XXL Nutrition

WK 2022 Qatar topic (1 bezoeker)

Wie pakt de beker?(3 stemmen mogen)


  • Totaal stemmers
    35
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Waarom de ambtenaren, die voeren het beleid slechts uit?
Ja, dus? Kvind dit altijd zo'n dooddoenend kansloos excuus.
"Ik deed slechts mijn werk. Ik moest dit doen. Ik voerde slechts bevelen uit. Het moest van mijn baas. Bla bla"

Als je als volwassen mens taken uitvoert waar je niet achter staat, dan ga je iets anders doen. Anders ben je geen knip voor de neus waard en gewoon medeplichtig.
 
Iedereen die relt na, of voor, een voetbalwedstrijd is een lul, besneden of niet, laten we het niet onnodig moeilijk maken.
Ja, maar dat is niet het punt. Het zijn vrijwel altijd Marokkannen die in Europese steden gaan rellen nadat hun thuisploeg heeft gespeeld.

Je ziet ze dit niet doen in Marokko. Het is pure minachting en haat tegen de landen waarin ze verblijven en alle vruchten plukken.

De enige oplossing is keihard ingrijpen. Schieten met rubber. Oppakken en deporteren.
 
Ja, maar dat is niet het punt. Het zijn vrijwel altijd Marokkannen die in Europese steden gaan rellen nadat hun thuisploeg heeft gespeeld.

Je ziet ze dit niet doen in Marokko. Het is pure minachting en haat tegen de landen waarin ze verblijven en alle vruchten plukken.

De enige oplossing is keihard ingrijpen. Schieten met rubber. Oppakken en deporteren.
Ik zal die relschoppers niet missen.
 
Andere tijden sport met wk 2010. Wat worden we oude lullen, dit voelt als 5 jaar geleden.
 
Hey wtf.

Waarom is Muslera niet meer eerste keepert bij Uruguay? Wat een schande. Zit gewoon op de bank
 
Als we echt een statement hadden willen maken in Qatar, dan hadden we een bepaalde oudkeeper van Ado opgesteld.


Voor wie het niet kent
 
Denken jullie dat Nederland morgen tegen Qatar een kans maakt?
 
Ik zou Noppert in de spits zetten tegen Qatar. Ze schijnen kwetsbaar te zijn in de lucht
 

Nu ik hier en daar lees dat het niks met Marokkanen te maken heeft en Nederland ook veel hooligans heeft ben ik er niet gerust op. Wist niet dat die clowns met wortels op hun kop de polonaise enkel als afleidingsmanoeuvre gebruiken om daarna auto's in de fik te gaan zetten.
Ik hoop echt dat het vanavond rustig blijft in onze steden als Nederland heeft gespeeld. Ik hou mijn hart vast.
 
Iedereen die relt na, of voor, een voetbalwedstrijd is een lul, besneden of niet, laten we het niet onnodig moeilijk maken.

Er zijn vast ook vrouwen die rellen. We mogen niemand uitsluiten. Kutten zijn dat, hoofddoekje of winterpeen op de kop doet er niet toe.
 
Nou denk ik niet dat er veel Qatari in Nederland wonen, maar hebben jullie eigenlijk auto's van Ghanezen in brand gestoken na Nederland - Ghana ?
In Antwerpen ken ik ook geen Canadezen kon dus niks doen.. :mad:
 
Nou denk ik niet dat er veel Qatari in Nederland wonen, maar hebben jullie eigenlijk auto's van Ghanezen in brand gestoken na Nederland - Ghana ?
In Antwerpen ken ik ook geen Canadezen kon dus niks doen.. :mad:
Nederlanders steken momenteel Qatar in de hens.
 
Back
Naar boven