XXL Nutrition

Trainingslog PartyMarty (1 bezoeker)

Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?


  • Totaal stemmers
    37

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik ga mezelf eerst eens aanleren naar de gym te gaan, liefst nog voor het einde van het jaar.
Ik zou kleine haalbare doelen opstellen. Begin eerst eens met dagelijks denken aan de sportschool. Daarna 3000 stappen per dag zetten. Misschien zelfs stiekem een paar airsquats en push-ups. En dan denk ik dat 2028 haalbaar moet zijn voor je kerel. LETS GOOO.
 
Even vragen wat je DDB vader ervan vindt. RonnReeves wat denk je hiervan, voed je ddb zoon eens fatsoenlijk op man.


:laugh:
:roflol::laugh:
Ik heb geen idee wat die jongen aan het doen is, maar is geen zoon van mij.... overgewicht en nu al aan de trt anna trz primo trx en tiesto whatever :roflol:
 
Ready for blast off.
Take Off Fire GIF by Sandia National Labs
 
Heb uiteindelijk gesettled voor:
Week 1-16: 400 Test E
Week 1-16: 375 Boldenone
Week 8-16: 200 tren E
Dus geen orals. Max 975mg. Dus natty.
 
Jammer, je hebt de grap te ver gepusht. Zelfs op dbb is niemand zo debiel. Kudos, 't was wel een leuke poging.
De tren was een fopje inderdaad.
Ga voor 420 test-bold.

Vanochtend ook al meteen een of andere rare onderhuidse bult gefixt :roflol:
 
Misschien kunnen we een DBB award uitreiken voor degene met het slechte fysiek ooit om bijna een gram te runnen

Sanca Saxon kan jij dit fixen?
Onder het mom van social experiment
Alle natties hier ongeacht fysiek gewoon aan een gram test
 
Misschien kunnen we een DBB award uitreiken voor degene met het slechte fysiek ooit om bijna een gram te runnen

Sanca Saxon kan jij dit fixen?
Achja, jij was er toch ook bij op die meet in Amsterdam laatst? Kan me je niet herinneren, dus echt veel indruk zal dat fysiek(je) van je niet gemaakt hebben :)
 
Achja, jij was er toch ook bij op die meet in Amsterdam laatst? Kan me je niet herinneren, dus echt veel indruk zal dat fysiek(je) van je niet gemaakt hebben :)
Toch besloten om maar weer eens langs je moeder te gaan
 
Toch besloten om maar weer eens langs je moeder te gaan
Haha nice. Zal even contact met haar opnemen dat ik alsnog 40% van de opbrengst krijg zelfs als ik haar niet afgezet heb.
 
Mart ik vind je een leuke gozer maar touwtje springen loggen per rep is debiel :roflol:
Haha. Ik noteer gewoon wat we moesten doen in de WOD :P

Was eigenlijk:
10 thrusters + 80x touwtje springen of 40 double unders

IMG20221112084345.jpg
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven