MuscleMeat

Vage onverklaarbare pijntjes (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wanna

Competitive Bodybuilder
Relnicht
10 jaar lid
Lid geworden
10 mei 2013
Berichten
1.615
Waardering
1.329
Lengte
1m80
Massa
97kg
Vetpercentage
13%
Komt dit bij meerdere mensen voor? Allemaal gekke onverklaarbare pijntjes? Ga er helemaal stuk om maar fijn is anders haha.

Heb het bij abs trainen ; voelt net of er iets schuurt / kraakt in mijn buik.

Rechter bicep pees is fuckt.
Rechter knie voelt gammel aan.
Onderrug constant stijf.

Vinger kootjes fuckt en kwetsbare handen wanneer ik zwaardere gewichten moet tillen 🥲
 

Bijlagen

  • A75D5601-BCC1-4DBD-840C-621F8688D4DC.jpeg
    A75D5601-BCC1-4DBD-840C-621F8688D4DC.jpeg
    71,4 KB · Weergaven: 91
Overtraining? Iets onder de leden?
Het gaat hier niet om floating pains?
Zonder gelijk van het ergste uit te gaan, zouden dit voor mij signalen zijn voor een deload/rust week.
 
Ik heb dat dus ook een soort van met abs, lijkt net alsof ik een gekneusde rib heb o.i.d. Na een paar reps is het gevoel al weg.
 
Komt dit bij meerdere mensen voor? Allemaal gekke onverklaarbare pijntjes? Ga er helemaal stuk om maar fijn is anders haha.

Heb het bij abs trainen ; voelt net of er iets schuurt / kraakt in mijn buik.

Rechter bicep pees is fuckt.
Rechter knie voelt gammel aan.
Onderrug constant stijf.

Vinger kootjes fuckt en kwetsbare handen wanneer ik zwaardere gewichten moet tillen 🥲
Ben je gevaccineerd ? :eek:

Laat je je wel af en toe goed masseren ?
Aan kapotte klauwen kun je tenminste zien dat je traint.(of ijzervlechter bent)
 
Laatst bewerkt:
Ben je gevaccineerd ? :eek:

Laat je je wel af en toe goed masseren ?
Aan kapotte klauwen kun je tenminste zien dat je traint.(of ijzervlechter bent)

Hahaha, ik ben geprikt ja. Nog nooit een massage gehad maar lijkt mij denk ik wel eens handig. Alles kraakt en zit vast xd.
Ik heb trigger vingers gekregen en dan vooral mijn linker pink xd.

Doe jij wel eens sportmassages? En werkt dit na de tijd ?



Overtraining? Iets onder de leden?
Het gaat hier niet om floating pains?
Zonder gelijk van het ergste uit te gaan, zouden dit voor mij signalen zijn voor een deload/rust week.
Ja , wordt gewoon wel rustig sterker iedere week dus eig nog niet zo’n zin om te deloaden. Misschien is die sportmassage eens een goede optie.

Ik heb dat dus ook een soort van met abs, lijkt net alsof ik een gekneusde rib heb o.i.d. Na een paar reps is het gevoel al weg.
Okay, ik heb dat dus ook precies. Krakende abs, was voor mij nog een onbekend fenomeen maar alles is dus blijkbaar mogelijk.
 
Okay, ik heb dat dus ook precies. Krakende abs, was voor mij nog een onbekend fenomeen maar alles is dus blijkbaar mogelijk
Zeker dat het niet uit de wervelkolom/heup komt?
 
Zeker dat het niet uit de wervelkolom/heup komt?
Als ik leg raises doe trekt het wel bij mijn heupen ja. Ik heb hele korte hams. Kan ook bij lange na niet mijn tenen aanraken met gestrekte benen.
 
Hahaha, ik ben geprikt ja. Nog nooit een massage gehad maar lijkt mij denk ik wel eens handig. Alles kraakt en zit vast xd.
Ik heb trigger vingers gekregen en dan vooral mijn linker pink xd.

Doe jij wel eens sportmassages? En werkt dit na de tijd ?




Ja , wordt gewoon wel rustig sterker iedere week dus eig nog niet zo’n zin om te deloaden. Misschien is die sportmassage eens een goede optie.


Okay, ik heb dat dus ook precies. Krakende abs, was voor mij nog een onbekend fenomeen maar alles is dus blijkbaar mogelijk.
Ja, paar keer per jaar. Kost je zo particulier ongeveer E100,-. Mijn fysio heeft ervoor gezorgd dat het mij niets kost. 1e keer is wel pijnlijk. bij mij zijn mijn kuiten altijd gespannen en dat voel je echt wel.
De-load kan ook, maar heb je al snel weer je klachten die op gaan spelen
 
Als ik leg raises doe trekt het wel bij mijn heupen ja. Ik heb hele korte hams. Kan ook bij lange na niet mijn tenen aanraken met gestrekte benen.
Zelfde hier, al ben ik wat korter.. Hoe zit het met mobiliteit?
Kan je leeftijd niet zien, maar dat kan natuurlijk wel een rol spelen :o
 
Had het paar jaar terug. Opeens alles tegelijk. Geen bankdrukken door schouder. Geen squat door steken knie, daarna ook andere knie. Zeurende pijn ellebogen, steunen op een tafel was erg vervelend.
Steken biceps zodra ik geen hele uitgebreide warm up deed, knarsende pezen.

Dacht al aan reuma of iets dergelijks maar alles is ongemerkt over gegaan toen ik even 3 maanden niet kon trainen door een verbouwing.
 
Back
Naar boven