AndroidHealthClinic

Trainingslog PartyMarty

Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?


  • Totaal stemmers
    37

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Wat vechters wel gebruiken is halotestin en cheque drops naar mijn weten
Maarja ik zou die shit zelf niet nemen puur om even een rondje te gaan sparren
 
Geen idee waardoor het komt maar HSPU's hebben mij altijd goed gelegen. Kon er vandaag ook makkelijk 10 achter elkaar :)
Heb net 4x10 normale pushups gedaan en je krijgt mij vanavond niet meer van de bank hoor.
 
WOD.
4x6RM push press (65kg)

Buddy workout. You go, I go. Time cap = 25 minuten. Doel = 20 rondes per team. Resultaat = 15,5 ronde behaald.

10 thrusters @43kg
80x touwtjespringen
Zou niet weten wat het inhoudt de oefeningen, maar klinkt pittig😜🤣
 
Zou niet weten wat het inhoudt de oefeningen, maar klinkt pittig😜🤣
Het idee is:
25min lang. Om en om 10 thrusters (barbell front squat naar overhead press) + 80x touwtje springen. Zodra ik de ronde af heb begint mijn "buddy" met zo'n ronde, dan heb ik rust. Het doel was 10 rondes per persoon. Ik had 8 rondes en m'n buddy 7,5. Dus hadden we 15,5 van de 20 rondes.

Push press is gewoon een overhead press met cheaten vanuit je benen.
 
Het idee is:
25min lang. Om en om 10 thrusters (barbell front squat naar overhead press) + 80x touwtje springen. Zodra ik de ronde af heb begint mijn "buddy" met zo'n ronde, dan heb ik rust. Het doel was 10 rondes per persoon. Ik had 8 rondes en m'n buddy 7,5. Dus hadden we 15,5 van de 20 rondes.

Push press is gewoon een overhead press met cheaten vanuit je benen.
Hartslag 220? Klinkt als een pittige training 💪🏽 lekker bezig 👌🏼
 

Hahaha jullie namen dit topic echt serieus? :roflol:
Ga geen halotestin, M1T, methyltren of wat dan ook slikken voor een of andere amateur wedstrijd voor beginners :roflol:

Ik heb een kut lever die praktisch niks fatsoenlijk verwerkt, kijk wel uit :p
:scratch:
 
Even vragen wat je DDB vader ervan vindt. RonnReeves wat denk je hiervan, voed je ddb zoon eens fatsoenlijk op man.









:laugh:
:roflol::laugh:
 
Lekker man, probeer dat vast te houden!

Ik heb dat gevoel één training ook gehad, is daarna niet meer zo teruggekomen.
Ik ben zo gewend met 3 punten van je voet altijd contact met de grond te houden tijdens het liften. Als je jezelf aanleert met een snatch squat op je tenen te gaan staan als je de barbell omhoog trekt dan maak je die transitie best makkelijk. Aangezien je dan jezelf onder de barbell kunt laten vallen.
 
Ik ben zo gewend met 3 punten van je voet altijd contact met de grond te houden tijdens het liften. Als je jezelf aanleert met een snatch squat op je tenen te gaan staan als je de barbell omhoog trekt dan maak je die transitie best makkelijk. Aangezien je dan jezelf onder de barbell kunt laten vallen.
Ik ga mezelf eerst eens aanleren naar de gym te gaan, liefst nog voor het einde van het jaar.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven