AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Iemand die een lekkere smaak whey weet hoor de combinatie met Cream of rice + chocolade 90%
Zonde om de whey door de COR te mengen. Die heeft al smaak van zichzelf.
 
Zonde om de whey door de COR te mengen. Die heeft al smaak van zichzelf.
Klopt. Heb rijst poeder (dus zonder smaak) en COR met smaak.

Wel een idee om de whey los van de COR te drinken inderdaad > meer vulling.
 
5741AA1D-47FC-4F9C-AA3D-66BFF7A20BFF.jpeg

Jullie groeien te snel (voor mij) :roflol: een paar jaar later had ik deze vacature met plezier willen vervullen
 
Waarschijnlijk een hele goede keuze om dat in-house te gaan doen.
 
Iemand al de logboek gebruikt van XXL Nutrition . lijken me echt niet zo handig.

Nee is echt kut, had het bij een bestelling meegepakt zodat ik aan de volgende goodie kwam. Hier mijn feedback van eerder uit dit topic:

Klein kritiekpuntje op het workout logbook: waren die pagina's gevuld met tips tussenin echt nodig? :o kan ze er ook niet tussenuit halen want zijn dubbelbedrukt
 
Kan je al een terugkoppeling geven?
moeten meer mensen testen bij ons hoorde ik, en er is uitvraag bij de klantenservice of er meer klachten zijn. moet er nog op terug komen helaas...

We hebben net de laatste batch getest van de Mayonaise in het magazijn. Ook met mensen hier die deze al jaren eten. Geven aan dat deze nieuwe GOED is. Dat is en nieuwere batch dan op jouw foto's. We gaan met de producent overleggen hoe er verschil ik kan zitten en dat we willen dat dit niet meer voorkomt
 
Laatst bewerkt:
moeten meer mensen testen bij ons hoorde ik, en er is uitvraag bij de klantenservice of er meer klachten zijn. moet er nog op terug komen helaas...

We hebben net de laatste batch getest van de Mayonaise in het magazijn. Ook met mensen hier die deze al jaren eten. Geven aan dat deze nieuwe GOED is. Dat is en nieuwere batch dan op jouw foto's. We gaan met de producent overleggen hoe er verschil ik kan zitten en dat we willen dat dit niet meer voorkomt
Ik gebruik de mayo al sinds dat hij te koop was in jullie webshop dagelijks. Ik weet 100% zeker dat hij steeds minder stevig is geworden. Sterker nog, als je soort van lucht in de fles laat komen en dus druk op de dop uitoefent spuit het er zelfs bijna uit. De smaak is niet echt veranderd (buiten 2 bestellingen van mij waar er een productiefout was), maar dit hebben jullie netjes opgelost.

Ik zou het echt fijn vinden als er naar gekeken kon worden. Een dikkere structuur als echt mayonaise vind ik zelf prettiger :)
 
Ik gebruik de mayo al sinds dat hij te koop was in jullie webshop dagelijks. Ik weet 100% zeker dat hij steeds minder stevig is geworden. Sterker nog, als je soort van lucht in de fles laat komen en dus druk op de dop uitoefent spuit het er zelfs bijna uit. De smaak is niet echt veranderd (buiten 2 bestellingen van mij waar er een productiefout was), maar dit hebben jullie netjes opgelost.

Ik zou het echt fijn vinden als er naar gekeken kon worden. Een dikkere structuur als echt mayonaise vind ik zelf prettiger :)
De nieuwste batch is helemaal zoals die zou moeten zijn, die hebben we getest. dat is een nieuwere dat die op de foto's die je stuurde. Blijkbaar was het productieproces toch niet helemaal onder controle
Plakken jullie zelf de stickers op die xxl flesjes of doet een machine dat?

Op mn gear zitten de stickers netter :p
We plakken zelf geen stickers, over welke flesjes gaat het?
 
De nieuwste batch is helemaal zoals die zou moeten zijn, die hebben we getest. dat is een nieuwere dat die op de foto's die je stuurde. Blijkbaar was het productieproces toch niet helemaal onder controle

We plakken zelf geen stickers, over welke flesjes gaat het?
Nou ik ben benieuwd. Eerst de 8 flessen opmaken van de oudere batch :p
 
Hey René, die video's van JayJay zijn echt leuk om te kijken. Ik zou echter wel eens echt achter de schermen willen kijken, in de fabriek waar het allemaal gemaakt wordt. Ik ben benieuwd hoe een onoplosbaar bijproduct als wei uiteindelijk een XXL poeder wordt wat lekker smaakt en goed oplosbaar is. Maar ik snap ook dat dit concurrentie-gevoelige info is :P Maar wie niet waagt wie niet wint.
 
Hey René, die video's van JayJay zijn echt leuk om te kijken. Ik zou echter wel eens echt achter de schermen willen kijken, in de fabriek waar het allemaal gemaakt wordt. Ik ben benieuwd hoe een onoplosbaar bijproduct als wei uiteindelijk een XXL poeder wordt wat lekker smaakt en goed oplosbaar is. Maar ik snap ook dat dit concurrentie-gevoelige info is :P Maar wie niet waagt wie niet wint.
 
Hey René, die video's van JayJay zijn echt leuk om te kijken. Ik zou echter wel eens echt achter de schermen willen kijken, in de fabriek waar het allemaal gemaakt wordt. Ik ben benieuwd hoe een onoplosbaar bijproduct als wei uiteindelijk een XXL poeder wordt wat lekker smaakt en goed oplosbaar is. Maar ik snap ook dat dit concurrentie-gevoelige info is :P Maar wie niet waagt wie niet wint.
Dat gaat helaas niet. We gaan in januari wel een rapportage maken in de hal waar alles gemengd en in de potten wordt afgevuld. Waar echt de wei gemaakt wordt dan moeten we naar VOLAC in Hoogeveen en dat wordt lastig denk ik.
 
René, ik heb zo'n cadeaukaart van decadeaukaart.nl
Volgens hun en jullie website kan ik die bij XXL inwisselen, alleen op jullie site krijg ik de melding ''we kunnen uw cadeaubon niet inwisselen''
Op de website van de cadeaukaart zelf zie ik wel saldo etc. Wat doe ik fout. :p
 
Back
Naar boven