XXL Nutrition

Trainingslog PartyMarty (2 bezoekers)

Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?


  • Totaal stemmers
    37

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Dan vind ik die mp nog indrukwekkender :D . Voor pp ligt het er ook net aan hoeveel drive je wil gebruiken. Heb je speciaal op press getraind?
Nee helemaal niet. Mijn schouders zijn altijd vrij sterk geweest. Maat van me die echt al 8 jaar crossfit doet en enorm veel getraind heeft op wall handstand push-ups vernietig ik ook compleet in die oefening. Ik kan die met een paar weekjes wat oefenen makkelijk 12-15. Ook als ik 10kg zwaarder ben kan ik die easy meer dan 8.

TL;DR
Die oefeningen liggen me gewoon erg goed :)
 
De tren was een fopje inderdaad.
Ga voor 420 test-bold.

Vanochtend ook al meteen een of andere rare onderhuidse bult gefixt :roflol:

Meen je niet man.

Ik zag de foto's van je van de meet, wat moet jij met gear?? Wat denk je te gaan bereiken met die fluttrainingen en poep voeding van je?? Als je er beter uit wilt zien dan koop eens fatsoenlijke kleding en doe wat aan die kop van je....
 
Meen je niet man.

Ik zag de foto's van je van de meet, wat moet jij met gear?? Wat denk je te gaan bereiken met die fluttrainingen en poep voeding van je?? Als je er beter uit wilt zien dan koop eens fatsoenlijke kleding en doe wat aan die kop van je....
Ik houd van eerlijkheid en die kan je niet ontzegd worden. :thumb:
 
Als je er beter uit wilt zien dan koop eens fatsoenlijke kleding en doe wat aan die kop van je....
Nooit gezegd dat mijn doel is om er beter uit te zien ;)
Gezondheid / prestaties doe ik het voor, m'n looks boeien me echt geen hol eigenlijk.
1 voordeel wel; heb wel ondertussen iets aan m'n kop gedaan. M'n kop op 3mm geschoren :)

Dusja wat moet ik met gear? Prestaties verhogen en lol maken.
Niet iedereen heeft het doel om praktisch vierkant te worden, ik in ieder geval niet.
 
Ik las de post van Camelus vooral als een welgemeend advies om (nog) niet te gaan kuren.
Niet iedereen heeft het doel om praktisch vierkant te worden, ik in ieder geval niet.
Dat was wel een mooie logtitel geweest:
'van rondje naar vierkantje'. :D
 
Gezondheid doe ik het voor

45o8w9.jpg
 
Meen je niet man.

Ik zag de foto's van je van de meet, wat moet jij met gear?? Wat denk je te gaan bereiken met die fluttrainingen en poep voeding van je?? Als je er beter uit wilt zien dan koop eens fatsoenlijke kleding en doe wat aan die kop van je....
Bedankt.
 
Nooit gezegd dat mijn doel is om er beter uit te zien ;)
Gezondheid / prestaties doe ik het voor, m'n looks boeien me echt geen hol eigenlijk.
1 voordeel wel; heb wel ondertussen iets aan m'n kop gedaan. M'n kop op 3mm geschoren :)

Dusja wat moet ik met gear? Prestaties verhogen en lol maken.
Niet iedereen heeft het doel om praktisch vierkant te worden, ik in ieder geval niet.

Wat een bullshit. Alsof jij niet hoopt dat je er beter uit gaat zien door de gear. En gezondheid, wat?? Ik zie de lol er niet van in om gear te gebruiken wanneer het geen resultaat gaat geven..
 
Wat een bullshit. Alsof jij niet hoopt dat je er beter uit gaat zien door de gear. En gezondheid, wat?? Ik zie de lol er niet van in om gear te gebruiken wanneer het geen resultaat gaat geven..
Maar resultaat kan ook zijn dat je zoals bij crossfit sneller achterstevoren koprollend een trap op kunt komen he. Dat 't een achterlijke sport is en Marty bij lange na niet klaar is om te kuren snappen we allemaal, hij ook.
 
Maar resultaat kan ook zijn dat je zoals bij crossfit sneller achterstevoren koprollend een trap op kunt komen he. Dat 't een achterlijke sport is en Marty bij lange na niet klaar is om te kuren snappen we allemaal, hij ook.
Ja goed, maar als je dan toch gaat kuren dan kan je minstens proberen om er de vruchten van af te plukken. Dan hoeft hij misschien een keer niet zijn portemonnee te trekken wanneer hij zijn kwakkie wilt dumpen.
 
Ja goed, maar als je dan toch gaat kuren dan kan je minstens proberen om er de vruchten van af te plukken. Dan hoeft hij misschien een keer niet zijn portemonnee te trekken wanneer hij zijn kwakkie wilt dumpen.
Hahahaha. Jij bent vast veel tekort gekomen in je jeugd :roflol:

Man man man, wat moet het kut zijn om deel uit te maken van jouw privé omgeving.
 
De waarheid is hard, je bent gewoon een debiel als je met deze insteek bijna een gram gaat wegduwen:roflol:
 
Er is natuurlijk een verschil met iemand op zn hart drukken om niet te gaan kuren en dat dit op dit moment nog niet verstandig is (was zelf ook totaal niet mijn keuze geweest als ik Partymarty was), of iemand persoonlijk afbranden op zaken die er niet toe doen. Portomennee trekken om kwakkie kwijt te kunnen, kleding, zn kop?? die hebben daar vrij weinig mee te maken, dus kan begrijpen dat dat als onnodig kwetsend wordt opgevat..
 
Meen je niet man.

Ik zag de foto's van je van de meet, wat moet jij met gear?? Wat denk je te gaan bereiken met die fluttrainingen en poep voeding van je?? Als je er beter uit wilt zien dan koop eens fatsoenlijke kleding en doe wat aan die kop van je....
Welkom terug :roflol:
 
Wat een bullshit. Alsof jij niet hoopt dat je er beter uit gaat zien door de gear. En gezondheid, wat?? Ik zie de lol er niet van in om gear te gebruiken wanneer het geen resultaat gaat geven..
 
Hahahaha. Jij bent vast veel tekort gekomen in je jeugd :roflol:

Man man man, wat moet het kut zijn om deel uit te maken van jouw privé omgeving.

Leg eens uit hoe jouw aanname ook maar iets te maken heeft met mijn boodschap aan jou?

En gaan we het serieus hebben over tekortkomingen?? Bro, jij bent al zo ver heen dat je jezelf erbij neergelegd hebt :roflol:
 
Er is natuurlijk een verschil met iemand op zn hart drukken om niet te gaan kuren en dat dit op dit moment nog niet verstandig is (was zelf ook totaal niet mijn keuze geweest als ik Partymarty was), of iemand persoonlijk afbranden op zaken die er niet toe doen. Portomennee trekken om kwakkie kwijt te kunnen, kleding, zn kop?? die hebben daar vrij weinig mee te maken, dus kan begrijpen dat dat als onnodig kwetsend wordt opgevat..

Ik zie hem continue slijmen bij Gremlin.
Met zo'n onverzorgde vertoning kan je nooit wat fixen..dan kan je huilie huilie gaan doen of je doet wat aan jezelf. Ik zit hier niet om vriendjes te maken of rekening te houden met tere zieletjes. Ik zeg wat ik denk en als je daar niet tegen kan dan is dat zielig voor je.
 
Ik zie hem continue slijmen bij Gremlin.
Met zo'n onverzorgde vertoning kan je nooit wat fixen..dan kan je huilie huilie gaan doen of je doet wat aan jezelf. Ik zit hier niet om vriendjes te maken of rekening te houden met tere zieletjes. Ik zeg wat ik denk en als je daar niet tegen kan dan is dat zielig voor je.
Heb al 7 jaar een vriendin, ben helemaal niet op zoek :p
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven