MuscleMeat

Nieuwe kuur tips gevraagd

Bezoekers in dit topic

Gejus

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
19 aug 2004
Berichten
57
Waardering
3
Ik ben van plan om me 3e kuur te gaan doen. heb met de eerste 2 mooie resultaten geboekt jaren geleden maar wil nu is iets anders proberen.
Ik had de eerste keer oxy en tren e en sustanon daar ben ik echt keihard op gegaan. 2e keer had ik test e en nandrolone gekozen.

Graag zou ik iets droger worden en wil gewoon dat me armen wat gespierder worden biceps en triceps groter want die lopen achter in verhouding met me rug en schouders terwijl i kze wel keihard train.
wat raden jullie aan om als 3e kuur te nemen? training en voeding is allemaal in orde de laatste tijd zelfs geen cheatten.

hoor graag wat jullie aanraden.


Mvg

Gejus
 
Bold, Tren ?
 
Ik ben van plan om me 3e kuur te gaan doen. heb met de eerste 2 mooie resultaten geboekt jaren geleden maar wil nu is iets anders proberen.
Ik had de eerste keer oxy en tren e en sustanon daar ben ik echt keihard op gegaan. 2e keer had ik test e en nandrolone gekozen.

Graag zou ik iets droger worden en wil gewoon dat me armen wat gespierder worden biceps en triceps groter want die lopen achter in verhouding met me rug en schouders terwijl i kze wel keihard train.
wat raden jullie aan om als 3e kuur te nemen? training en voeding is allemaal in orde de laatste tijd zelfs geen cheatten.

hoor graag wat jullie aanraden.


Mvg

Gejus
Test-e op 500mg.
 
Kuurtje Bold Tren geeft je droge massa. Bold winstrol kan ook, maar minder resultaat dan met tren.
Deca en Oxy in elk geval niet 😂

of wat dacht je van Anavar high-dose only 😉
 
Laatst bewerkt:
Ik ben van plan om me 3e kuur te gaan doen. heb met de eerste 2 mooie resultaten geboekt jaren geleden maar wil nu is iets anders proberen.
Ik had de eerste keer oxy en tren e en sustanon daar ben ik echt keihard op gegaan. 2e keer had ik test e en nandrolone gekozen.

Graag zou ik iets droger worden en wil gewoon dat me armen wat gespierder worden biceps en triceps groter want die lopen achter in verhouding met me rug en schouders terwijl i kze wel keihard train.
wat raden jullie aan
om als 3e kuur te nemen? training en voeding is allemaal in orde de laatste tijd zelfs geen cheatten.

hoor graag wat jullie aanraden.


Mvg

Gejus
Ik raad aan om te spelen met frequentie, rusttijden, aantal oefeningen, sets en repranges om je armen te laten groeien. Wat je nu doet werkt blijkbaar niet.
 
Test/Tren/Bold will do the trick :D
 
Gejus Wat was je eigen idee ?
 
Gejus Wat was je eigen idee ?

nouja.. heb hier nog T3 staan wil die het liefst combineren met iets.. zodat ik niet teveel spiermassa verlies. zie veel voorbij komen dat een test only kuur erbij wel goed kan uitpakken.. en ander zegt weer tren erbij. maar me prioriteit ligt echt op iets droger worden buikvet weg nog en spiermassa aankomen. dus zou het niet weten eerlijk gezegd.
 
nouja.. heb hier nog T3 staan wil die het liefst combineren met iets.. zodat ik niet teveel spiermassa verlies. zie veel voorbij komen dat een test only kuur erbij wel goed kan uitpakken.. en ander zegt weer tren erbij. maar me prioriteit ligt echt op iets droger worden buikvet weg nog en spiermassa aankomen. dus zou het niet weten eerlijk gezegd.
Zou dan eerst gaan cutten, evt op 300mg test en 100mg tren. Op eind kun je de T3 50mcg nemen met Clen 40mcg(starten op 20mcg)
 
Krijg net een mooi Cut kuurtje aangeboden

kuur van 12 weken
3x test e
3x mast e
3x tren e
3x anavar
1x nolvadex
1x naalden

wat denken jullie daarvan? spreekt mij wel aan opzich daar word ik echt wel wat droger en gespierder van.
vraag me alleen af of het niet teveel is want zie weinig zulke grote en lange voorbij komen.
maar die verkoper verzekerd goed resultaat als je iets langer doorgaat.

gr

Gejus
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Krijg net een mooi Cut kuurtje aangeboden

kuur van 12 weken
3x test e
3x mast e
3x tren e
3x anavar
1x nolvadex
1x naalden

wat denken jullie daarvan? spreekt mij wel aan opzich daar word ik echt wel wat droger en gespierder van.
vraag me alleen af of het niet teveel is want zie weinig zulke grote en lange voorbij komen.
maar die verkoper verzekerd goed resultaat als je iets langer doorgaat.

gr

Gejus
Dosis ?
welke naalden en spuiten
10mg nolva 100tsbs, 20mg ?

wat is het kuurvoorstel ?
 
Laatst bewerkt:
volgens mij snap je er geen zak van of wel ?
je mag hier ook geen foto’ s plaatsen alleen in echt of nep !
 
volgens mij snap je er geen zak van of wel ?
je mag hier ook geen foto’ s plaatsen alleen in echt of nep !
Ongelooflijk dit haha. We denken hier niet in kuurvoorstellen maar in pakketten blijkbaar.
 
er mag niet veel meer tegenwoordig he
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven