AndroidHealthClinic

Nieuwe kuur tips gevraagd (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

juist heb me hier 17 jaar geleden aangemeld om informatie in te winnen dmv vragen maar als je tegenwoordig al zo behandeld word voor een simpele vraag en een foto in me eige topic weet ik genoeg thnx.
 
juist heb me hier 17 jaar geleden aangemeld om informatie in te winnen dmv vragen maar als je tegenwoordig al zo behandeld word voor een simpele vraag en een foto in me eige topic weet ik genoeg thnx.

sorry, maar dan heb je niet veel geleerd in die tijd.

Kom met een kuurvoorstel niet met hoeveelheid vials of potjes.
Je weet waarschijnlijk nog niet welke naalden je waarvoor nodig hebt, wel ?
of gebruik je gewoon 21g 40mm die een supplier je aansmeert ?
 
sorry, maar dan heb je niet veel geleerd in die tijd.

Kom met een kuurvoorstel niet met hoeveelheid vials of potjes.
Je weet waarschijnlijk nog niet welke naalden je waarvoor nodig hebt, wel ?
of gebruik je gewoon 21g 40mm die een supplier je aansmeert ?
nee precies daarom kom ik hier voor advies.. voor een juist kuur voorstel enzovoorts..
zou er meer aan hebben als dat word uitgelegd ipv dat mijn halve poist verwijderd word en ik alleen maar gedoe over regeltjes over me heen krijg en uiteindelijk nog niks wijzer ben.
 
nee precies daarom kom ik hier voor advies.. voor een juist kuur voorstel enzovoorts..
zou er meer aan hebben als dat word uitgelegd ipv dat mijn halve poist verwijderd word en ik alleen maar gedoe over regeltjes over me heen krijg en uiteindelijk nog niks wijzer ben.

wat zijn je stats nu ?
hoe is je voeding ?
je hebt niet altijd een kuur nodig om te cutten tot 10-12%
 
Naalden
25g oranje 16mm voor je schouders en pecs, 25mm voor je quads.
23g blauw 30mm voor je billen
 
wat zijn je stats nu ?
hoe is je voeding ?
je hebt niet altijd een kuur nodig om te cutten tot 10-12%
voeding gaat prima heb dat voedings schema van Big t wat ik al een tijdje volg..
zit nu rond de 15% maar nog teveel vet rond me buik vind ik. ben 184cm en rond de 100 kilo train 5a6 dagen per week.
maar wil me biceps en triceps groter want die lopen achter in verhouding met me rug en schouders.
heb vroeger 2 keer gekuurt veel gewonnen is jaren geleden daarna al die tijd zonder steroids getraind..
maar kom gewoon niet echt verder met me armen.

zodoende wil ik graag een nieuw kuurtje proberen om gewoon wat aan te komen in spier massa bij me armen en hopelijk wat buik vet te verliezen nog.
dat is mijn doel. Excuus dat ik hier een foto plaatste en prijs noemde heb me lang geleden aangemeld en idd dit keer niet de moeite genomen om de nieuwe inmiddels blijkbaar veranderde forum regels weer opnieuw te lezen.

Hoop hier gewoon een mooi advies te krijgten voor een goed kuurtje aangezien ik er al een tijdje uit ben wat gear betreft en kuur schemas enzovoorts.

dus hoop dat er hier mensen zijn die me advies kunnen geven en opweg kunnen helpen.

mvg gejus
 
Pak gewoon week of 16 Test E/C 375mg en 100mg Tren E voor 14 weken.
injecteer minstens 2x per week.

reken zelf ff uit hoeveel vials je nodig hebt
 
Pak gewoon week of 16 Test E/C 375mg en 100mg Tren E voor 14 weken.
injecteer minstens 2x per week.

reken zelf ff uit hoeveel vials je nodig hebt
Thnx Bullshark daar heb ik al meer aan :)
 
Hoe zit het met bloedwerk?
Welke supplementen ga je on cycle nemen ter ondersteuning van je gezondheid?
Hoe ga je dieet aanpakken on cycle?
Heb je genoeg kennis om op terug te vallen als er bijwerkingen opspelen?
 
Back
Naar boven