Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Bedankt voor iedereens begrip hierboven, erg gewaardeerd!


Ma t/m do voor 15:00 besteld, dan kan je de volgende avond als lever avond kiezen. Op enige uitzondering soms na zoals vakantiedagen


Heb de importeur even gebeld uit nieuwschierigheid. Drie dingen mogelijk.

1: Waarschijnlijk de Chinese kip variant. Niet in figuurlijke zin, maar letterlijk kip uit china. Ze helpen de importeur er van af te komen.
2: Wat ze volgens de importeur doen is soms producten onder inkoop verkopen, dus verlies maken op het producten als reclame stunt. Hopend dat klanten andere producten erbij kopen.
3: Als laatst kan het ook een batch zijn voor de crisis. Dat ze net als ik niet de prijs verhogen tot het oude op is voor de oude inkoop prijs.
het is zover ik weer als zeker 1.5 jaar die prijs bij de makro. heb t de eerste lockdown daar gekocht en daarna ook nog een paar keer... merkte zelf geen verschil.
zou de afkomst als dat verschilt erop moetn staan?
 
het is zover ik weer als zeker 1.5 jaar die prijs bij de makro. heb t de eerste lockdown daar gekocht en daarna ook nog een paar keer... merkte zelf geen verschil.
zou de afkomst als dat verschilt erop moetn staan?
Ja. Staat op de verpakking vermeld. De kip van MM komt van andere kop dan die van de Makro. Zit een verschil in.
 
Doen jullie ook nog iets aan black friday The Dutch Giant ?

Ja denk hetzelfde als vorig jaar op de vr-za-zo een korting op aantal kipzakken, maaltijden en supplementen. Ik kan helaas niet zo gek doen als andere webshop die 1-2 weken lang dingen doen, marge trekt het niet met wat er gaande is helaas.
 
Order gedaan na mijn competitie zaterdag, helaas was er storing en kreeg ik niet een bevestigingmail. Zelf even gewacht met contact zoeken omdat het soms vanzelf oplost.
Toch besloten klantenservice te berichten en in minder dan 30 minuten ontving ik een bevestiging met een antwoord over de bestelling!
Top klantenservice :-)
 
Order gedaan na mijn competitie zaterdag, helaas was er storing en kreeg ik niet een bevestigingmail. Zelf even gewacht met contact zoeken omdat het soms vanzelf oplost.
Toch besloten klantenservice te berichten en in minder dan 30 minuten ontving ik een bevestiging met een antwoord over de bestelling!
Top klantenservice :-)
Onze mail was tijdelijk down waardoor de bevestigingsmails niet werden verzonden :(. Fijn dat je snel geholpen bent!
 
Dit weekend na een jaar mโ€™n Big-T contest bon gebruikt bij jullie.

Net een eerste maaltijd met de argentijnse kipfilet gegeten. Deze is duidelijk van hogere kwaliteit dan die uit de Colruyt :)

Mโ€™n vriendin is ook zeer tevreden van de cordon bleu en zoete aardappelpuree!
 
Dit weekend na een jaar mโ€™n Big-T contest bon gebruikt bij jullie.

Net een eerste maaltijd met de argentijnse kipfilet gegeten. Deze is duidelijk van hogere kwaliteit dan die uit de Colruyt :)

Mโ€™n vriendin is ook zeer tevreden van de cordon bleu en zoete aardappelpuree!

Top! De Argentijnse kipfilets verkopen we al zo'n 7 jaar met succes. Je hebt nog veel leuks te ontdekken wanneer je fan bent van cordon bleu en zoete puree :D!
 
Ik heb bij mijn bestelling aangegeven dat e.e.a. vandaag geleverd mag worden, maar heb nog niets vernomen van Trunkers.
Zou jij dat effe willen controleren?
Order #599969

 
Ik heb bij mijn bestelling aangegeven dat e.e.a. vandaag geleverd mag worden, maar heb nog niets vernomen van Trunkers.
Zou jij dat effe willen controleren?
Order #599969

Ben over 15 min thuis, zal even kijken en je meteen mailen.
 
Ja denk hetzelfde als vorig jaar op de vr-za-zo een korting op aantal kipzakken, maaltijden en supplementen. Ik kan helaas niet zo gek doen als andere webshop die 1-2 weken lang dingen doen, marge trekt het niet met wat er gaande is helaas.
De aanbieding stond on-line zag ik. :)
Komen de roasted kipfiletblokjes (10 smaken) ook nog in een BF deal?
 
Heb gisteren een grote bestelling ontvangen, krijg nu net een mail dat er 20% korting op alle kipzakken is,ik heb er 4 in totaal, kunnen we nog iets regelen qua korting?
 
Heb gisteren een grote bestelling ontvangen, krijg nu net een mail dat er 20% korting op alle kipzakken is,ik heb er 4 in totaal, kunnen we nog iets regelen qua korting?
Heb contact via de mail gehad, heb een korting code gekregen voor de eerst volgende bestelling, helemaal top!! Hartstikke bedankt musclemeat!!๐Ÿ’ช๐Ÿ‘
 
De aanbieding stond on-line zag ik. :)
Komen de roasted kipfiletblokjes (10 smaken) ook nog in een BF deal?

Was het plan en had ik graag willen doen, maar de voorraad is zo laag en de boot is nog zo ver weg dat het niet kon. Hopelijk in toekomst weer een keer.

Heb contact via de mail gehad, heb een korting code gekregen voor de eerst volgende bestelling, helemaal top!! Hartstikke bedankt musclemeat!!๐Ÿ’ช๐Ÿ‘

:thumbs: top!
 

๐๐‹๐€๐‚๐Š ๐…๐‘๐ˆ๐ƒ๐€๐˜ ๐€๐‚๐“๐ˆ๐„ -๐Ÿ๐ŸŽ%!
โžค https://musclemeat.nl/week-actie/
โœ…
-20% op de 6 populairste High Protein Meals
โœ…
-20% op ALLE Dutch Giant Supplements
โœ…
-20% op ALLE naturel kipzakken

Dit betekend het volgende:

โœ…
โ‚ฌ4.76 voor High Protein Meals!
โœ…
โ‚ฌ16.94/kg voor Whey Dutch Giant!
โœ…
โ‚ฌ9.26/kg voor ALLE naturel kant-en-klare kipfiletblokjes!
 
๐๐ˆ๐„๐”๐–: ๐‡๐ข๐ ๐ก ๐๐ซ๐จ๐ญ๐ž๐ข๐ง ๐‘๐ฎ๐ง๐๐ž๐ซ๐ ๐ž๐ก๐š๐ค๐ญ ๐Ÿ๐Ÿ—.๐Ÿ—% (๐ค๐š๐ง๐ญ-๐ž๐ง-๐ค๐ฅ๐š๐š๐ซ).
โžก๏ธ
https://musclemeat.nl/week-actie
Een enorm gemaksproduct; na ontdooien direct eetbaar! Dit zorgt ervoor dat je ontzettend snel jouw maaltijd op tafel hebt en snel maaltijden kan mealpreppen.
โœ…
Maar liefst 29.9% eiwit, lab geteste voedingswaarden.
โœ…
Drie smaken: naturel, zout & peper en Taco
Kan een afbeelding zijn van eten en de tekst 'MUSCLEMEAT ONLINE SPORTS SUPERMARKET NIEUW! 10% KORTING GELDIG T/M 6 DECEMBER KANT-EN-KLAAR KLAAR RUNDERGEHAKT 3 SMAKEN: NATURAL, ZOUT & PEPER, TACO PRODUCT OP FOTO: KANT-EN-KLAAR RUNDERGEHAKT TACOKRUIDEN Olivier Richters 'The Dutch Giant''

Ben erg benieuwd naar jullie mening! Was de perfecte balans zoeken tussen heel hoog in eiwit (29.9% bij naturel versie) waardoor je minder hoeft te eten dan je gewend bent om de zelfde hoeveel eiwit binnen te krijgen versus het slagen van malsheid en smaak (taco kruiden).
 
๐๐ˆ๐„๐”๐–: ๐‡๐ข๐ ๐ก ๐๐ซ๐จ๐ญ๐ž๐ข๐ง ๐‘๐ฎ๐ง๐๐ž๐ซ๐ ๐ž๐ก๐š๐ค๐ญ ๐Ÿ๐Ÿ—.๐Ÿ—% (๐ค๐š๐ง๐ญ-๐ž๐ง-๐ค๐ฅ๐š๐š๐ซ).
โžก๏ธ
https://musclemeat.nl/week-actie
Een enorm gemaksproduct; na ontdooien direct eetbaar! Dit zorgt ervoor dat je ontzettend snel jouw maaltijd op tafel hebt en snel maaltijden kan mealpreppen.
โœ…
Maar liefst 29.9% eiwit, lab geteste voedingswaarden.
โœ…
Drie smaken: naturel, zout & peper en Taco
Kan een afbeelding zijn van eten en de tekst 'MUSCLEMEAT ONLINE SPORTS SUPERMARKET NIEUW! 10% KORTING GELDIG T/M 6 DECEMBER KANT-EN-KLAAR KLAAR RUNDERGEHAKT 3 SMAKEN: NATURAL, ZOUT & PEPER, TACO PRODUCT OP FOTO: KANT-EN-KLAAR RUNDERGEHAKT TACOKRUIDEN Olivier Richters 'The Dutch Giant'''MUSCLEMEAT ONLINE SPORTS SUPERMARKET NIEUW! 10% KORTING GELDIG T/M 6 DECEMBER KANT-EN-KLAAR KLAAR RUNDERGEHAKT 3 SMAKEN: NATURAL, ZOUT & PEPER, TACO PRODUCT OP FOTO: KANT-EN-KLAAR RUNDERGEHAKT TACOKRUIDEN Olivier Richters 'The Dutch Giant''

Ben erg benieuwd naar jullie mening! Was de perfecte balans zoeken tussen heel hoog in eiwit (29.9% bij naturel versie) waardoor je minder hoeft te eten dan je gewend bent om de zelfde hoeveel eiwit binnen te krijgen versus het slagen van malsheid en smaak (taco kruiden).
Vrij veel calorieรซn man /100gram. Ben wel benieuwd naar de smaak
 
Vrij veel calorieรซn man /100gram. Ben wel benieuwd naar de smaak
Dankje voor de feedback! Goed om te weten is dat er 1500gr rauw mager gehakt wordt gebruikt om 1000gr kant-en-klaar te maken. Je moet dan dus ook 1/3 minder pakken. Dus bereid je normaal 150gr gehakt in de pan, dan pak je 100gr van dit kant-en-klaar gehakt, wat dus ook scheelt in de kcal berekening. Vocht verdampt, eiwit en vet blijft achter :).
 
Dankje voor de feedback! Goed om te weten is dat er 1500gr rauw mager gehakt wordt gebruikt om 1000gr kant-en-klaar te maken. Je moet dan dus ook 1/3 minder pakken. Dus bereid je normaal 150gr gehakt in de pan, dan pak je 100gr van dit kant-en-klaar gehakt, wat dus ook scheelt in de kcal berekening. Vocht verdampt, eiwit en vet blijft achter :).
Ik snap niet helemaal hoe er 33% vocht verdampt?

Is dat normaal? Bij gehakt van de ah zit er 2%. Kan me niet voorstellen dat er dan nog steeds zoveel vocht verdampt zeker als vet wel achterblijft
 
Back
Naar boven