XXL Nutrition

Androgel naar Sustanon 250 (2 bezoekers)

Is TS na een paar maanden TRT nog steeds een mongooltje?

  • Ja

    Stemmen: 9 81,8%
  • Nee

    Stemmen: 2 18,2%

  • Totaal stemmers
    11

Bezoekers in dit topic

3 pompjes is ook ~ 60mg ipv ~40mg bij twee pompjes die je waarschijnlijk eerder had.
Ja heerlijk man. Libido is up like a horse en de energie is goed. Toch wil ik weer een injectie. Een single ester. Is veel makkelijker. Maar ja … ik zie wel met de arts.
 
Ja heerlijk man. Libido is up like a horse en de energie is goed. Toch wil ik weer een injectie. Een single ester. Is veel makkelijker. Maar ja … ik zie wel met de arts.
Rupsje nooit genoeg :)
 
Beste leden,

Een update.

Zit sinds ik van Sustanon250 af ben op Androgel.

1ste 6 weken was goed, levels niet gechecked. Werd om 06.00 automatisch uitgerust wakker (slaap om 23.00), libido was geil en trainen goed.

Ik gebruik 2 pompjes ochtend, 1 pompje s’avonds. Beide keren laat ik het een uur intrekken voordat ik kleren aandoe.

Probleem is nu waar ik echt bang voor was: hitte. Ik heb sinds kleins af aan al problemen hiermee. Te snel warm enzo. Dus die gel zweet ik eruit. Het is niet normaal + gevaarlijk (vooral met mensen/kids om je heen). Hormonaal voel ik het, ik word nu weer sneller moe, libido half half en trainen gaat wel.

Wat the fuck man.

Mijn vraag: wat kan ik doen? Dinsdag afspraak uroloog. Ik heb bloed geprikt voor lh / shbg/ test/ vrije test ..

Lh is onder <0.1
Shbg 15
Test -volgt nog
Vrije test -volgt nog

De dokter raadde vorige keer Nebido aan. Maar omdat ik slechte ervaring heb met sustanon250 ben ik bang voor lange shots …

Iemand?
 
Wat the fuck man.
Mijn vraag: wat kan ik doen? Dinsdag afspraak uroloog. Ik heb bloed geprikt voor lh / shbg/ test/ vrije test ..
Lh is onder <0.1
Shbg 15
Test -volgt nog
Vrije test -volgt nog
De dokter raadde vorige keer Nebido aan. Maar omdat ik slechte ervaring heb met sustanon250 ben ik bang voor lange shots …

Iemand?
Lees je topic eens geheel door vanaf het begin af aan weer.
Als je tekort lijkt te komen op 250mg Sust Elke 2 weken, zou ik echt aandringen op E10D en dan de 1ml verdelen. Het rare is dat je ook veel Androgel hebt gekregen. Daar zal ook een reden voor zijn geweest.
 
Lees je topic eens geheel door vanaf het begin af aan weer.
Als je tekort lijkt te komen op 250mg Sust Elke 2 weken, zou ik echt aandringen op E10D en dan de 1ml verdelen. Het rare is dat je ook veel Androgel hebt gekregen. Daar zal ook een reden voor zijn geweest.
Ik wil wel sust elke 10 dagen maar de arts weigert. Dan om de 5 dagen halve ml.

Waarom vind je 3 pompjes teveel?
 
test uitslagen op androgel:

foto uploaden forum

3 pompjes per dag … een lid hier had gezegd dat binnenkant biceps beter absorbeert … ik volgde zijn advies op.

Androgel geeft beter resultaten dan Sustanon 11,53 (op 9e dag van injectie bloed geprikt).
 
Vrij test is veels te hoog. Ik hoop dat hij daar niet moeilijk over gaat doen morgen
 
Dus degene die zeggen dat gels niks voorstellen …. Levende bewijs.

Al dat gezweet is facking irritant
 
Je moet dat niet op je ballen smeren. Smeer het op de voorkant van de schouders of binnenkant van je biceps. Indien je een uur later gaat zweten, is dat al door je huid opgenomen. Ballengel? Dat is weer internet prietpraat.
Advies toegepast, heel erg effectief. Thnx
 
Je moet dat niet op je ballen smeren. Smeer het op de voorkant van de schouders of binnenkant van je biceps. Indien je een uur later gaat zweten, is dat al door je huid opgenomen. Ballengel? Dat is weer internet prietpraat.
Met ballengel bedoelt hij denk ik de compound Cream ipv Androgel. Zie je wel vaker doorkomen laatste tijd.
Of het echt voor de ballen is bedoelt laat ik in het midden..
Testosterone-Cream.jpg
 

Overige toedieningsinstructies bij de gels​

  • Niet aanbrengen op de geslachtsdelen.
  • Ten minste 2 uur (Testavan, Tostran) of 1 uur (Androgel) na het aanbrengen niet baden of douchen.
  • Om testosteronoverdracht naar anderen te voorkomen: handen wassen met water en zeep na aanbrengen, behandelde zones met kleding bedekken nadat de gel is opgedroogd (na 3–5 min) en een douche nemen voorafgaand aan lichamelijk contact.
  • Vermijd het gebruik van bodylotion en zonnebrandproducten op de aanbrengplaats op het moment van en net na aanbrengen van de gel.
 

Overige toedieningsinstructies bij de gels​

  • Niet aanbrengen op de geslachtsdelen.
  • Ten minste 2 uur (Testavan, Tostran) of 1 uur (Androgel) na het aanbrengen niet baden of douchen.
  • Om testosteronoverdracht naar anderen te voorkomen: handen wassen met water en zeep na aanbrengen, behandelde zones met kleding bedekken nadat de gel is opgedroogd (na 3–5 min) en een douche nemen voorafgaand aan lichamelijk contact.
  • Vermijd het gebruik van bodylotion en zonnebrandproducten op de aanbrengplaats op het moment van en net na aanbrengen van de gel.
Is de Gel en Cream dan hetzelfde? Want ik dacht dat het om 2 verschillende producten ging.

/Edit: https://www.victorymenshealth.com/testosterone-cream-for-your-testicles/#:~:text=When prescribed in a cream,harmful for scrotal skin health.

When prescribed in a cream form with the appropriate base compound, transdermal testosterone can be applied to the scrotum. Scrotal skin is thin and has high steroid permeability. It is extremely important to avoid using a cream or gel with alcohol as alcohol is harmful for scrotal skin health.
 
Met ballengel bedoelt hij denk ik de compound Cream ipv Androgel. Zie je wel vaker doorkomen laatste tijd.
Of het echt voor de ballen is bedoelt laat ik in het midden..
Testosterone-Cream.jpg
Dit is een creme, geen GEL, En ja, dit wordt op je scrotum aangebracht. Veel mensen zijn er lovend over.
 
Is de Gel en Cream dan hetzelfde? Want ik dacht dat het om 2 verschillende producten ging.

/Edit: https://www.victorymenshealth.com/testosterone-cream-for-your-testicles/#:~:text=When prescribed in a cream,harmful for scrotal skin health.

When prescribed in a cream form with the appropriate base compound, transdermal testosterone can be applied to the scrotum. Scrotal skin is thin and has high steroid permeability. It is extremely important to avoid using a cream or gel with alcohol as alcohol is harmful for scrotal skin health.
Volgens mij komt dat niet uit NL apotheek ?
 
Met ballengel bedoelt hij denk ik de compound Cream ipv Androgel. Zie je wel vaker doorkomen laatste tijd.
Of het echt voor de ballen is bedoelt laat ik in het midden..
Testosterone-Cream.jpg
Ja deze

Dit is heel erg goed ontvangen.
 
Back
Naar boven