AndroidHealthClinic

Zoon van 13 gaat mee. Tips, adviezen en schema? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

NicoBontebal

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
23 mrt 2017
Berichten
256
Waardering
130
Lengte
1m87
Massa
115kg
Vetpercentage
17%
Hoi allemaal,

Ik sport 6 dagen per week en nu wil mijn zoon van 13 graag mee naar de fitness.
Het lijkt me niet verstandig hem met mijn schema mee te laten draaien. Ik doe een bro split over 6 dagen zware krachttraining.

Hij is nog lang niet uitgegroeid en vroeg me af of jullie nog tips en adviezen hebben voor hem en mij. Ik kan hem natuurlijk een uur op de cardio apparatuur zetten maar weet niet of hij dat leuk blijft vinden. Hij gaat 2x per week mee naar de fitness. Soms 3.

Ik hoor graag jullie tips en adviezen.
 
Hoi allemaal,

Ik sport 6 dagen per week en nu wil mijn zoon van 13 graag mee naar de fitness.
Het lijkt me niet verstandig hem met mijn schema mee te laten draaien. Ik doe een bro split over 6 dagen zware krachttraining.

Hij is nog lang niet uitgegroeid en vroeg me af of jullie nog tips en adviezen hebben voor hem en mij. Ik kan hem natuurlijk een uur op de cardio apparatuur zetten maar weet niet of hij dat leuk blijft vinden. Hij gaat 2x per week mee naar de fitness. Soms 3.

Ik hoor graag jullie tips en adviezen.
Hij kan gewoon kracht training doen, hij stopt niet met groeien in de lengte.
 
Laat hem gewoon wat machine oefeningen doen, kan niet veel aan mis gaan
Daarbij moet ik wel zeggen dat ik het bloedirritant vind als er een kind op een apparaat zit wat ik nodig heb maar goed :roflol:
Had het wel kunnen waarderen als m'n pa me de gym in had geschopt op m'n 13e aan de andere kant
 
Laat hem gewoon wat machine oefeningen doen, kan niet veel aan mis gaan
Daarbij moet ik wel zeggen dat ik het bloedirritant vind als er een kind op een apparaat zit wat ik nodig heb maar goed :roflol:
Had het wel kunnen waarderen als m'n pa me de gym in had geschopt op m'n 13e aan de andere kant
Dit dus. Op sommige tijden zie ik de laatste tijd bij ons echt tussen de 5 en 15 kleine kinderen lopen met hun ouders. Ouders lekker kletsen terwijl ze doen of ze trainen terwijl die blagen overal aan/op zitten en lopen te gillen.

Voor TS, laat 'm gewoon met jou mee doen. Als jij een bench press doet, laat 'm met 1 of 2 kg dumbells oefenen. Doe jij een legpress, laat 'm naast je body weight squats oefenen, dat soort shit
 
Geef hem een eenvoudige fullbody of upper lower?
 
Lekker kennis laten maken met KT op dit moment. Heb ook mijn twee dochters en oudste zoon op deze leeftijd erbij betrokken. Tweede zoon boeit het weinig en kleinste loopt nu al met lichte gewichten te klooien, maar met bijna 7j te jong. Ze kan al opdrukken en air-squats.
 
Back
Naar boven