AndroidHealthClinic

Test E 500 (kuurlog) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MDV20

Cool Novice
Lid geworden
12 jul 2022
Berichten
70
Waardering
44
Lengte
1m80
Massa
88kg
Vetpercentage
9%
Beste Forumleden,

Momenteel zit ik in week 5 van mijn 1e kuur, zie titel :) Ik wil via deze log graag mijn ervaring delen zodat anderen hier eventueel weer iets aan hebben. Win win :p
Ik train nu zo'n 6 jaren, waarvan 2 jaar erg serieus. Ik ben destijds gestart op 69 kilo, en weeg momenteel 83,5 kilo op 8% bf met een lengte van 180cm.
Deze meting is gedaan bij ons in de sportschool via een InBody meting. Ik heb er verschillende keren op gestaan en kom altijd uit rond de 8% bf.

Huidige stats
Leeftijd: 25
Gewicht: 83,5 KG
Lengte: 180 CM

Dieet
Onderstaand mijn huidige voedingsschema, dit zit zo'n 400Kcal boven mijn huidige behoefte. Ik train momenteel 6-7x per week, dit ga ik verlagen naar 5-6x per week, zodoende heeft mijn lichaam rust. Ik merk dat mijn lichaam altijd goed heeft gereageerd op deze frequentie van trainen.

Maaltijd 1KcalVetKhEw
Waternaar gelang
Havermout130 gr4869,176,718,2
Muesli25 g1042,5172,5
1 shake whey30 gr1161,71,824
3 wrap120 gr36966610,5
eieren3 stuks19213,2018,5
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Totaal126732,5161,573,7
Maaltijd 2KcalVetKhEw
Rijst100 gr / ongekookt3500,4202,5
Roer ei2 stuks1288,8012,5
1 shake whey30 gr1161,71,824
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Totaal59410,921,839
Maaltijd 3KcalVetKhEw
Havermout130 gr4869,176,718,2
Muesli25 g1042,5172,5
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Totaal59011,693,720,7
Maaltijd 4KcalVetKhEw
Rijst100 gr / ongekookt3500,4202,5
Rulgehackt (vega)100 gr1250,52,924
Groente250 gr80078
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Totaal5550,929,934,5
Maaltijd 5KcalVetKhEw
havermout130 gr4869,176,718,2
Muesli25 g1042,5172,5
Cornflakes Volk. (AH)40 gr1450,725,64,8
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Totaal73512,3119,325,5
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Subtotaal macro's
3741
68,2
426,2
193,4



Dosis
500mg Test Enanthaat (UG) verdeeld over twee injecties.
Als volgt;
Momenteel trek ik op met 0,8x40mm (groen) en injecteer ik met 0,5x19mm (grijs) in mijn quads. De eerste weken heb ik dit met 0,6x25mm (blauw) gedaan. Waarom ik geswitcht ben? Ik merk dat met een laag BF een grijze naald prima gebruikt kan worden, alhoewel ik weet dat de meningen hierover verdeeld zijn. But yes, works for me. Zoals eerder benoemd verdeel ik de dosis over twee injecties om enigszins mijn bloedwaardes "stabiel" te houden. Tussentijds rond week 8 laat ik mijn bloed eens testen via een civiele maatschappij. De resultaten hiervan zal ik uploaden. Voorafgaand aan het kuur heb ik 4 weken voor de start kuur heb ik ook bloedwerk laten doen, hiervan waren alle waardes stabiel, wat mij wel opviel is dat de referentie waarde van Testosteron tussen de 9 en de 31 lag, en mijne op 15 zat. IMO vrij laag, maar dat ter zijde.


Resultaten Gym
Hier ga ik niet te ver over uitweiden, ik train frequent zwaar tot medium-zwaar. Ik doe wat voor mij goed voelt, ik probeer geen PR's neer te zetten. Mijn Deadlft zal rond de 200 zitten, Squat rond de 150, en benchpress op 110. Zoals eerder benoemd train ik niet voor Ego-lifts. Ik zorg er voor dat de 12e herhaling er met zweet uit komt(gecontroleerde herhalingen/technisch), pak even 5/10 seconden rust en probeer er dan nog 4/6 uit de krijgen (eventueel gecontroleerd, en anders met zwiepen/zwaaien). vaak train ik in 3/4 x 12+4. Maar dit verschilt per oefening en per week. Ik houdt (globaal) een trainingsthema aan voor zo'n 4/6 weken, en verander dan de oefeningen/sets/herhalingen, om toch telkens opnieuw de prikkel te krijgen. Ik ben in 2 jaar tijd serieus gegroeid en weet dat deze manier van trainen momenteel nog werkt voor mij. Komt hier verandering in, merk ik dat, pas ik het aan.

Foto's zal ik eventueel later nog uploaden, ik twijfel hier nog aan in verband met werk...

Lees mee, geniet, leer en ervaar.

Thanks,
 
Laatst bewerkt:
27G naald(grijs) is prima in 19mm voor je quads, niks mis mee
 
Week 1

Ik had de geal al een tijdje in huis, het stond in mijn nachtkastje. Elke avond keek ik er even naar :P
Na enig overleg met mijn vriendin, trok ik mn broek naar beneden en ging ze achter me staan. De lijnen waren keurig uitgetekend op mijn billen, ik had namelijk al aardig wat fora's afgespit en meerdere filmpjes bekeken. Na enkele minuten en meerdere pogingen van mijn vriendin zijn we gestopt omdat ik mij er telkens niet toe kon zetten. Ik voelde me maar wat zwak, ik durfde niet.

Enkele dagen later was ze aan het douchen en heb ik zelf de spullen gepakt, mijn broek laten zakken en mijn rechter quad schoon gemaakt, de vial schoongemaakt en de olie opgetrokken. Naald verwisseld, en dus klaar om te prikken. Meerdere video's gaven aan het in een dart beweging te doen, blij dat ik dat niet heb gedaan! Ik heb rustig de punt van de naald boven mijn been gehouden en deze zelf in de rechter quad geduwd. Voor de nieuwsgierige en wellicht nieuwe gebruikers: Het enige wat te voelen is is dat de naald de huid penetreert, daarna is het slechts gevoelloos. Ik merkte dat ik tijdens het zakken een zenuw raakte, hier heb ik een weg omheen gevonden tot uiteindelijk de hele naald verdween in mijn quad. Eerst heb ik geaspireerd, er kwam zichtbaar wat lucht. Langzaam heb ik de olie uit de spuit geduwd, ik heb hier zeker wel 2 minuten over gedaan. Rustig de naald verwijderd, en wederom met een alcohol doekje de prikplek schoongemaakt. Mmmm, achteraf viel het toch allemaal wel mee. De avond daarna was mijn been wat gevoelig, ik wist dat dit er aan zat te komen. Ik had wel gelezen over PIP (post injection pain). Hier enkele dagen wat last van gehad. Verstijfd been, plaatselijke spierpijn, een beetje zoals een blauwe plek voelt. Dit was mijn eerste injectie, de tweede is eigenlijk nagenoeg het zelfde verlopen. Mocht je je afvragen waarom ik zo uitgebreid schrijf? Ik heb zelf verschillende forums gelezen, en noteer zelf in mijn berichten wat ik bij anderen gemist heb. No offense.

Ervaring
De eerste nachten was ik drijfnat, ik sliep wat minder goed en dacht veel na over wat het met mijn lichaam zou doen.
 
Week 2

Dit ging al stukken soepeler, ik trainde als nooit te voren. Ik wist in mijn achterhoofd dat dit een placebo-effect was. Lichamelijk merkte ik nog niet erg veel denk aan sexdrive etc, wel had ik meer zin dan ooit te voren om te trainen. Ik had wat meer focus, drive en drang.

Sides / bijwerkingen
- Gevoelige tepels, geen gynaecomastie (hormoonhuishouding veranderd / tepels reageren)
 
Laatst bewerkt:
Week 3

Ik merkte in deze week de eerste krachttoename, het ging allemaal wat meer vlekkeloos. Verder merkte ik lichamelijk dat ik wat vermoeid was, mijn lichaam moet denk ik nog wennen aan de gear. De weegschaal loopt echter goed op, ik ben gestart op 75 kg en woog in week 3 zo'n 78 kilo. in 3 weken tijd 3 kg. Ik ben er niet vetter op geworden, juist minder vet. Mijn voeding laat dat ook niet toe, ik zit laag in vetten en let hier erg goed op.

Sides / bijwerkingen
- Gevoelige tepels, geen gynaecomastie (hormoonhuishouding veranderd / tepels reageren)
 
Laatst bewerkt:
Week 4

Vreten als een beer, en n*uken als een konijn. Mijn vriendin mag niet klagen. Ik voel me goed, sterker dan ooit. In het verkeer merk ik dat ik iets gehaaider ben, ook merk ik dat ik vaker een discussie op zoek. Niet hoe ik normaal ben, maar het gaat allemaal nog goed. In de gym is het knallen, ik push harder dan eerst en merk nu zeker progressie. Ik ben snel opgepompt en wordt keihard.

Sides / bijwerkingen
- Gevoelige tepels nemen af
- Ballen lichtelijk gekrompen (zo'n 5/10%)
 
Week 5

Het gaat nu lekker, ik ga iets uppen in de Kcal. Ik merk dat ik momenteel op onderhoud eet, er gaat 100Kcal bij deze week. Merkbare progressie in de gym. Eerder benoemde compounds gaan nu wat zwaarder zo'n plus 5/10 KG. Ik ben wat voller, en mijn spieren zijn hard. Mensen merken het nu ook op! Als ik in de spiegel kijk, voel ik me verdomd groot.

Omdat ik momenteel geen Sides ondervindt, twijfel ik om het kuur 2 weken langer door te trekken. Dus geen 10 weken, maar 12. Ideas?

Sides / bijwerkingen
- Gevoelige tepels verdwenen, weer eerst zoals normaal voor het kuur.
- Ballen nog steeds het zelfde.
 
Week 5

Het gaat nu lekker, ik ga iets uppen in de Kcal. Ik merk dat ik momenteel op onderhoud eet, er gaat 100Kcal bij deze week. Merkbare progressie in de gym. Eerder benoemde compounds gaan nu wat zwaarder zo'n plus 5/10 KG. Ik ben wat voller, en mijn spieren zijn hard. Mensen merken het nu ook op! Als ik in de spiegel kijk, voel ik me verdomd groot.

Omdat ik momenteel geen Sides ondervindt, twijfel ik om het kuur 2 weken langer door te trekken. Dus geen 10 weken, maar 12. Ideas?

Sides / bijwerkingen
- Gevoelige tepels verdwenen, weer eerst zoals normaal voor het kuur.
- Ballen nog steeds het zelfde.
Mag wel 250Kcals per dag
 
Momenteel zit ik nog in Week 5. Ik heb mijn schema met 250 Kcal verhoogd. Afwachten wat de weegschaal doet de komende dagen. De kerstdagen komen er ook aan, familie is op de hoogte van mijn doelen en houdt enigszins rekening met het eten, ook neem ik vrijwel altijd mijn eigen eten mee (wat ook niet altijd iedereen kan waarderen).

Afgelopen maandag Kerstlunch gehad op het werk, waar iedereen met de vette bek in de patat en gehaktballen duikt, zit ik aan tafel met een Tupperware bak rijst met roerei en een bak met havermout, en een whee-shake als aanvulling. Lachen deden ze allemaal, maar stiekem zijn ze stront jaloers op het fysiek. Meerdere mensen om mij heen op het werk hebben wel eens een dieet gevolgd, maar houden het niet vol. Daarom is het bij mij het ene oor in, en de andere weer uit.

Prikken gaat overigens bijna blind, ik begin het haast leuk te vinden. Zoals eerder benoemd laat ik in week 8 mijn bloed testen. Mocht hier niets raars uit komen trek ik het kuur 2 weken langer door, niet 10 maar 12 weken. Daarna ga ik een tijdje "off" en train ik door op onderhoud Kcal's. Ik houdt mijn gewicht nauwlettend in de gaten en hoop zoveel mogelijk van de winsten te behouden. Ik heb Nolvadex en Clomid thuis. Ik ga nakuren met Nolvadex, in het achterhoofd houdend dat "nakuren" in de ogen van de Anabolenpoli eigenlijk nutteloos is, maar goed... Better safe.

Verder ben ik alvast aan het nadenken over een kuur voorafgaand aan de zomer maanden, ik zal tot die tijd niet echt flink door bulken maar op onderhoud blijven eten. Iemand tips voor een kuur voor de zomer? Ik overweeg zelf Tren E, dit omdat ik redelijk goed reageer op de Test E nu. Dit zijn twee totaal andere AAS, maar ik bekijk het even zwart-wit. Daarom, iemand tips voor een tweede kuur?


Sides / bijwerkingen
- Ballen nog steeds het zelfde.
- 1/2 puistjes op mijn rug, mogelijk komt dit niet eens door de Test. Maar ik benoem het toch maar even.
 
Ik ga nakuren met Nolvadex
Waarom niet met clomid?

Iemand tips voor een kuur voor de zomer? Ik overweeg zelf Tren E
In een tweede kuur wordt tren niet echt aangeraden. Al heb ik het wel zelf gedaan :o

Gewoon opnieuw test eventueel met mast, primo of groeihormoon imo.
 
Waarom niet met clomid?
Eerlijk gezegd niet echt over nagedacht, gaat jou voorkeur uit naar Clomid?

Tren als tweede kuur is wellicht ook wel wat hoog gegrepen, maar toch ligt m’n twijfel daar haha! Mast en test zou inderdaad ook kunnen!
 
Tren als tweede kuur is wellicht ook wel wat hoog gegrepen, maar toch ligt m’n twijfel daar haha! Mast en test zou inderdaad ook kunnen!
Tren sowieso niet als 2e kuur imo.

Test-e met primo (weinig sides)zou ik doen..
 
Eerlijk gezegd niet echt over nagedacht, gaat jou voorkeur uit naar Clomid?
Eigenlijk wel, clomid wordt vaak bij hypogonadisme voorgeschreven.
Tren als tweede kuur is wellicht ook wel wat hoog gegrepen, maar toch ligt m’n twijfel daar haha!
Als je het dan toch gaat doen, zou ik het op 75-100mg per week doseren.

Je kan ook gewoon dezelfde kuur dan nu doen maar ik begrijp de nieuwsgierigheid wel.
 
Tren sowieso niet als 2e kuur imo.

Test-e met primo (weinig sides)zou ik doen..
Ik snap de bedoeling er zeker achter, maar m’n nieuwsgierigheid overweegt het sterk Hehe. Naja, ik heb nog even om er over na te denken.
 
Eigenlijk wel, clomid wordt vaak bij hypogonadisme voorgeschreven.

Als je het dan toch gaat doen, zou ik het op 75-100mg per week doseren.

Je kan ook gewoon dezelfde kuur dan nu doen maar ik begrijp de nieuwsgierigheid wel.
Ik heb er gisteren even over gelezen inderdaad, ik heb ze beide. Dus ik ga dan denk ik maar voor Clomid. Thnx
 
Ik snap de bedoeling er zeker achter, maar m’n nieuwsgierigheid overweegt het sterk Hehe. Naja, ik heb nog even om er over na te denken.
Ja ik snap het. Dan zou ik de raad van mucci opvolgen..

Ikzelf heb eerst deca met test-e genomen.
 
Back
Naar boven