XXL Nutrition

Terug naar de gym (maar twijfels vanwege corona) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dan kan je het nog steeds krijgen of overdragen op iemand anders.

Dat klopt, het vaccin wordt alleen verondersteld te voorkomen dat je ernstig ziek wordt.

Als ik me goed heb laten informeren, dan geldt voor 98,2% van diegenen die corona krijgen, dat ze er met een verkoudheid of griepje vanaf komen.
Met name "kwetsbaren" (ouderen en mensen met onderliggende gezondheidsproblematiek) vormen een risico-groep, de rest totaal niet.

Dat ontzettend bang zijn om ziek te worden of zelfs dood te gaan is eigenlijk een veel groter probleem.
Juist al dit soort stress ondermijnt je gezondheid, immuunsysteem en kwaliteit van je leven, psychisch, emotioneel en sociaal gezien.

M.a.w. Lééf gewoon en ga lekker naar de sportschool.
Buiten dat is het ook onmogelijk om elk risico in het leven buiten te sluiten, accepteer dat en berust er in.
 
harpep Ja dat is ook waar. Misschien ga ik het dan toch maar proberen.
 
Dan kan je het nog steeds krijgen of overdragen op iemand anders.

Dankjewel om een serieuze reactie te geven.
Ik hoor niet bij de zwakste groep, maar heb wel een medische achtergrond waar ik rekening mee moet houden en daarmee ook voorzichtig moet zijn.

ik bedoel dat je dus net zo makkelijk het rhinovirus kunt oplopen.
hoor je tot de groep die griepvaccin krijgt elk jaar ?
ik zou me er niet te druk om maken, omdat deze variant de mildste vorm is tot nu. Mensen op de IC zijn daar vaak niet door Covid, maar kunnen dit wel hebben opgelopen. Hun klachten qua medische achtergrond zijn erger, en misschien combi van.
 
hoor je tot de groep die griepvaccin krijgt elk jaar ?
Ik laat me jaarlijks vaccineren tegen griep en ik behoor tot de groep die zijn coronavaccin-uitnodiging iets vroeger krijgt dan de meeste mensen.
 
Zekere voor het onzekere nemen en lekker thuis blijven trainen jij
 
Ik ga ondertussen terug gewoon naar de gym.
 
Back
Naar boven