steeds krijgen of overdragen op iemand anders.
Als je je niet tot de medisch zwakkere behoort, zou ik me geen zorgen maken.
De laatste variant heeft mij 3dagen verkoudheid bezorgd en verhoging/koorts. Niks bijzonders dus als verder gezond bent. Nog niet erg als Rhinovirus
Dankjewel om een serieuze reactie te geven.
Ik hoor niet bij de zwakste groep, maar heb wel een medische achtergrond waar ik rekening mee moet houden en daarmee ook voorzichtig moet zijn.
 
Hallo,

Tijdens de corona pandemie / lockdown periode heb ik net zoals veel andere mensen thuis getraind en voor cardio gaan lopen en fietsen.
Toen het wat versoepelde heb ik met een groep mensen buiten getraind (pushups, burpees, lunges, etc…)
De gyms zijn ondertussen al een tijdje terug geopend, maar ik train nog steeds thuis.
Ik hou het altijd super-voorzichtig.

Maar ondertussen wordt het wel een beetje saai.

Ik zou voor de verandering eens willen deelnemen aan een groepsles ‘bootcamp’ training.
Ik kan dit doen in een kleine gym met een beperkt aantal mensen (ongeveer 5-6 mensen), maar ben wel een beetje bezorgd vanwege corona en twijfel enorm.

Afstand houden gaat niet altijd en er is altijd wel iemand die high five wil doen enz.
Ik ben wel recent gevaccineerd, maar toch…
Hoe denken jullie hierover?
Ik hoop dat je niet serieus bent met dit, zou me namelijk meer zorgen maken over de stress van het bang zijn voor corona.

Stress killss
 
Back
Naar boven