AndroidHealthClinic

Test deca cycle (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

modai

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
25 apr 2007
Berichten
50
Waardering
3
Lengte
1m79
Massa
81kg
Vetpercentage
11%
Beste lezers,

Ik sta op het punt onderstaande kuur te doen en zou toch graag ervaringen of gedachtes hierover horen..

Leeftijd 34 gewicht 85 bf11 lengte 188 kcal inname 3400
Training profiel: consequent 6x per week split

Week 1 t/m 12 Test-E 300-400mg 5 dagen

Week 2 t/m10 deca 250-350 mg 5 dagen

Week 1 t/m 4 Winny 40mg pd

Week 5 t/m 14 Profi 40-100mg

Week 15 t/m 18 Nolva

Ik had vandaag de huisarts een mail gestuurd om mij op onderstaand te laten testen:

  • Testosteron
  • LH
  • FSH
  • SHBG
  • ALbumine
  • Vrij Testosteron
  • Oestradiol
Ik kreeg zojuist een telefoontje van mijn huisarts dat hij niet achter het gebruik van hormonen staat en dus geen toestemming wil geven. Ik kreeg hier zelf eigelijk meteen een allergische reactie van.. hoe doen jullie dit of hoe gaan jullie hier mee om?

Alvast bedankt voor jullie reacties.
 
Laatst bewerkt:
Beste lezers,

Ik sta op het punt onderstaande kuur te doen en zou toch graag ervaringen of gedachtes hierover horen..

Leeftijd 34 gewicht 85 bf11 lengte 188 kcal inname 3400

Week 1 t/m 12 Test-E 300-400mg 5 dagen

Week 2 t/m10 deca 250-350 mg 5 dagen

Week 1 t/m 4 Winny 40mg pd

Week 5 t/m 14 Profi 40-100mg

Week 15 t/m 18 Nolva

Ik had vandaag de huisarts een mail gestuurd om mij op onderstaand te laten testen:

  • Testosteron
  • LH
  • FSH
  • SHBG
  • ALbumine
  • Vrij Testosteron
  • Oestradiol
Ik kreeg zojuist een telefoontje van mijn huisarts dat hij niet achter het gebruik van hormonen staat en dus geen toestemming wil geven. Ik kreeg hier zelf eigelijk meteen een allergische reactie van.. hoe doen jullie dit of hoe gaan jullie hier mee om?

Alvast bedankt voor jullie reacties.
Test 400 (gear opmaken) 2x pw 200mg
Deca 250 (week eerder stoppen dan test) 2x pw 125mg

1e inject 475mg Deca, 1e inject 600mg Test (zgn frontload)
Geen winstrol !
Proviron kun je vanaf week 3 nemen op 50mg ED, maar je kunt ook arimidex pakken eod halve tab.
10 dagen na je laatste inject kun je met nakuur beginnen, maar als je ari al neemt zou ik dat verlagen naar 4 weken 10mg ED.
HCG niet vergeten ?
 
Test 400 (gear opmaken) 2x pw 200mg
Deca 250 (week eerder stoppen dan test) 2x pw 125mg

1e inject 475mg Deca, 1e inject 600mg Test (zgn frontload)
Geen winstrol !
Proviron kun je vanaf week 3 nemen op 50mg ED, maar je kunt ook arimidex pakken eod halve tab.
10 dagen na je laatste inject kun je met nakuur beginnen, maar als je ari al neemt zou ik dat verlagen naar 4 weken 10mg ED.
HCG niet vergeten ?
Hoezo een frontload dan? Vragen om sides is wat mij betreft
 
Mag ik vragen wat je hier voor betaald hebt? Kan dat op hun site niet zo snel uithalen..
Rond de 180 euro compleet bloedbeeld incl cholesterol en leverwaarden etc
 
Test 400 (gear opmaken) 2x pw 200mg
Deca 250 (week eerder stoppen dan test) 2x pw 125mg

1e inject 475mg Deca, 1e inject 600mg Test (zgn frontload)
Geen winstrol !
Proviron kun je vanaf week 3 nemen op 50mg ED, maar je kunt ook arimidex pakken eod halve tab.
10 dagen na je laatste inject kun je met nakuur beginnen, maar als je ari al neemt zou ik dat verlagen naar 4 weken 10mg ED.
HCG niet vergeten ?
Waarom 2x pw als de halwaarde tijd voor beide ca 6 dagen is?
Ook las ik dat ari je gains ook flink in de weg kan zitten en dat dat met profi veel minder is..?
 
Rond de 180 euro compleet bloedbeeld incl cholesterol en leverwaarden etc
Mijn HA vertelde mij tevens wel dat er in nl diverse bodybuild centra zijn waar je dit wel vis je ziekenfonds vergoed krijgt.. liggen voor mij alleen redelijk ver weg.. maargoed voor €180 is dit wel te motiveren om daar heen te gaan
 
Waarom 2x pw als de halwaarde tijd voor beide ca 6 dagen is?
Ook las ik dat ari je gains ook flink in de weg kan zitten en dat dat met profi veel minder is..?
Ari verlaagd je estro meer ja. Provi doet dat amper, zeker op 50mg ed.

# vaker injecteren geeft een stabielere waarde
 
Mijn HA vertelde mij tevens wel dat er in nl diverse bodybuild centra zijn waar je dit wel vis je ziekenfonds vergoed krijgt.. liggen voor mij alleen redelijk ver weg.. maargoed voor €180 is dit wel te motiveren om daar heen te gaan
Je hoeft er niet heen, zei maken een locale afspraak
 
Omdat ik benieuwd ben naar je onderbouwing
maar je hebt je oordeel al klaar, dus heeft het weinig nut als ik zeg dat je bloedwaarden sneller op peil zijn.

 
Je hoeft er niet heen, zei maken een locale afspraak
Waar hoef je niet heen? Bij die instanties waar je dit vergoed krijgt of bij bloedtest.nl
 
Bloedtest.nl
Wie het vergoed is als je mee wilt doen met een onderzoek https://forum.bodybuilding.nl/topics/aas-gebruikers-voor-onderzoek-gezocht.434317/#post-10916869
Of de anabolenpoli het vergoed in Haarlem of Tilburg weet ik niet. Je kunt ze dat vragen.
 
Gino Lamers test
 
Vonk gaf mij een hele goede tip om je huisarts te overtuigen van een bloed test , toevallig vandaag nog aangevraagd en ga morgen prikken. Bellen en aangeven dat je wilt blasten lijkt me niet heel handig en zou ik in de positie van je huisarts ook afraden. Als jij een afspraak maakt en daar gaat zitten en uitlegt dat je bepaalde doelen hebt met fitness die als naturel niet haalbaar zijn en jij het wilt voorkomen dat je serieuze gezondheidsrisico loopt en daarom graag een test wil en kan onderbouwen wat het weten van die waardes voor meerwaarde heeft voor jou dan krijg je gewoon een doorverwijzing. Het is de toon die de muziek maakt.
 
Vonk gaf mij een hele goede tip om je huisarts te overtuigen van een bloed test , toevallig vandaag nog aangevraagd en ga morgen prikken. Bellen en aangeven dat je wilt blasten lijkt me niet heel handig en zou ik in de positie van je huisarts ook afraden. Als jij een afspraak maakt en daar gaat zitten en uitlegt dat je bepaalde doelen hebt met fitness die als naturel niet haalbaar zijn en jij het wilt voorkomen dat je serieuze gezondheidsrisico loopt en daarom graag een test wil en kan onderbouwen wat het weten van die waardes voor meerwaarde heeft voor jou dan krijg je gewoon een doorverwijzing. Het is de toon die de muziek maakt.
Uhm nee. Een dokter moet van de verzekering een geldige reden hebben om bloed te prikken. Jouw 'bepaalde' doelen mbt fitness zijn geen reden tot bloedprikken. Je kunt mazzel hebben met een huisarts die het wat minder nauw met de regels neemt maar het gross zal nee zegen omdat er geen medische indicatie is.
 
Uhm nee. Een dokter moet van de verzekering een geldige reden hebben om bloed te prikken. Jouw 'bepaalde' doelen mbt fitness zijn geen reden tot bloedprikken. Je kunt mazzel hebben met een huisarts die het wat minder nauw met de regels neemt maar het gross zal nee zegen omdat er geen medische indicatie is.
Dan zeg je gewoon dat je klachten hebt gerelateerd aan een te lage testosteron spiegel , moet je natuurlijk wel een goed verhaal hebben
 
Back
Naar boven