AndroidHealthClinic

Test deca cycle (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gewoon zelf betalen, niet zo skeer doen. Eigen risico betaal je toch wel
 
Gewoon zelf betalen, niet zo skeer doen. Eigen risico betaal je toch wel
Scheelt voor mij wel stukkie hoor. 50-60eu HA vs 180eu online

@TS ik hoop dat dit niet je eerste cycle is? Gezien je gewicht zou ik ‘m eerder inzetten op 250 test 200 deca verdeeld over minimaal 2 injects (en liever EOD).
 
Scheelt voor mij wel stukkie hoor. 50-60eu HA vs 180eu online

@TS ik hoop dat dit niet je eerste cycle is? Gezien je gewicht zou ik ‘m eerder inzetten op 250 test 200 deca verdeeld over minimaal 2 injects (en liever EOD).
Als het kan , tuurlijk.

Maar als de huisarts niet wil zou ik niet jokken oid en gewoon lekker zelf betalen. 100en euros aan gear kopen maar bloedtest willen ze niks voor wegleggen...
 
Als een huisarts niet wil meewerken, en je open en eerlijk face2 face met hem/haar overlegd zou ik een ander zoeken. Een HA weet altijd wel een 'achterdeurtje' om dit te doen wat jij en ik niet 1-2-3 weten. Eigen bijdrage is sowieso iets van 50,- Ik heb dan liever de 1e keer een uitgebreid onderzoek als ik eerder aangaf. Als het om het geld gaat moet je niet gaan kuren, dat kost ook geld. En de supplementen en meer eten etc die daarbij komen. Bloeddrukmeter...
 
Als een huisarts niet wil meewerken, en je open en eerlijk face2 face met hem/haar overlegd zou ik een ander zoeken. Een HA weet altijd wel een 'achterdeurtje' om dit te doen wat jij en ik niet 1-2-3 weten. Eigen bijdrage is sowieso iets van 50,- Ik heb dan liever de 1e keer een uitgebreid onderzoek als ik eerder aangaf. Als het om het geld gaat moet je niet gaan kuren, dat kost ook geld. En de supplementen en meer eten etc die daarbij komen. Bloeddrukmeter...
Dit is ook wel een goed punt. Kuren zonder bereid te zijn geld te investeren in het optimaal managen van je gezondheid klinkt als een slecht plan
 
Het is ook niet dat ik niet voor een test wil betalen, wat mij stoort is dat het persoonlijk moreel van mij huisarts in de weg zit voor mij om dit vergoed te krijgen..
 
Het is ook niet dat ik niet voor een test wil betalen, wat mij stoort is dat het persoonlijk moreel van mij huisarts in de weg zit voor mij om dit vergoed te krijgen..
Het werkt precies zo als vntl omschrijft. Een arts moet een medische reden zien om zo'n formulier in te vullen waardoor het daarna via je verzekering gaat. Als jij zegt dat je wilt gaan kuren maar er niks aan de hand is heb je dus geen medische reden om je arts het via de verzekering te laten doen
 
Dan zeg je gewoon dat je klachten hebt gerelateerd aan een te lage testosteron spiegel , moet je natuurlijk wel een goed verhaal hebben
Dat heb ik ook gedaan, maar toen men resultaat terug kwam met 31 mnol test was men huisarts wel klaar met me geloof ik.
 
Scheelt voor mij wel stukkie hoor. 50-60eu HA vs 180eu online

@TS ik hoop dat dit niet je eerste cycle is? Gezien je gewicht zou ik ‘m eerder inzetten op 250 test 200 deca verdeeld over minimaal 2 injects (en liever EOD).
Is eigelijk mijn 2e kuur eerste is wel al 9 jaar geleden(anavar-t400) 6 weken anavar toen 10 weken T400 maar merkte dat ik toen ook al wat hoger in dosering zat..
 
Als een huisarts niet wil meewerken, en je open en eerlijk face2 face met hem/haar overlegd zou ik een ander zoeken. Een HA weet altijd wel een 'achterdeurtje' om dit te doen wat jij en ik niet 1-2-3 weten. Eigen bijdrage is sowieso iets van 50,- Ik heb dan liever de 1e keer een uitgebreid onderzoek als ik eerder aangaf. Als het om het geld gaat moet je niet gaan kuren, dat kost ook geld. En de supplementen en meer eten etc die daarbij komen. Bloeddrukmeter...
Ja hoe zoek je die dan? #Dokter gezocht die testen voor cycles goedkeurd?🤣
 
Bloedwaardentest.nl.

Je had hem al onderweg naar je huis kunnen hebben ondertussen...
 
Ja hoe zoek je die dan? #Dokter gezocht die testen voor cycles goedkeurd?🤣

Maar reageer nu eens op je kuur en dat je HCG bent vergeten ipv over je bloedtest ?
 
Is eigelijk mijn 2e kuur eerste is wel al 9 jaar geleden(anavar-t400) 6 weken anavar toen 10 weken T400 maar merkte dat ik toen ook al wat hoger in dosering zat..
Ja dat merk ik ook en dat is onnodig.
In feite zou je nu mooi 400 test only kunnen pakken. Ben je klaar
 
Maar reageer nu eens op je kuur en dat je HCG bent vergeten ipv over je bloedtest ?
Vergeten niet direct eerder bewust eruit gelaten vanwege dat ik er geen ervaring mee heb en ik wou deze eerste kuur niet te ingewikkeld maken. Vorige test cycle had ik totaal geen problemen met het opstarten van mijn eigen test productie.. lees vaak dat t best ene gedoe kan zijn met t mengen van die vials. Zal in de praktijk vast wel meevallen. Maar das eigelijk de reden
 
Bloedwaardentest.nl.

Je had hem al onderweg naar je huis kunnen hebben ondertussen...
Is ook al besteld maar is voor mij niet einde discussie op deze topic zeg maar
 
Het werkt precies zo als vntl omschrijft. Een arts moet een medische reden zien om zo'n formulier in te vullen waardoor het daarna via je verzekering gaat. Als jij zegt dat je wilt gaan kuren maar er niks aan de hand is heb je dus geen medische reden om je arts het via de verzekering te laten doen
Huisarts is toch gewoon eigen risico?
 
Huisarts is toch gewoon eigen risico?
Klopt. Maar als je door je 385-885 euro heen bent dan pakt de verzekering hem helemaal.
Vandaar dat zomaar voor de lol alles laten controleren door de huisarts niet gebeurt omdat er genoeg mensen zijn die dat dan 100% laten betalen door de verzekering, wat natuurlijk niet helemaal de bedoeling is.
 
Scheelt voor mij wel stukkie hoor. 50-60eu HA vs 180eu online

@TS ik hoop dat dit niet je eerste cycle is? Gezien je gewicht zou ik ‘m eerder inzetten op 250 test 200 deca verdeeld over minimaal 2 injects (en liever EOD).
100 algemene check up via bloedwaardentest.nl
 
Vergeten niet direct eerder bewust eruit gelaten vanwege dat ik er geen ervaring mee heb en ik wou deze eerste kuur niet te ingewikkeld maken. Vorige test cycle had ik totaal geen problemen met het opstarten van mijn eigen test productie.. lees vaak dat t best ene gedoe kan zijn met t mengen van die vials. Zal in de praktijk vast wel meevallen. Maar das eigelijk de reden
HCG meng je niet, en dat zet je vaak subcutaan. in je buikvet

Qua optrekken, pak je bijv eerst Deca en trek je de hoeveelheid en trek je de plunjes verder door zodat er lucht in komt.
Dat injecteer je in de test vial en trek je restant op.
 
Back
Naar boven