AndroidHealthClinic

BigSac's Log

Bezoekers in dit topic

Lekker bezig ik snap alleen ff niet welke training dit was. Push met verdwaalde pullups? Of upper body met meer Push dan pull?

Zou persoonlijk je tijd gebruiken voor compounds en die wrist curls ff links laten liggen, en zou ze op deadlift-dag of pull-dag doen als je ze echt wil doen. Maar aan een extra set pullups of deadlifts heb je meer.
 
Lekker bezig ik snap alleen ff niet welke training dit was. Push met verdwaalde pullups? Of upper body met meer Push dan pull?

Zou persoonlijk je tijd gebruiken voor compounds en die wrist curls ff links laten liggen, en zou ze op deadlift-dag of pull-dag doen als je ze echt wil doen. Maar aan een extra set pullups of deadlifts heb je meer.
Dit is dag 4 van Eric Helm's voorbeeld programma, vertical & horizontal push. Normaal moet ik Flys doen in plaats van pull-ups maar de fly machine en kabels waren voortdurend bezet :( misschien moet ik de volgende keer gewoon push-ups doen? Anders weet ik geen alternatief voor flys.

De wrist curls horen er inderdaad zeker niet bij, daar had ik gewoon zin in :spaz:
 
Alweer een weekje voorbij, gisteren een nachtje uit geweest en het was snel 03u voor ik thuis was. Lekker 2 biefstukjes gegeten, wat spare ribs en ruim een liter water :meal: het kostte me wel een aardig centje :thumbd:

Dit was mijn zondag:
Leg press: 3x12x85kg
Standing calf raises: 5x12x30kg
Seated leg curl: 1x12x39kg, 2x12x45kg
Leg extension: 3x8x45kg
 
Heftig dagje gehad, vergeten dat ik zondag ook legs gedaan had maar ok, het is nu zo :shrug:

Deadlift: 1x5x95kg, 3x5x90kg
Squat: 1x6x60kg, 1x5x70kg, 2x5x75kg
Leg Curls: 3x6x45kg
Leg Press Calf Raises: 3x10x60kg (de gewone calf raise machine was bezet)
(Single) Leg extensions: 3x8x32kg per been

Dit was mijn laatste deadlift set, niet zo clean maar het kan er mee door (teveel geluid, geen mooie lock en grip verlies in laatste rep). Eerlijk, ik was ook wat gehaast omdat ik iemand willekeurig vroeg om te filmen :rolleyes:

 
1670355410399.png


Goeie gym locatie, hangen daar ook dit soort schilderijen? :laugh:
 
IK HEB GISTEREN MIJN LOGJE VERGETEN TE POSTEN!

Preacher curl: 3x12x20kg (ik probeer de volgende keer naar 25kg te gaan)
Tricep pulldown: 3x10x11.5kg
Benchpress: 4x5x55kg (nieuwe mijlpaal!)
Lat pulldown: 3x8x39kg
Seated elbows-in shoulder press: 3x7x(12kg per arm)

Vanavond ga ik alsnog naar de gym, dit draadje zal daarmee nog aangevuld worden! Hou je haaks of ik bel de politie!
 
Hoe is de voeding, las dat BB je focus is en voeding is net zo belangrijk als je training. Track je iets, kcal/macros?
 
Hoe is de voeding, las dat BB je focus is en voeding is net zo belangrijk als je training. Track je iets, kcal/macros?
Ik heb net een tabelletje gemaakt met wat ik meestal eet. In de ochtend en middag heb ik mijn eigen bereide maaltijden, maar in de avond eet ik mee met mijn ouders. Dus daar heb ik zeer weinig controle over. Die maaltijden zijn wel meestel proteïne rijk en gezien mijn Crohn's houden ze rekening met bepaalde factors.

Ik eet heel vaak hetzelfde, in de middag is het enige verschil soms de groente dat ik gebruik bij het vlees. Indien ik toch wil snacken eet ik maximum 1 banaan of een (140gr) potje Skyr (Danone). Ik drink geen gesuikerde dranken, enkel een Zero variant, maar meestal gewoon water.

Dit is het tabelletje:

1670609923849.png


Ziet dat er OK uit? Ik heb eerlijk geen idee...

dumb patrick star GIF by SpongeBob SquarePants
 
Het is vrijdag! Eindelijk weekend!

Reverse Fly: 2x15x32kg
Cable Row: 3x8x52kg
Lat pulldown: 3x8x39kg
Diverging seated single arm rows: 3x8x32kg

De T-Bar houder is verdwenen bij de gym ???, dus heb ik diverging bla bla bla's gedaan :sad:
 
Dit is dag 4 van Eric Helm's voorbeeld programma, vertical & horizontal push. Normaal moet ik Flys doen in plaats van pull-ups maar de fly machine en kabels waren voortdurend bezet :( misschien moet ik de volgende keer gewoon push-ups doen? Anders weet ik geen alternatief voor flys.

De wrist curls horen er inderdaad zeker niet bij, daar had ik gewoon zin in :spaz:
Hehe. Ja je kan dan gewoon pullups doen, of een andere push oefening. Pull Up is pull (badum tjs).
 
En dieet ziet er in de basis prima uit man. Je moet gewoon meten wat er met je lijf gebeurt komende tijd, dan weet je wat t doet en kan je eventueel bijstellen :thumbs:
 
Hoi Hoi

Deadlift: 2x5x90kg, 2x5x85kg
Squat: 1x5x60kg, 1x5x70kg, 2x5x75kg
Leg curl: 3x6x45kg
Single leg extensions: 3x6x32kg
Standing calf raises: 5x8x30kg

Leuke dag gehad vandaag! Naast deze oefeningen heb ik ook net een kuurtje Dry Needling gehad om mijn STIJVE nek te verhelpen. Ik mag 2 daagjes niet trainen, huppakkee...
 
Goedemorgen, dit waren mijn setjes vandaag. Normaal mocht ik 2 daagjes niet trainen heheh... 1 dag is voldoende zeker?

Military Press: 3x5x27.5kg
Benchpress: 4x5x55kg
Horizontal Pull-ups: 1x8x23kg, 2x8x18kg
Preacher Curls: 3x12x20kg
 
Low effort logje:

DL: 1x4x80kg, 2x4x90kg
Pull-up: 3x8x18kg assisted
Lat focused cable row: 3x8x25kg
Rear dumbbell fly: 2x12x5kg
 
Ik heb een weekje pauze genomen door de extreme vermoeidheid.

Gisteren deze sets gedaan:
Deadlifts opwarming: 3x60kg
Deadlifts: 4x90kg, 2x100kg, 2x90kg, 4x90kg.
Standing calf raise: 5x8x30kg
Squat: 4x5x70kg
Leg extensions: 3x8x52kg

Na deze workout heb ik terug dik gecrashed en in slaap gevallen.

Deze ochtend heb ik naar de huisarts gegaan voor een bloedtest.

Hopelijk alles ok 🤞
 
Big Sack is back! Heel leuke training gehad, nieuwe mensen ontmoet tijdens mijn training :)

Bench: 1x5x50kg, 1x5x55kg, 1x4x60kg, 1x5x55kg
Lat pulldown: 3x8x39kg
Tricep pulldown: 3x8x11.5kg
Military OHP: 3x6x25kg
Seated Preacher curls: 3x12x20kg

De bloedresultaten ga ik pas volgende week krijgen, dus nog even wachten.

Ik heb opgemerkt dat ik meer spiergroei heb na een weekje rust, dus ik denk dat ik 100% overtraind was. Misschien hou ik het bij 3-4x per week?
 
Ai ai…

10 minuutjes stairmaster op 130bpm om wakker te worden.

Dips: 1x8xBW, 1x7xBW, 1x2xBW
Fly: 3x15x52kg

Meer dan dat kon ik niet, tijdens de laatste set dips crashte ik hard. Dus… naar huis en mijn bedje in 😞

Hopelijk recover ik voor de feesten vanavond 🎉
 
OK, bloed resultaten waren A-OK. 398 ng/dL of 13.8 nmol/L total testosterone @ 27yo, kan veel beter... maar we doen het ermee :hedbang:

Basically ben ik zwaar overtrained en moet ik meer herstellen, mooie herstelling kan nagenoeg 1-2 weken duren. (EDIT: het was meer de bedoeling dat ik 1-2 weken pauze nam om volledig te herstellen en heropstart met meer rustdagen)

Deadlifts: 5x100kg, 4x80kg
Squats: 1x5x80kg, 3x5x70kg
Calf Raises: 3x5x35kg
Leg Curls: 3x6x52kg
Single Leg Extensions: 3x8x32kg

100kg DL, ik hou de de lift te lang vast wanneer ik boven ben, mixed grip geprobeerd en dat ging veel beter. Daarnaast moet ik ook minder de bar loslaten, het is een gewoonte geworden om mijn form iedere keer te herzetten. Hoeft in feite niet.


80kg squat, gym partner was even bezorgd bij mijn laatste rep lol:
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven