XXL Nutrition

Lunges pijn bij bekken

Bezoekers in dit topic

zijn waarschijnlijk kopieën van kopieën van iets dat in eerste instantie al niet klopte, zoals de verhalen uit de bijbel.
Bizarre vergelijking weer!

Laat de Schrift toch eens met rust, tenzij je religie, taal of bijbelwetenschap aan het bedrijven bent.
 
Leg eens uit, dit is zomaar een opmerking in het luchtledige.

Jij bent zogenaamd dierenarts en weet niet eens hoe spieren werken. Bovendien heb je niet eens spieren.
Aan jou iets uitleggen heeft 0,0 zin met die plaat voor je kop dus daar steek ik al lang geen moeite meer in, zeker niet meer na jouw andere rare statements zoals dat vrouwen niet zouden moeten trainen en dat eaa's altijd dierlijk zijn :clown:

En ik ben geen dierenarts? :emo:
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Daarnaast lijken lunges me een van de minst effectieve oefeningen voor hypertrofie. En als je dan ook nog een blessure oploopt lijkt me maar 1 conclusie mogelijk.
Meneer ontkent biomechanica :roflol:
 
Meneer ontkent biomechanica :roflol:
Leg jij dan eens uit hoe je met relatief zeer lichte gewichten een hele keten van relatief zeer sterke spieren kan ontwikkelen. (Deze meneer heeft functionele morfologie gestudeerd.)
 
Leg jij dan eens uit hoe je met relatief zeer lichte gewichten een hele keten van relatief zeer sterke spieren kan ontwikkelen.
Wie heeft het over lichte gewichten?
En er zijn meerdere factoren dan alleen gewicht om een bepaalde soort stimulus te creëren hè
 
Leg jij dan eens uit hoe je met relatief zeer lichte gewichten
Lunges hoef je niet "licht" te doen.
een hele keten van relatief zeer sterke spieren kan ontwikkelen.
Hypertrofie veroorzaakt je door dicht bij failure te trainen. Dit kan zowel met lichte als met zware gewichten.
IMG_20221122_154436.jpg

(Deze meneer heeft functionele morfologie gestudeerd.)
Haha.
 
Lunges hoef je niet "licht" te doen.

Hypertrofie veroorzaakt je door dicht bij failure te trainen. Dit kan zowel met lichte als met zware gewichten.
Bekijk bijlage 572497

Haha.
Schoenfeld is een charlatan.
 
Wie heeft het over lichte gewichten?
En er zijn meerdere factoren dan alleen gewicht om een bepaalde soort stimulus te creëren hè
Daarom zijn er ook zoveel mensen die indrukwekkende spiermassa opbouwen in de sportschool.
 
Dat is weer een hele andere vraag, deze kaarten zeggen niets en zijn waarschijnlijk kopieën van kopieën van iets dat in eerste instantie al niet klopte, zoals de verhalen uit de bijbel.

Daarnaast  lijken lunges me een van de minst effectieve oefeningen voor hypertrofie. En als je dan ook nog een blessure oploopt lijkt me maar 1 conclusie mogelijk.
Lijken klinkt als een mening, onderbouw je mening eerst eens met bewijs.
 
Lijken klinkt als een mening, onderbouw je mening eerst eens met bewijs.
Kom zelf maar met het bewijs dat je van lunges hypertrofie krijgt van enige betekenis. Bodybuilding zou dan wel heel makkelijk zijn
 
Kom zelf maar met het bewijs dat je van lunges hypertrofie krijgt van enige betekenis. Bodybuilding zou dan wel heel makkelijk zijn
Ik hoef niks te bewijzen, jij bent de gene die zegt dat ze niks doen. Dus kom maar op met het bewijs we wachten allemaal in spanning.
 
Ik hoef niks te bewijzen, jij bent de gene die zegt dat ze niks doen. Dus kom maar op met het bewijs we wachten allemaal in spanning.
Ik stel dat ze weinig doen en ik legde daarnet ook uit waarom ik dat denk.
 
Lunges is geen hoofdoefening maar kan onderdeel zijn van je beentraining.
 
Een beetje een “ik vind dat ik 10% vet ben” gevalletje dit :roflol:
 
Back
Naar boven