XXL Nutrition

Supplementen en vakantie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

RonD

Novice
Lid geworden
9 jan 2014
Berichten
10
Waardering
6
Lengte
1m85
Massa
86kg
Als je op vakantie gaat en je hebt niet de mogelijkheden potten supplementen mee te nemen, hoe doen jullie dat?

Eiwitten binnenkrijgen lukt nog wel, maar hoe onderhoud je bijvoorbeeld je creatine inname? Het is misschien niet zo handig om een boterhamzakje met creatine in je handbagage mee te nemen ;-)
Verplichte pauze? Iets anders?

Ben benieuwd!
 
Waar ga je naartoe?
Hoelang?

Waarom kun jij geen potten meenemen en andere mensen wel ?
 
Waar ga je naartoe?
Hoelang?

Waarom kun jij geen potten meenemen en andere mensen wel ?

Voor werk vaak naar verschillende plekken, duur varieert van 4 dagen tot max 2 weken. Over het algemeen Africa, Antillen, iig verre bestemmingen

Potten niet omdat ik alleen handbagage meeheb en geen koffer(s). Dan zou het geen probleem zijn.
 
2 weken zonder creatine is niet erg. ook kun je caps nemen, of potje meenemen met 70 gram. (kun je gewoon bij apotheek kopen)
 
Kun je dan niet een beetje in tuppeware bakjes doen.
Met wit poeder zou ik sowieso voorzichtig zijn. Voor je het weet mis je jouw vlucht vanwege een misverstand. Origine verpakking nooit een probleem.
 
2 weken zonder creatine is niet erg. ook kun je caps nemen, of potje meenemen met 70 gram. (kun je gewoon bij apotheek kopen)
Oh, die potjes, dat wist ik niet. Ik gaat ff zoeken, tnx
 
Kun je dan niet een beetje in tuppeware bakjes doen.
Met wit poeder zou ik sowieso voorzichtig zijn. Voor je het weet mis je jouw vlucht vanwege een misverstand. Origine verpakking nooit een probleem.
Ja die misverstanden wil ik inderdaad graag voorkomen haha
 
Alles mixen en een cocktail meenemen :);)
 
Niks meenemen. Je kunt prima overleven zonder supplementen.
 
Kijk gewoon of ze whey verkopen in de lokale supermarkt daar
 
Ik maak al jaren ziplock zakjes met alle poeders wanneer ik vlieg. Oats, creatine, whey en zakje met vitaminepillen. Voor 2 weken is dat niet zo veel in de koffer. En als je zorgen maakt omdat het buiten europa is doe je om de zakjes in één zak met daar het label van het product opgeplakt.
 
als je moeite heb met bijv creatine meenemen ivm poeder/pillen, kijk eens naar DY nutrition creatine Complex. Makkelijke kleine sachets om mee te nemen ;)
 
Back
Naar boven