MuscleMeat

Second cycle log

Bezoekers in dit topic

Dat testosteron pas na een week of drie op stabiele waardes zit ontkent ook niemand.
Voordat die stabiele waardes bereikt zijn zal aromatase het aanwezige testosteron van die eerste inject al als substraat gaan gebruiken zodat oestradiol gevormd wordt.
Uiteraard heeft primobolan ook nog interactie met aromatase. Dat helpt iets en dat zou oestrogene bijwerkingen kunnen voorkomen.
Heeft verder weinig zin om hier verder over door te praten, want het is nu eenmaal zoals het is. Klein beetje bloat hoort erbij.
 
Dat testosteron pas na een week of drie op stabiele waardes zit ontkent ook niemand.
Voordat die stabiele waardes bereikt zijn zal aromatase het aanwezige testosteron van die eerste inject al als substraat gaan gebruiken zodat oestradiol gevormd wordt.
Uiteraard heeft primobolan ook nog interactie met aromatase. Dat helpt iets en dat zou oestrogene bijwerkingen kunnen voorkomen.
Heeft verder weinig zin om hier verder over door te praten, want het is nu eenmaal zoals het is. Klein beetje bloat hoort erbij.
We hebben het niet over hoge dosis. 400mg valt best mee. en ik weet dat jij Anavar Lover bent. Waarheid is dat het vaak gemixt is met oa Dbol. in de 2e week al 2 kilo aankomen is best veel.
Kun je niet gewoon accepteren dat dit een combi van kan zijn, of moet je overal over in discussie treden. op 14% heb je ook minder last van bijwerkingen dan op 18-20%.
 
Anavar lover? Ik heb dat spul al vier jaar lang niet aangeraakt😂
 
400mg test mag trouwens een lage dosis zijn.
Ik ken een aantal mensen (waaronder ikzelf) die daar zelfs icm mast/primo gewoon gyno op ontwikkelen.
 
We hebben het niet over hoge dosis. 400mg valt best mee. en ik weet dat jij Anavar Lover bent. Waarheid is dat het vaak gemixt is met oa Dbol. in de 2e week al 2 kilo aankomen is best veel.
Kun je niet gewoon accepteren dat dit een combi van kan zijn, of moet je overal over in discussie treden. op 14% heb je ook minder last van bijwerkingen dan op 18-20%.
Als je het allebei een keer gebruikt hebt zowel anavar als dianabol weet/voel je het verschil wel! Ik kan me voorstellen dat ze soms knoeien met de gear. Maar als je een goede supplier hebt is er niks aan de hand.
 
Als je het allebei een keer gebruikt hebt zowel anavar als dianabol weet/voel je het verschil wel! Ik kan me voorstellen dat ze soms knoeien met de gear. Maar als je een goede supplier hebt is er niks aan de hand.
Je weet pas wat er in zit als je het zelf laat testen. Het is gebruikelijk Oxandrolone te mixen met Dbol, omdat de Oxandrolone veel duurder is. Het is TS zijn 2e kuur en hij heeft geen ervaring heeft met Dbol. zijn vorige kuur was 500mg test en 60mg Var
 
Je weet pas wat er in zit als je het zelf laat testen. Het is gebruikelijk Oxandrolone te mixen met Dbol, omdat de Oxandrolone veel duurder is. Het is TS zijn 2e kuur en hij heeft geen ervaring heeft met Dbol. zijn vorige kuur was 500mg test en 60mg Var
Testen van gear is in Nederland niet mogelijk, bovendien zou het wel mogelijk zijn kun je flink in de buidel tasten. En wordt het al met al een duur kuurtje! Dat oxandrolone als stof duurder is dat klopt. Dianabol valt onder de feelgood steroids.
 
Testen van gear is in Nederland niet mogelijk, bovendien zou het wel mogelijk zijn kun je flink in de buidel tasten. En wordt het al met al een duur kuurtje! Dat oxandrolone als stof duurder is dat klopt. Dianabol valt onder de feelgood steroids.
Dus moet je maar de blauwe ogen geloven wat er in zit. van wie je het koopt zegt ook niks. in E&N mag ook alleen beoordeeld worden of het merk echt of nep is.
Al met al nutteloze discussie wat er wel of niet in zit. Ik gaf alleen aan adhv zijn bevindingen dat het waarschijnlijk niet door de Anavar komt. Net als in ander topic over Winstrol.
Als deze pilletjes zo Super zijn gaat niemand meer prikken, gewoon paar keer per jaar Var of Winny kuur en elk jaar 10kg erbij :D
 
Dus moet je maar de blauwe ogen geloven wat er in zit. van wie je het koopt zegt ook niks. in E&N mag ook alleen beoordeeld worden of het merk echt of nep is.
Al met al nutteloze discussie wat er wel of niet in zit. Ik gaf alleen aan adhv zijn bevindingen dat het waarschijnlijk niet door de Anavar komt. Net als in ander topic over Winstrol.
Als deze pilletjes zo Super zijn gaat niemand meer prikken, gewoon paar keer per jaar Var of Winny kuur en elk jaar 10kg erbij :D
In de 2e week 2kilo aankomen kan wellicht met deze cycle! Hij heeft er ook nog test en primo bij lopen. Daar gaat het hier om. Er bestaan ook nog labtesten van gear. Gewoon er voor zorgen dat je een goede bron hebt!
De tijd die jij hier besteed op dbb kun je beter in het trainen stoppen bro! Sommige adviezen van jou hier zijn dan ook waardeloos!
 
In de 2e week 2kilo aankomen kan wellicht met deze cycle! Hij heeft er ook nog test en primo bij lopen. Daar gaat het hier om. Er bestaan ook nog labtesten van gear. Gewoon er voor zorgen dat je een goede bron hebt!
De tijd die jij hier besteed op dbb kun je beter in het trainen stoppen bro! Sommige adviezen van jou hier zijn dan ook waardeloos!
Ik werk thuis(van achter de pc) en heb al dikke 40j (24j kuur ervaring) :laugh: janoshik labtesten van UG lab ?
Verder brouw ik zelf mijn gear en gaat het niet om mij, maar om TS.
 
Laatst bewerkt:
22-10-2022:

Training:

lekkere schouders + armen dag gehad. Pumps waren wederom geweldig, uithoudingsvermogen op maximaal en een overall goed gevoel. Enige waar ik rekening mee moet houden is dat ik of mijn volume iets moet verlagen of de intensiteit iets moet verlagen, want ik train momenteel op een redelijk hoog volume en samen met de gear druk ik bijna al de sets tot falen en dat heeft een negatieve impact op de training erna i.v.m. teveel belasten van het centrale zenuwstelsel. Ik ga denk ik de volume verlagen wat meer richting de 10-15 sets per week per spiergroep en de intensiteit bewaren.

Ik ben vrijwel zeker nu dat wat Bullshark heeft gezegd klopt over de Anavar. Het is waarschijnlijk een combi van Anavar en Dianabol. Ik herken de Anavar in de effecten, maar de vorige keer gaf Anavar mij een hele harde look in de eerste weken in een dirty bulk terwijl ik nu aan het bloaten ben op een lean bulk. Maakt mij verder ook niet uit aangezien het een kickstarter is en ik over een paar weken toch klaar ben ermee.

Al met al zeker weten tevreden over de kuur tot nu toe aangezien ik mij niet heel veel aantrek van een tijdelijke bloat. Ik kijk heel erg uit naar de Bench Press gains in de komende weken. Gewicht hou ik op een weekbasis bij en zal ik ook per week delen met jullie.
 
23-10-2022:
Net een heerlijke hamstrings + glutes dominant legday gehad. Vol met energie, goede uithoudingsvermogen en heerlijk hoe gewichten waar je moeite mee had nu zo makkelijk aanvoelen. De oral (wat Anavar hoort te zijn) zit er momenteel echt lekker in.

Workout zag er als volgt uit:
- een korte warming up op de fiets

- rdl: 2 warming up sets met 60kg en 100kg en 3 werk sets met 160kg x8, 140kg x10 en 120kg x12

- bulgarian split squat: 2 warming up sets met 12kg dumbbells en 24kg dumbbells en 3 werk sets met 36kg x8, 32kg x10 en 26kg x12

- leg extension: 1 warming up set met 40kg en 3 werk sets met 80kg x10, 70kg x12 en 60kg x15

- seated leg curl: 1 overbodige warming up set met 30kg en 3 werk sets met 65kg x8, 55kg x10, 45kg x12

- calf raises op de leg press: 1 warming up set met 60kg en 3 werk sets met 140kg x10, 120kg x12 en 100kg x15

Al met al lekker hard getrained met de laatste sets tot failure uiteraard bij de meeste oefeningen. Bij de isolaties doe ik soms wat vaker tot falen gaan vooral nu ik ermee wegkom door de anabolen. Morgen is het off-day en in mijn off-days doe ik meestal met elastieken de spieren lichtjes pompen. Ik heb gemerkt dat dit mijn herstel bevorderd en dat ik de dag erna lekker zwaarder kan knallen.
 
Jongens ik heb even een vraagje. Is het een probleem als je soms om de 3 dagen inject en soms om de 4 dagen?
 
Thanks mannen. Gisteren in de nacht mijn nieuwe shot gezet van 200mg test-e en 200mg primo. Dit keer de blauwe naald gebruikt voor de glute (0.6x30) en het was inderdaad veel beter dan de 0.7x40 naald. Olie was koud dus het duurde wel even tot ik erdoorheen was, maar je voelde er niets van in tegenstelling tot de grotere naalden. Ik ben deze week 0.5kg aangekomen en dit is ook de tempo die ik zou willen aanhouden voor de rest van de kuur. Ik hou er wel rekening mee dat ik veel vocht vasthoud en/dus ook meer dan een 0.5kg kan aangekomen in de week. Momenteel neem ik 0.5mg ari EOD om mijn E2 wat lager te houden.
 
Hoe is je bloeddruk? Voor een beetje bloat zou ik geen arimidex nemen. Mocht je het wel willen nemen dan red je het ook wel met 0.5mg 2x per week of 0.25mg eod
 
Hoe is je bloeddruk? Voor een beetje bloat zou ik geen arimidex nemen. Mocht je het wel willen nemen dan red je het ook wel met 0.5mg 2x per week of 0.25mg eod
Mijn bloeddruk is aan de lage kant nog steeds. Ik was begonnen met de ari i.v.m. gevoelige en puffy tepels. Mooi meegenomen als het ook de bloat zou verminderen. Ik zal overgaan tot 0.5mg 2x per week dan thanks👊
 
Mijn bloeddruk is aan de lage kant nog steeds. Ik was begonnen met de ari i.v.m. gevoelige en puffy tepels. Mooi meegenomen als het ook de bloat zou verminderen. Ik zal overgaan tot 0.5mg 2x per week dan thanks👊
Mwa als je in het begin van de derde week zit en al gevoelige tepels hebt zou ik m misschien wel op 0.5 eod houden
 
Back
Naar boven