AndroidHealthClinic

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Bezoekers in dit topic

Ik vind dit nooit zo'n sterk argument. Zeker niet als er legio andere argumenten veel meer gewicht hebben, al helemaal als je dan toch down memory lane gaat terug naar 2001.
De reden ligt hem erin dat iemand zijn of haar vorige loopbaan, iemand niet per definitie diskwalificeert of kwalificeert om een bepaalde functie te bekleden. Is het in deze relevant, ja een beetje wellicht. Maar kies wijs uit het arsenaal van feiten als je echt een punt wilt maken.
Was niet echt een argument meer een verwijzing naar de poppenkast wereld waar in we leven.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Was niet echt een argument meer een verwijzing naar de poppenkast wereld waar in we leven.

Daar zijn idd legio voorbeelden van, meeste zijn niet heel succesvol gebleken :lol:

Schwarzenegger is Republikein, wat in de Amerikaanse filmindustrie ongebruikelijk is. Hij steunde president Ronald Reagan, de vroegere gouverneur van Californië.

In 2003 besloot Schwarzenegger een poging te doen om gouverneur van Californië te worden. Daartoe moest hij echter eerst de juist verkozen zittende gouverneur Gray Davis (een Democraat) verslaan in een zogenaamde recall election. Een dergelijke verkiezing kan volgens de wetten van Californië worden gehouden als 12% van het aantal stemmers dat aan de voorgaande verkiezingen had deelgenomen een petitie tekent om een recall election te houden. Schwarzenegger verweet Gray een gebrek aan leiderschap en stelde de deplorabele staat van de Californische economie aan de orde. Vanwege zijn grote bekendheid en populariteit lukte het Schwarzenegger inderdaad het benodigde aantal handtekeningen bij elkaar te krijgen. Hij stelde zich kandidaat voor de gouverneursverkiezingen in Californië op 7 oktober. Schwarzenegger werd gesteund door een campagneteam met onder anderen de Amerikaanse oud-minister van Buitenlandse Zaken George Shultz. Enkele dagen voor de verkiezingen raakte hij in opspraak door beschuldigingen van vroeger seksueel misbruik en van sympathieën voor Adolf Hitler, maar desondanks versloeg hij zittend gouverneur Davis.

Op 7 november 2006 werd Schwarzenegger herkozen voor een tweede ambtstermijn als gouverneur van de staat Californië. Hij was gouverneur tot 3 januari 2011, toen hij werd opgevolgd door Jerry Brown. Schwarzenegger mocht zich na twee termijnen niet opnieuw verkiesbaar stellen. Zijn aanhang onder het electoraat was in december 2010 trouwens geslonken tot 23%.[6]

Van zijn verkiezingsbeloftes was niets terechtgekomen. Hij heeft geen enkele ter dood veroordeelde gevangene gratie verleend vanaf de dag dat hij gouverneur werd (er werden drie doodvonnissen voltrokken).

Het overheidstekort was tijdens zijn termijnen opgelopen van 4,5 miljard euro tot 19 miljard euro. Gevangenen werden vrijgelaten bij gebrek aan cellen en ook de scholen waren overvol. De "governator" zat jarenlang klem tussen de Democraten die niet verder wilden bezuinigen en de Republikeinen die de belastingen niet wilden verhogen. Wel oogstte hij lof voor zijn progressieve milieubeleid.
 
Het zou wel het beste zijn als het inderdaad een Oekrainse raket met problemen was.

Ik zit heel eerlijk niet te wachten op verdere escalatie.
 
Het zou wel het beste zijn als het inderdaad een Oekrainse raket met problemen was.

Ik zit heel eerlijk niet te wachten op verdere escalatie.

Het is een kwestie van tijd denk ik, als men dit op wilde lossen op een diplomatieke manier dan was dit al geslecht.
Er blijven in mijn ogen nog maar twee opties over; verdere escalatie met alle gevolgen van dien, of een Coup in Rusland, al dan niet bewerkstelligd met CIA/Deepstate.
 
Het zou wel het beste zijn als het inderdaad een Oekrainse raket met problemen was.

Ik zit heel eerlijk niet te wachten op verdere escalatie.
Ik denk ook dat het niet verder zal escaleren. Alleen Oekraïne heeft er baat bij om de Navo erbij te betrekken. Zowel Rusland als de Navo hebben geen zin in een direct conflict met elkaar. En al helemaal niet om een lullig raketje, die duidelijk per ongeluk op de verkeerde plek terecht is gekomen (worst case scenario dan, het onderzoek moet nog uitwijzen wat het precies is).
 
Het zou wel het beste zijn als het inderdaad een Oekrainse raket met problemen was.

Ik zit heel eerlijk niet te wachten op verdere escalatie.
Oka dan is het foutje bedankt😂 en door
 
Ik denk ook dat het niet verder zal escaleren. Alleen Oekraïne heeft er baat bij om de Navo erbij te betrekken. Zowel Rusland als de Navo hebben geen zin in een direct conflict met elkaar. En al helemaal niet om een lullig raketje, die duidelijk per ongeluk op de verkeerde plek terecht is gekomen (worst case scenario dan, het onderzoek moet nog uitwijzen wat het precies is).
Ligt er volledig aan wat de intentie is. Van een bootje torpederen zou je ook niet zeggen dat het miljoenen doden waard is.

 
Marcheren de Russen al in Brussel?

The Joker Propaganda GIF by Balaiu's Comunicação
 
Ligt vooral aan de context. Als de VS had willen ingrijpen, hadden ze dat al lang gedaan. Een excuus is zo gevonden/gemaakt.
Vs lacht zich dood. Beetje wapens leveren en zelf niets hoeven doen plus ze verdienen er ook nog dik aan. Natte droom van usa dit 😂
 
Dus als wij nu Ukraine nuken onder artikel 5 en het puinhoop ter neutrale zone schenken aan Rusland is de oorlog opgelost?
Waarom mag Ukraine ons bombarderen en Rusland niet?
rules = rules
 
Lijkt er nu op dat het Ukrainians afweergeschut was
Waarschijnlijk een S-300

Maar mijn grote vraag is nu. Ze hadden het over 2 raketten die naast elkaar landen. Plausibel bij een gerichte aanval.

Maar wat is de kans dat de 2 afzonderlijke S-300 tegelijkertijd misfiren en op dezelfde locatie 8km over de Poolse grens landen (op notabene een landbouwvoertuig) waarbij 2 doden vallen?


Ironisch trouwens, de S-300 is van Russische makelij.
 
Waarschijnlijk een S-300

Maar mijn grote vraag is nu. Ze hadden het over 2 raketten die naast elkaar landen. Plausibel bij een gerichte aanval.

Maar wat is de kans dat de 2 afzonderlijke S-300 tegelijkertijd misfiren en op dezelfde locatie 8km over de Poolse grens landen (op notabene een landbouwvoertuig) waarbij 2 doden vallen?


Ironisch trouwens, de S-300 is van Russische makelij.
Nothing To See Here GIF
 
Loop toch niet zo te janken.
In love and war every thing is fair.

Waar ben jij bang voor ?

Wees blij dat er mensen zijn die de westerse waarden verdedigen. Misschien dat het jouw en de jouwen niet lukt om daar de vruchten van te plukken, maar kanker dan op jezelf en niet op de mensen die het verschil in positieve zin maken.
Wat loop jij nou weer te bazelen?

De mensen die het verschil in positieve zin maken? Stelletje flapdrollen die de leider van het meest corrupte land ter wereld een staande ovatie geven. Een leider die ons gister nog WWIII in probeerde te lullen.

Verdediger van Westerse waarden :roflol:.
 
Back
Naar boven