Fitness Seller

Sjimpiej's trainingslog

Bezoekers in dit topic

Absoluut, genoeg slapzwanserij haha
Power! Net ook schop onder de kloten van de coach gehad dat het nu echt tijd is om weer strak te zijn met voeding en training.
Zal helaas nog paar daagjes zijn, want meette net 39,9. Dus al 3 dagen heerlijk in de hoge koorts 😅 maar veel groente en gezond eten zit erin vandaag en geen junk. Zet hem op man 💪🏼
 
Goeiemorgen 👌🏼

Week is qua voeding erg goed gegaan, een totale afwijking van maar 59cal / 0,4% en die zijn meestal veroorzaakt door groente shotjes.
Helaas wel de hele week nog ziek geweest. Eigenlijk sinds gisteren/vrijdag dat ik me weer wat beter voelde en de dag doorkwam zonder paracetamol.
Dus helaas niet getraind deze week.
Als ik me vandaag/morgen beter blijf voelen, dan wil ik vanmiddag/morgenmiddag een lichte training pakken in de sportschool. Dan dinsdag en woensdag wederom een lichte UB en LB training. Vrijdag de tweede sessie van mijn tattoeage en als het goed is dan vanaf maandag 23 januari weer volop kunnen trainen.
Deze week lijkt het me dus verstandig om te zien als laatste deload week. Denk dat 4 dagen hoge koorts aardig wat van mijn systeem heeft gevraagd en deze week dan vol gas gaan trainen lijkt mij niet verstandig en ook niet zinvol lijkt me met oog op vrijdag dus de tattoeage weer (daarbij wil ik me uiteraard ook wel fit voelen). Dit ook even aan de coach voorgelegd, dus dat hoor ik vandaag.

Ben best afgevallen deze week weer aan vocht etc en zo te meten ook aan vvm (helaas maar logisch lijkt me na griep). Lichtste eind cut was 71,3 en vandaag dus 71,1, ook al paar dagen gestopt met creatine ivm de koorts die aan bleef houden. Wil daar eind januari, als ik weer up and running ben qua kracht etc, weer mee beginnen.

Qua poses (foto's) wat aan het experimenteren en tips van coach gehad. Lastig hoor op hoeveel je moet letten, work in progress dus 😋 en nog een lange weg te gaan, maar moeten ergens beginnen 💪🏽

Screenshot_20230114_074322_Sheets.jpg


Screenshot_20230114_074945_Sheets.jpg


Screenshot_20230114_082443_Sheets.jpg



20230114_075907.jpg


20230114_075911.jpg


20230114_075927.jpg


20230114_075938.jpg


20230114_075959.jpg


20230114_080017.jpg


20230114_080029.jpg


20230114_080048.jpg


20230114_080122.jpg


20230114_080143.jpg



Fijn weekend!
 
Lekker bezig daar! Mooie basis om op te bouwen, hopelijk ben je snel weer op de been :flexbiceps:
 
Vanochtend weer wezen sporten. UB training op gevoel gedaan, wel alle oefeningen, maar niet gelet op gewicht en reps. Puur gelet op goeie tut en mmc. Lekkere training 👌🏼
 
Goeiemorgen 👌🏼

Week is qua voeding erg goed gegaan, een totale afwijking van maar 59cal / 0,4% en die zijn meestal veroorzaakt door groente shotjes.
Helaas wel de hele week nog ziek geweest. Eigenlijk sinds gisteren/vrijdag dat ik me weer wat beter voelde en de dag doorkwam zonder paracetamol.
Dus helaas niet getraind deze week.
Als ik me vandaag/morgen beter blijf voelen, dan wil ik vanmiddag/morgenmiddag een lichte training pakken in de sportschool. Dan dinsdag en woensdag wederom een lichte UB en LB training. Vrijdag de tweede sessie van mijn tattoeage en als het goed is dan vanaf maandag 23 januari weer volop kunnen trainen.
Deze week lijkt het me dus verstandig om te zien als laatste deload week. Denk dat 4 dagen hoge koorts aardig wat van mijn systeem heeft gevraagd en deze week dan vol gas gaan trainen lijkt mij niet verstandig en ook niet zinvol lijkt me met oog op vrijdag dus de tattoeage weer (daarbij wil ik me uiteraard ook wel fit voelen). Dit ook even aan de coach voorgelegd, dus dat hoor ik vandaag.

Ben best afgevallen deze week weer aan vocht etc en zo te meten ook aan vvm (helaas maar logisch lijkt me na griep). Lichtste eind cut was 71,3 en vandaag dus 71,1, ook al paar dagen gestopt met creatine ivm de koorts die aan bleef houden. Wil daar eind januari, als ik weer up and running ben qua kracht etc, weer mee beginnen.

Qua poses (foto's) wat aan het experimenteren en tips van coach gehad. Lastig hoor op hoeveel je moet letten, work in progress dus 😋 en nog een lange weg te gaan, maar moeten ergens beginnen 💪🏽

Bekijk bijlage 575487

Bekijk bijlage 575488

Bekijk bijlage 575489


Bekijk bijlage 575490

Bekijk bijlage 575491

Bekijk bijlage 575492

Bekijk bijlage 575493

Bekijk bijlage 575494

Bekijk bijlage 575495

Bekijk bijlage 575496

Bekijk bijlage 575497

Bekijk bijlage 575498

Bekijk bijlage 575499


Fijn weekend!
De tricep pose ziet er gruwelijk uit!
 
LB training wederom weer op gevoel gedaan en niet teveel waarde aan gewicht en reps gehecht. Nog steeds niet helemaal fit/hersteld. Uiteraard wel weer goeie mmc en tut.
 
Ik heb echt geen verstand van poseren enzo, maar vind het mooi om te zien dat je duidelijk progressie boekt. Sommige gebieden blijven nu nog iets achter maar dat zal wel bijgetrokken worden ism je coach.
Op de vijfde foto zie ik wel dat je houding nog beter kan. Schouders hangen wat veel naar voren en knieeën lijken op slot te staan (overstrekt). Voor zover ik weet kan dat betekenen dat je posterior chain wat te zwak is tov anterior, of andersom -anterior te sterk- dan klinkt het wat positiever:laugh:. Als ik nu poep praat, mijn excuses:tanden:
 
Thanks maat! Ja sta inderdaad beetje voorover gebogen.. vind ik mn houding inderdaad ook niet ten goede komen.. zou goed kunnen hoor door zwakkere rug spieren. Goed recht op staan, schouders naar achter, borst op. En rechtop zitten, maar dat gaat lastig altijd met een kantoor baan..

Ben inderdaad met Wouter aan de zwakke punten aan het werken👌🏼 bouwfase beetje slecht begonnen. Nu bij de tattooshop en wil zondag weer lekker aan upper body beginnen en gaan met die banaan 😉💪🏼
 
1674218873310.png

Ik heb wel baat gehad met zo'n geval:o. Het ding doet verder niks, maar je voelt wat ongemak als je je schouders laat hangen waardoor je vanzelf een betere houding aanneemt. Is wel even uitvogelen welk model het best werkt/voelt.
 
Heb je al een foto van je nieuwe tattoo? Ben benieuwd. Wil zelf ook nog wel een nieuwe maar ben nog niets tegengekomen waarvan ik denk, dat gaat hem worden.
 
Bekijk bijlage 575846
Ik heb wel baat gehad met zo'n geval:o. Het ding doet verder niks, maar je voelt wat ongemak als je je schouders laat hangen waardoor je vanzelf een betere houding aanneemt. Is wel even uitvogelen welk model het best werkt/voelt.
Thanks man, heb er idd thuis eentje. Maar weer eens pakken 😋
 
Back
Naar boven