XXL Nutrition

Lunges pijn bij bekken

Bezoekers in dit topic

zijn waarschijnlijk kopieën van kopieën van iets dat in eerste instantie al niet klopte, zoals de verhalen uit de bijbel.
Bizarre vergelijking weer!

Laat de Schrift toch eens met rust, tenzij je religie, taal of bijbelwetenschap aan het bedrijven bent.
 
Leg eens uit, dit is zomaar een opmerking in het luchtledige.

Jij bent zogenaamd dierenarts en weet niet eens hoe spieren werken. Bovendien heb je niet eens spieren.
Aan jou iets uitleggen heeft 0,0 zin met die plaat voor je kop dus daar steek ik al lang geen moeite meer in, zeker niet meer na jouw andere rare statements zoals dat vrouwen niet zouden moeten trainen en dat eaa's altijd dierlijk zijn :clown:

En ik ben geen dierenarts? :emo:
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Daarnaast lijken lunges me een van de minst effectieve oefeningen voor hypertrofie. En als je dan ook nog een blessure oploopt lijkt me maar 1 conclusie mogelijk.
Meneer ontkent biomechanica :roflol:
 
Meneer ontkent biomechanica :roflol:
Leg jij dan eens uit hoe je met relatief zeer lichte gewichten een hele keten van relatief zeer sterke spieren kan ontwikkelen. (Deze meneer heeft functionele morfologie gestudeerd.)
 
Leg jij dan eens uit hoe je met relatief zeer lichte gewichten een hele keten van relatief zeer sterke spieren kan ontwikkelen.
Wie heeft het over lichte gewichten?
En er zijn meerdere factoren dan alleen gewicht om een bepaalde soort stimulus te creëren hè
 
Leg jij dan eens uit hoe je met relatief zeer lichte gewichten
Lunges hoef je niet "licht" te doen.
een hele keten van relatief zeer sterke spieren kan ontwikkelen.
Hypertrofie veroorzaakt je door dicht bij failure te trainen. Dit kan zowel met lichte als met zware gewichten.
IMG_20221122_154436.jpg

(Deze meneer heeft functionele morfologie gestudeerd.)
Haha.
 
Lunges hoef je niet "licht" te doen.

Hypertrofie veroorzaakt je door dicht bij failure te trainen. Dit kan zowel met lichte als met zware gewichten.