Fitness Seller

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Bezoekers in dit topic

Voor het nieuwe jaar zitten we vast wel op de 100k dode russen. Het gaat de goede kant op en zou wel een mooi kerstcadeautje zijn.

1669242695885.png


Dat kan natuurlijk ook niet anders als je je soldaten zo het slachtveld in stuurt met helmpies uit 1940

1669243579326.png
 
Laatst bewerkt:
Voor het nieuwe jaar zitten we vast wel op de 100k dode russen. Het gaat de goede kant op en zou wel een mooi kerstcadeautje zijn.

Bekijk bijlage 572562

Dat kan natuurlijk ook niet anders als je je soldaten zo het slachtveld in stuurt met helmpies uit 1940

Bekijk bijlage 572563
De Kyiv Independent obv gegevens door het Oekraïnse leger: ik twijfel wat aan de onafhankelijkheid...

Er komt straks heus nog wel iemand vertellen in dit topic dat dit een briljante move is van Poetin.
 
Dit alles is een briljante move van de Republikeinen om Trump weer aan de macht te krijgen.
 
Is wat er nu gebeurt ook geen slimme zet van Putin dan? Hij heeft alle tijd van de wereld.

Elektriciteit en water wegnemen van ze, wachten op een de winter, z’n leger verder mobiliseren en na de winter weer vol d’r op.
 
Is wat er nu gebeurt ook geen slimme zet van Putin dan? Hij heeft alle tijd van de wereld.

Elektriciteit en water wegnemen van ze, wachten op een de winter, z’n leger verder mobiliseren en na de winter weer vol d’r op.
De haat tegen hem is nog nooit zo groot geweest en Oekraïne zal nooit instemmen met het afgeven van gebieden.
Als putin dat nou ook eens in zou zien kan de oorlog snel over zijn. Nu krijgt Oekraïne gewoon steeds meer militaire steun en is straks het eindresultaat dat putin een land naast zich heeft met een sterk leger.

Dit is gewoon nooit te winnen voor poetin, kwestie van tijd.

En een oorlog proberen te winnen door burgerdoelen aan te vallen is weer een teken van hoe zwak en onmenselijk hij eigenlijk is.
 
Laatst bewerkt:
De haat tegen hem is nog nooit zo groot geweest en Oekraïne zal nooit instemmen met het afgeven van gebieden.
Als putin dat nou ook eens in zou zien kan de oorlog snel over zijn. Nu krijgt Oekraïne gewoon steeds meer militaire steun en is straks het eindresultaat dat putin een land naast zich heeft met een sterk leger.

Dit is gewoon nooit te winnen voor poetin, kwestie van tijd.

En een oorlog proberen te winnen door burgerdoelen aan te vallen is weer een teken van hoe zwak en onmenselijk eigenlijk is.
Kijk jij samen met RonnReeves naar het journaal?
 
Kijk jij samen met RonnReeves naar het journaal?
Toch heeft Steelpan wel een punt: met het aanvallen van de energievoorzieningen wordt de steun voor Oekraïne alleen maar groter. Het wordt wel een uitputtingsslag, want van steun alleen krijg je het niet warm en dat kan ook impact hebben op de moraal.

Dan vraag ik me wel af waarmee en met wie Poetin dan precies wil aanvallen na de winter: nu al is hij afhankelijk van dienstplichtigen, reservisten en gedetineerden.
 
Dit alles is een briljante move van de Republikeinen om Trump weer aan de macht te krijgen.
De Republikeinen willen niet noodzakelijk Trump aan de macht na de Midterms. Hij heeft nu al 2 verkiezingen op rij niet (overtuigend) gewonnen.

Ik denk veeleer dat waar wij ons drukmaken over tactiek dat Poetin strategisch denkt: door het rekken van de oorlog in Oekraïne en de oplopende energieprijzen zullen Amerikanen vatbaarder zijn voor Trump en Trump-achtige kandidaten en Trump is voor een KGB-er makkelijk te bewerken.

En, meer serieus, nu alles duurder wordt zullen mensen in Europa en de VS zich drukker maken om hun eigen portemonnee en warmte en kan de internationale steun voor Oekraïne afbrokkelen. Geen idee of dat een strategie is of een bijkomend gevolg.
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Als alle stroomvoorziening plat ligt is dat inderdaad niet fijn, maar wat moeten ze er tegen doen, land opgeven zal ze niet ineens stroom geven.
Gewoon doorgaan met gebieden terug innemen en hopen dat ze een keer wat langeafstands spul gaan krijgen om eens wat beter de russen te kunnen raken op plekken waar ze nu niet bij kunnen.
 
Toch heeft Steelpan wel een punt: met het aanvallen van de energievoorzieningen wordt de steun voor Oekraïne alleen maar groter. Het wordt wel een uitputtingsslag, want van steun alleen krijg je het niet warm en dat kan ook impact hebben op de moraal.

Dan vraag ik me wel af waarmee en met wie Poetin dan precies wil aanvallen na de winter: nu al is hij afhankelijk van dienstplichtigen, reservisten en gedetineerden.
De steun wordt groter? Wanneer het kouder wordt en Europeanen het ook koud gaan krijgen wordt het echt niet groter. De weerstand tegen al die donaties wordt juist groter (vandaar dat er ook aangestuurd wordt op vrede vanuit de US: )

Hoe weten wij nou waar Putin van afhankelijk is? The Kyiv independent?:o
 
De steun wordt groter? Wanneer het kouder wordt en Europeanen het ook koud gaan krijgen wordt het echt niet groter. De weerstand tegen al die donaties wordt juist groter (vandaar dat er ook aangestuurd wordt op vrede vanuit de US: )

Hoe weten wij nou waar Putin van afhankelijk is? The Kyiv independent?:o
Je zegt ongeveer hetzelfde als ik, maar herinner jij je dat aangespoelde jongetje, dat eigenlijk verdronk omdat met zijn leven werd gegokt door hem vanuit een veilig land naar een rijker land te smokkelen?

Dat deed het sentiment over de opvanf van Syriërs enorm kantelen. Straks zijn het blanke blonde kindjes met blauwe handen. Dat gaat wel werken, al helemaal in Den Haag.
 
De steun wordt groter? Wanneer het kouder wordt en Europeanen het ook koud gaan krijgen wordt het echt niet groter. De weerstand tegen al die donaties wordt juist groter (vandaar dat er ook aangestuurd wordt op vrede vanuit de US: )

Hoe weten wij nou waar Putin van afhankelijk is? The Kyiv independent?:o
De US Defence website misschien wel.


of deze steun


of


of

 
Laatst bewerkt:
zullen Amerikanen vatbaarder zijn voor Trump en Trump-achtige kandidaten en Trump is voor een KGB-er makkelijk te bewerken.
Je hebt gemist dat de Russian Collusion een hetze bleek te zijn?
 
Je hebt gemist dat de Russian Collusion een hetze bleek te zijn?
Nee, dat heb ik niet gemist, dat is ook niet wat ik bedoelde.

De banden van de Biden-familie met de Oekraïne blijken "nu ineens" wel te kloppen.
 
4 maanden zonder stroom, water en amper voedsel. Kben benieuwd hoelang de Oekies dit volhouden voordat ze toch maar aan de tafel gaan zitten om vrede te onderhandelen.
 
Nee, dat heb ik niet gemist, dat is ook niet wat ik bedoelde.

De banden van de Biden-familie met de Oekraïne blijken "nu ineens" wel te kloppen.
Volgens wie klopt het nu wel 'ineens'?

Die hele link tussen kinderen van top Democraten (Biden, Pelosi) en baantjes bij Burisma is aardig toegangelijke informatie.
 
Je zegt ongeveer hetzelfde als ik, maar herinner jij je dat aangespoelde jongetje, dat eigenlijk verdronk omdat met zijn leven werd gegokt door hem vanuit een veilig land naar een rijker land te smokkelen?

Dat deed het sentiment over de opvanf van Syriërs enorm kantelen. Straks zijn het blanke blonde kindjes met blauwe handen. Dat gaat wel werken, al helemaal in Den Haag.
Dat werkt nu ook al veel minder dan eerst? Toen hadden we het financieel ook beter, nu is het een heel ander verhaal. Reken maar dat iedereen voor zichzelf gaat kiezen.

De US Defence website misschien wel.


of


of

Nog wel ja, ik bedoel weerstand van het volk.
 
Back
Naar boven